ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ -1ο ΚΑΙ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ
Την Τσικνοπέμπτη 16-02-2023, τα δύο Δημοτικά Σχολεία του Ασβεστοχωρίου με την συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και την βοήθεια των εκπαιδευτικών, πραγματοποίησαν μια όμορφη γιορτή!Το τελευταίο δίωρο οι μαθητές και μαθήτριες μαζί με τους εκπαιδευτικούς κατέβηκαν στο προαύλιο του σχολείου και χόρεψαν με τη συνοδεία μουσικής! Κατά τη διάρκεια της γιορτής απόλαυσαν ένα ωραίο Συνεχίστε να διαβάζετε