Δειγματική Διδασκαλία
Στις 17/2/2025 πραγματοποιήθηκε, στην Α’ τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ασβεστοχωρίου, δίωρη δειγματική διδασκαλία στο μάθημα της Γλώσσας με θέμα: «Διαδραστική, παιγνιώδης ανάγνωση βιβλίου», από την εκπ/κό ΠΕ70 Τοπούζα Παρασκευή. Η διδασκαλία διοργανώθηκε από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης 1ης θέσης Δασκάλων της ΔΙ.Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης, κ. Γεώργιο Μπασματζίδη. Διαβάστηκε από την Συνεχίστε να διαβάζετε