Αρχή και πορεία του κόσμου

9. Αρχή και πορεία του κόσμου II

B’ ΛΥΚΕΙΟΥ

 
9. Αρχή και πορεία του κόσμου

Δεν φοβάμαι να πεθάνω,
Όποτε και να’ ναι δε με νοιάζει.
Γιατί να φοβάμαι να πεθάνω;
Δεν υπάρχει λόγος,
κάποτε θα πρέπει να γίνει κι αυτό.

“And I am not frightened of dying any time will do
I don’t mind. Why should I be frightened of dying?
There’s no reason for it you’ve gotta go sometime.”
“If you can hear this whispering you are dying.”
“I never said I was frightened of dying.”

Κατηγορίες: VIDEO, Β' ΛΥΚΕΙΟΥ, ΜΟΥΣΙΚΗ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρχή και πορεία του κόσμου

10. Προσκυνουμέν σου τά Πάθη, Χριστέ…

img1_20
Α’ Λυκείου
Εικόνα
Η παραβολή των δέκα παρθένων. Εικονογραφία Φ. Κόντογλου (1949).
β) Το βαθύτερο νόημα της Σταύρωσης του Κυρίου

Στα κείμενα του μαθήματος μας, βρίσκουμε το νόημα των σωτήριων αυτών ημερών.
 Ο Κύριος -μας λένε- θυσιάστηκε για χάρη μας.
 Έδωσε τον εαυτό τουΕικόνα θυσιάστηκε δηλαδή για να απαλλαγούμε από τη φοβερή εξουσία του θανάτου. 
Συγχώρησε τον άνθρωπο για την αμαρτία του, αλλά και τον δόξασε. 
Τον συμφιλίωσε με το Θεό, έκαμε τη γη ουρανό, πάτησε (=σύντριψε) με το θάνατο του το θάνατο και το διάβολο, θεμελίωσε την Εκκλησία και μας χάρισε τη ζωή. 
Ο θάνατος του είναι δοξασμένος, γιατί μας δώρισε την αθανασία και τη δόξα, με την εκ νεκρών Ανάσταση.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-A106/116/898,3329/
Η παρουσίαση του μαθήματος, εμπλουτισμένη  με θέματα της “Τράπεζας θεμάτων”.

Κεφ.10:Προσκυνούμεν Σου τα Πάθη Χριστέ 
(http://www.venetokleio.gr/school/index.php?module=browse&action=teacher&teacherID=131)

Οι λύσεις της τράπεζας θεμάτων

Και το ψηφιακό σχολείο

Κατηγορίες: Α' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 10. Προσκυνουμέν σου τά Πάθη, Χριστέ…

ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΗΣ ΓΑΣΤΡΙΜΑΡΓΙΑΣ

          Τα πάθη δεν ανήκουν στη φύση του ανθρώπου. Είναι αρρώστιες της ψυχής. Όταν όμως χρονίζουν στον άνθρωπο, γίνονται δεύτερη φύση του και δεν απομακρύνονται. 
Ακόμα και όταν ο άνθρωπος μετανοεί και δέχεται τη χάρη του Θεού, δεν απαλλάσσεται με μιας από τα πάθη του, αλλά χρειάζεται να προσπαθεί για πολύ καιρό για την καταπολέμησή τους. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας, που ενώ μετανόησε και αποστράφηκε την αμαρτωλή ζωή, χρειάστηκε να αγωνιστεί για να εξαλείψει τις μνήμες των παθών της τόσα χρόνια, όσα υπηρετούσε πριν από αυτά.
    Πρωταρχικές αιτίες των παθών είναι η άγνοια του Θεού, η λήθη και η ραθυμία, οι δυνατοί γίγαντες που αναφέρει ο σοφότατος ασκητής Μάρκος ότι κυριεύουν τον άνθρωπο, σκοτίζουν τον νου και τον προσηλώνουν στις αισθήσεις. Όταν υποταχθεί ο νους στις αισθήσεις, ακολουθεί και η υποταγή των άλλων ψυχικών δυνάμεων.

