Την Παρασκευή  21 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α τάξης μαζί με τους παλιούς τους φίλους από το Νηπιαγωγείο πήραν τα φτυαράκια, τα σκαλιστήρια και τα ποτιστήρια και ρίχτηκαν στη μάχη! Μια μάχη ιδιότυπη και με καλό σκοπό… Να πρασινίσουν και να ομορφύνουν την αυλή του σχολείου μας!

Συνεχίστε την ανάγνωση