Αρχική » Μήνας: Φεβρουάριος 2023

ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ Α’ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ

Οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Τάξης, συνοδευόμενοι-ες απο την δασκάλα τους Αθηνά Καραγκούνη και τη συνάδελφο των Εικαστικών Κίνη Παρασκευή,μας αποχαιρέτησαν για το τριήμερο της τελαυταίας  Κυριακής Αποκριάς και Καθαράς Δευτέρας. Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Βίκυ για τις όμορφες δημιουργίες,  σε συνεργασία με τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου.      

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ -1ο ΚΑΙ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ

Την Τσικνοπέμπτη 16-02-2023, τα δύο Δημοτικά Σχολεία του Ασβεστοχωρίου με την συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και την βοήθεια των εκπαιδευτικών, πραγματοποίησαν μια όμορφη γιορτή!Το τελευταίο δίωρο οι μαθητές και μαθήτριες μαζί με τους εκπαιδευτικούς κατέβηκαν στο προαύλιο του σχολείου και χόρεψαν με τη συνοδεία μουσικής! Κατά τη διάρκεια της γιορτής απόλαυσαν ένα ωραίο Συνεχίστε να διαβάζετε

ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ

Τα παιδιά της Α’ Τάξης μαζί με την δασκάλα τους κυρία Καραγκούνη Αθηνά έφτιαξαν ωραία μπισκοτογλυκά! Χάρηκαν και ενθουσιάστηκαν τόσο κατά την προετοιμασία, όσο και την ώρα της δημιουργίας! Απολαύστε τους μέσα από τις φωτογραφίες που ακολουθούν:  

MOYΣΕΙΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ Δ1, Δ2-9-2-2023

Σήμερα, Πέμπτη 9-02-2023, οι μαθητές και μαθήτριες του Δ1 και Δ2 του σχολείου μας  επισκέφθηκαν το Μουσείο Ύδρευσης Θεσσαλονίκης.Τα παιδιά συνόδευαν οι εκπαιδευτικοί του Δ1 κυρία Γεωργία Καπλάνη και του Δ2 κυρία Σαλονικίδου Ράνια. Τα παιδιά έμειναν κατενθουσιασμένα από την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος και την συμμετοχή τους σε αυτό!

ΜΟΥΣΕΙΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ-Ε1,Ε2-9-02-2023

Σήμερα, Πέμπτη 9-02-2023, οι μαθητές και μαθήτριες του Ε1 και Ε2 του σχολείου μας  επισκέφθηκαν το Μουσείο Ύδρευσης Θεσσαλονίκης.Τα παιδιά συνόδευαν οι εκπαιδευτικοί του Ε1 κυρία Αναστασιάδου Μαρία και του Ε2 κυρία Αθηνά Ψαρριανού. Τα παιδιά έμειναν κατενθουσιασμένα από την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος και την συμμετοχή τους σε αυτό!  

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς