Αρχική » Ημέρα: 17 Οκτωβρίου 2022

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

Γιορτάσαμε και φέτος την επέτειο για τον Μακεδονικό Αγώνα.Την Κυριακή 16-10-2022 το πρωΐ, παρευρεθήκαμε στην Δοξολογία, στον Ι.Ναό Αγίου Γεωργίου,στο Ασβεστοχώρι. Ο  σημαιοφόρος του ΣΤ1 μαζί με τους/τις παραστάτες και τον υπεύθυνο μαθητή για την κατάθεση στεφάνου. Στη συνέχεια ακολούθησε επιμνημόσυνη Δέηση στο Ηρώο, και η κατάθεση στεφάνων.Τα παιδιά συνόδευαν η Διευθύντρια του Σχολείου και η Συνεχίστε να διαβάζετε

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς