“1922 ΑΝΕΞΙΤΗΛΕΣ ΜΝΗΜΕΣ “
Την Παρασκευή 5 Μαΐου 2023 στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ασβεστοχωρίου οι μαθητές του ΣΤ1 με την εκπαιδευτικό κ. Ρουμελιώτου Όλγα ,παρουσίασαν το θεατρικό έργο με τίτλο “1922 Ανεξίτηλες Μνήμες” σε μια προσπάθεια να κρατήσουν άσβηστη τη μνήμη των Ελλήνων της Μ.Ασίας .Με αφορμή τη διδασκαλία του σχετικού μαθήματος Ιστορίας , την περσινή συμπλήρωση των 100 χρόνων Συνεχίστε να διαβάζετε