ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ 4/2024
Η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας ,επισκέφτηκε στην εκπαιδευτική επίσκεψη της Αθήνας, την Βουλή των Ελλήνων ,το μουσείο της Παλαιάς Βουλής, το μουσείο της Ακρόπολης, το ίδρυμα Σ.Νιάρχος και κατά τη διαδρομή το Μουσείο των Δελφών. Περιηγήθηκαν στα ιστορικά σοκάκια της Πλάκας, στο ιστορικό Μοναστηράκι γνωρίζοντας την ιστορία της Αθήνας! Η επίσκεψη ήταν εξαιρετική για Συνεχίστε να διαβάζετε