Επέτειος 17ης Νοέμβρη 1973
Η εξέργερση του Πολυτεχνείου σηματοδότησε την λαϊκή εξέγερση απέναντι στη στρατιωτική δικτατορία ,μεταξύ 14 και 17 Νοέμβρη 1973. Ξεκίνησε με την κατάληψη του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου, από φοιτητές και σπουδαστές. Κλιμακώθηκε σε αντιδικτατορική εξέγερση στην οποία ενσωματώθηκαν μετέπειτα πολίτες και αγρότες. Τα αιματηρά επεισόδια με την είσοδο άρματος μάχης στο χώρο του Πολυτεχνείου γράφτηκαν με Συνεχίστε να διαβάζετε