42 χρόνια συμπληρώθηκαν σήμερα από την εξέγερση των φοιτητών στο Πολυτεχνείο το Νοέμβρη του 1973. Οι μαθητές της Ε΄ τάξης με το δάσκαλό τους Γιάννη Σιαπέρα, μας παρουσίασαν τα γεγονότα της εποχής εκείνης με ποιήματα, τραγούδια και βίντεο.
Η γιορτή μας διακόπηκε ξαφνικά από το δυνατό σεισμό της Λευκάδας. Βγήκαμε έξω με ηρεμία, όπως έχουμε μάθει από τις ασκήσεις αντισεισμικής προστασίας και συγκεντρωθήκαμε στο προαύλιο.
Μετά από λίγη ώρα ξαναμπήκαμε μέσα και ολοκληρώσαμε τη γιορτή, χωρίς άλλα απρόοπτα.





