ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤ ΤΑΞΗΣ
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 14/6/2023 ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ,ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΤΑΞΗΣ .ΕΝΑΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ …. ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ !! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ κ.ΕΛΣΑ ΑΓΓΕΛΑΚΙΔΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΗΣ .ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ Συνεχίστε να διαβάζετε