Σήμερα πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας άσκηση αντισεισμικής προστασίας.
Με το χτύπημα του κουδουνιού μπήκαν όλοι κάτω από τα θρανία και μετά από λίγα δευτερόλεπτα βγήκαν στο προαύλιο. Η έξοδος έγινε συντεταγμένα και ανά τάξεις, σύμφωνα με το σχέδιο σεισμού που υπάρχει στο σχολείο. Οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στο χώρο του γηπέδου μπάσκετ, όπου και έγινε καταμέτρηση από τους δασκάλους.
Οι ασκήσεις αυτές γίνονται ανά τρίμηνο, σύμφωνα με το σχέδιο Πολιτικής Άμυνας του σχολείου μας, ώστε όλοι να είμαστε προετοιμασμένοι αν ποτέ συμβεί αυτό το φυσικό φαινόμενο.


