Ανακοίνωση

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός των μαθητών στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδας.

Επίσης θα γίνει ενημέρωση των γονέων για την πρόοδο των παιδιών τους και παράδοση βαθμολογίας, από τις 11.30 έως 13.15.

Τα λεωφορεία για τα χωριά θα αναχωρήσουν κανονικά στις 12.25 και στις 13.15.

Πάμε σινεμά

Την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν δύο ταινίες στην Αμαλιάδα.

Οι μαθητές των μικρών τάξεων παρακολούθησαν την ταινία κινουμένων σχεδίων ANIMATION2, ενώ οι μαθητές των μεγάλων τάξεων την ιταλική ταινία “Το θαύμα στο Μιλάνο”.

Οι ταινίες προβάλλονται για τα σχολεία της Ηλείας στα πλαίσια του φεστιβάλ Αρχαίας Ολυμπίας.

Κάδος ανακύκλωσης

DSCN0842

Έξω από το σχολείο μας έχει τοποθετηθεί από πέρυσι κάδος ανακύκλωσης. Στον κάδο ανακύκλωσης ρίχνουμε μόνο ανακυκλώσιμες και καθαρές συσκευασίες.

Τον τελευταίο καιρό όμως έχει παρατηρηθεί ότι ο κάδος γεμίζει με κάθε είδους απορρίμματα ακόμα και με χαρτιά τουαλέτας, πάνες μέχρι και ζωικά υπολείμματα, με αποτέλεσμα να μετατραπεί ο κάδος και ο χώρος του σχολείου σε εστία μόλυνσης με κίνδυνο την υγεία των μαθητών.

Κατόπιν αυτών ο σύλλογος διδασκόντων αποφάσισε να μετακινήσει τον κάδο εντός του προαυλίου προκειμένου να χρησιμοποιείται για το σκοπό που έχει δοθεί.

Η επέτειος του Πολυτεχνείου

42 χρόνια συμπληρώθηκαν σήμερα από την εξέγερση των φοιτητών στο Πολυτεχνείο το Νοέμβρη του 1973. Οι μαθητές της Ε΄ τάξης με το δάσκαλό τους Γιάννη Σιαπέρα, μας παρουσίασαν τα γεγονότα της εποχής εκείνης με ποιήματα, τραγούδια και βίντεο.

Η γιορτή μας διακόπηκε ξαφνικά από το δυνατό σεισμό της Λευκάδας. Βγήκαμε έξω με ηρεμία, όπως έχουμε μάθει από τις ασκήσεις αντισεισμικής προστασίας και συγκεντρωθήκαμε στο προαύλιο.

Μετά από λίγη ώρα ξαναμπήκαμε μέσα και ολοκληρώσαμε τη γιορτή, χωρίς άλλα απρόοπτα.

 

Επίσκεψη στο αεροδρόμιο

Την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου επισκεφθήκαμε το αεροδρόμιο της Ανδραβίδας. Η επίσκεψη έγινε γιατί στις 8 Νοεμβρίου η εκκλησία μας γιορτάζει τους Αρχαγγέλους Μιχαήλ και Γαβριήλ, οι οποίοι είναι και οι προστάτες της Πολεμικής μας Αεροπορίας,

Στο αεροδρόμιο είδαμε μερικά από τα αεροπλάνα που χρησιμοποιούσε παλαιότερα, αλλά και σήμερα, η Πολεμική μας Αεροπορία. Ένας πιλότος  μας έδειξε τη θέση που κάθεται ο πιλότος μέσα στο αεροπλάνο. Είδαμε επίσης έκθεση με πολλές φωτογραφίες από την ιστορία της Πολεμικής Αεροπορίας καθώς και τα εξαρτήματα του αεροπλάνου και αντιεροπορικά πυροβόλα.

Άσκηση σεισμού

Σήμερα πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας άσκηση αντισεισμικής προστασίας.

Με το χτύπημα του κουδουνιού μπήκαν όλοι κάτω από τα θρανία και μετά από λίγα δευτερόλεπτα βγήκαν στο προαύλιο. Η έξοδος έγινε συντεταγμένα και ανά τάξεις, σύμφωνα με το σχέδιο σεισμού που υπάρχει στο σχολείο. Οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στο χώρο του γηπέδου μπάσκετ, όπου και έγινε καταμέτρηση από τους δασκάλους.

