Επέτειος 25ης Μαρτίου από το ΣΤ1 του σχολείου μας!
Σήμερα 22/3/2024 παρακολουθήσαμε τη γιορτή που οργάνωσε το ΣΤ1 του σχολείου μας,με τη δασκάλα τους κ.Κοζυράκη Ναταλία . Εξαιρετική η διοργάνωση και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες του τμήματος καθώς και στη δασκάλα τους που ακούραστα εργάστηκαν για να πετύχουν το μοναδικό αυτό αποτέλεσμα . Συγχαρητήρια στην εκπαιδευτικό του σχολείου μας κ.Κοζυράκη Συνεχίστε να διαβάζετε