Έξω από το σχολείο μας έχει τοποθετηθεί από πέρυσι κάδος ανακύκλωσης. Στον κάδο ανακύκλωσης ρίχνουμε μόνο ανακυκλώσιμες και καθαρές συσκευασίες.
Τον τελευταίο καιρό όμως έχει παρατηρηθεί ότι ο κάδος γεμίζει με κάθε είδους απορρίμματα ακόμα και με χαρτιά τουαλέτας, πάνες μέχρι και ζωικά υπολείμματα, με αποτέλεσμα να μετατραπεί ο κάδος και ο χώρος του σχολείου σε εστία μόλυνσης με κίνδυνο την υγεία των μαθητών.
Κατόπιν αυτών ο σύλλογος διδασκόντων αποφάσισε να μετακινήσει τον κάδο εντός του προαυλίου προκειμένου να χρησιμοποιείται για το σκοπό που έχει δοθεί.