Οι ασκήσεις αυτές γίνονται ανά τρίμηνο, σύμφωνα με το σχέδιο Πολιτικής Άμυνας του σχολείου μας, ώστε όλοι να είμαστε προετοιμασμένοι αν ποτέ συμβεί αυτό το φυσικό φαινόμενο.

Η γιορτή της 28ης Οκτωβρίου

Την επέτειο του ΟΧΙ γιορτάσαμε και φέτος στο σχολείο μας. Την παραμονή της επετείου οι μαθητές της Γ΄και Δ΄τάξης, μας παρουσίασαν τα γεγονότα της εποχής εκείνης, μέσα από βίντεο, ποιήματα και τραγούδια.

DSCN0744

Την 28η Οκτωβρίου το πρωί πήγαμε στην εκκλησία όπου έγινε η Δοξολογία.

Κατόπιν πήγαμε στην πλατεία του χωριού. Εκεί διαβάστηκε τρισάγιο προς τιμή των πεσόντων και έγινε κατάθεση στεφάνων στο ηρώο. Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε ο καθηγητής του Γυμνασίου Χαβαρίου, Αντώνης Ανδρεανίδης.

Ακολούθησε η παρέλαση από τα νήπια του Νηπιαγωγείου και τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου Χαβαρίου.

Ανακοίνωση

Την Τρίτη 27 Οκτωβρίου το σχολείο μας θα λειτουργήσει μέχρι τις 10.00 π.μ. Το λεωφορείο για τα χωριά θα αναχωρήσει επίσης στις 10.00. Παρακαλούνται οι γονείς να φροντίσουν για την ασφαλή παραλαβή των παιδιών τους.

Την Τετάρτη 28 Οκτωβρίου οι μαθητές να βρίσκονται στο σχολείο στις 09.30 π.μ. Μετά το τέλος της παρέλασης οι μαθητές θα αποχωρήσουν με ευθύνη των γονέων τους.

Το Ολοήμερο ΔΕΝ θα λειτουργήσει την Τρίτη και την Τετάρτη.

“Φτάνουμε στα άκρα”

Η εταιρεία αθλητικών ειδών INTERSPORT από το 2011 υλοποιεί το πρόγραμμα Κοινωνικής Υπευθυνότητας “Φτάνουμε στα Άκρα” σε Δημοτικά σχολεία όλης της Ελλάδας. Στόχος του προγράμματος είναι να εμφυσήσει τις αξίες του αθλητισμού σε παιδιά και να δημιουργήσει τις απαραίτητες προϋποθέσεις ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτόν.

Τα προηγούμενα χρόνια το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε παραμεθόριες περιοχές ενώ φέτος γίνεται στην Πελοπόννησο. Με πρωτοβουλία του Δήμου Ήλιδας επιλέχθηκε και το σχολείο μας.

Την Τρίτη 20 Οκτωβρίου επισκέφτηκαν το σχολείο μας οι άνθρωποι της INTERSPORT με την εκπρόσωπο του Δήμου Ήλιδας κ. Ελένη Τσόπελα. Μαζί τους ήταν και η αθλήτρια στίβου από την περιοχή μας Βασιλική Μαρκοπούλου.

Η αθλήτρια του Κοροίβου Αμαλιάδας κατάγεται από το Γεράκι και έχει κατακτήσει πολλά μετάλλια σε πανελλήνιους και Βαλκανικούς Αγώνες. Μίλησε στα παιδιά για τη σημασία του αθλητισμού στη ζωή του ανθρώπου και τη σωστή διατροφή που πρέπει να ακολουθούν. Επίσης τόνισε ότι ο αθλητισμός συνδυάζεται με το διάβασμα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ίδια που εκτός από πρωταθλήτρια είναι και φοιτήτρια της Ιατρικής. Μετά μίλησε στα παιδιά για το αγώνισμά της, το έπταθλο, και τα παρότρυνε να κάνουν προσπάθειες σε διάφορα αγωνίσματα.

Στο τέλος οι υπεύθυνοι της εταιρείας INTERSPORT μοίρασαν στα παιδιά αναμνηστικά τσαντάκια και προσέφεραν στο σχολείο μας αθλητικό υλικό για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Ανακοίνωση

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου το σχολείο δεν θα λειτουργήσει επειδή την ημέρα αυτή θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Αμαλιάδας.