Τη Δευτέρα 14 Ιουνίου η Δ τάξη δε θα προσέλθει στο σχολείο και τα μαθήματα θα γίνουν εξ αποστάσεως, καθώς διαγνώστηκε μαθήτρια με Covid-19. Η μαθήτρια δεν είχε έρθει σε επαφή με τους συμμαθητές της 48 ώρες πριν την εμφάνιση των συμπτωμάτων. Ωστόσο, λόγω της νόσησης της εκπαιδευτικού, κρίθηκε σκόπιμο να παραμείνει κλειστό το τμήμα μέχρι και την Τρίτη που έχει προγραμματιστεί η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Για την αποφυγή διασποράς της νόσου αποφασίστηκε, επίσης, να μη λειτουργήσει το ολοήμερο τμήμα μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους.

Συνεχίστε την ανάγνωση