 Μητέρα των παθών είναι φιλαυτία. Όταν ο άνθρωπος δε σκέπτεται το Θεό, αλλά μόνο τον εαυτό του, τότε γίνεται φίλαυτος. 
Τα τρία βασικά πάθη, που ξεκινούν από τη φιλαυτία και οδηγούν σε όλα τα υπόλοιπα, είναι η γαστριμαργία. η φιλαργυρία και η κενοδοξία.
 Αυτά αντιστοιχούν στους τρεις πονηρούς λογισμούς, που θέλησε να υποβάλει ο διάβολος τον Χριστό, όταν πήγε να τον πειράξει στην έρημο.
 Η πρώτη θέση, στην οποία τοποθετείται συνήθως η γαστριμαργία, φανερώνει και την ιδιαίτερη βαρύτητά της.
 Οι άγιοι Πατέρες, και μάλιστα ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, λένε ότι πρόκειται για βαριά αμαρτία, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του ανθρώπινου γένους· αυτή εξόρισε τον Αδάμ από τον παράδεισο, αυτή προκάλεσε τον μεγάλο κατακλυσμό, αυτή έκανε τους Ισραηλίτες ειδωλολάτρες, αυτή έριξε και ρίχνει συνεχώς τους ανθρώπους σε μύρια άλλα κακά. Από τη γαστριμαργία γεννιέται η πορνεία και κάθε σαρκική επιθυμία.
Με το πάθος της γαστριμαργίας, ο άνθρωπος, αναζητώντας την απόλαυση στην τροφή, τοποθετεί την επιθυμία της τροφής και της ηδονής που στην ακολουθεί, πριν από την επιθυμία του Θεού.
 Οι Άγιοι Πατέρες συχνά τονίζουν ότι την ηδονή διαδέχεται η οδύνη. Την ευχαρίστηση λοιπόν του λάρυγγα διαδέχεται καταρχήν ο πόνος και τω βάρος του στομάχου, και στη συνέχεια η παχυσαρκία και τα άλλα αναρίθμητα δεινά που προέρχονται από αυτή. Κυρίως όμως, η γαστριμαργία προκαλεί ζάλη στο κεφάλι, βάρος και ατονία στο σώμα. Έτσι ο άνθρωπος εγκαταλείπει το πνευματικό του έργο, επειδή έρχεται σε αυτόν η οκνηρία. Ακολουθεί η σκότιση της διανοίας και των λογισμών και η ταραχή την ώρα της προσευχής. Ο νους γίνεται αδιάκριτος και οι πονηροί λογισμοί βρίσκονται στο αποκορύφωμα τους. Καi δυστυχώς, όταν κανείς δεν έχει καθαρό νου δεν μπορεί να ασχοληθεί με πνευματικά πράγματα και με τη σοφία του Θεού.
    Στη γαστριμαργία συνήθως πέφτουμε όταν τρώμε συχνότερα απ’ όσο πρέπει ή νωρίτερα  από την κατάλληλη ώρα, όταν τρώμε και πίνουμε περισσότερο απ’ όσο μας χρειάζεται, όταν επιζητούμε πλούσια, ακριβά και εξεζητημένα φαγητά, όταν τρώμε με βουλιμία, και όταν σπαταλάμε μεγάλο μέρος του πολύτιμου χρόνου της ζωής μας σε γαστρονομικές ασχολίες και φροντίδες.
    Η γαστριμαργία είναι λοιπόν ατομικό ολίσθημα. Γίνεται, όμως, θανάσιμο αμάρτημα για τον άνθρωπο όταν προξενεί βλάβη και σκάνδαλο στον πλησίον, όταν γνωρίζει ότι θα πάθει κάποια σοβαρή ασθένεια και δεν εγκρατεύεται, όταν ξοδεύει πάρα πολλά χρήματα για να τρώει πλούσια τη στιγμή που ο πλησίον του στερείται τα αναγκαία και δεν τον ελεεί, και όταν δεν τηρεί τις καθιερωμένες από την Εκκλησία μας νηστείες εφόσον δεν εμποδίζεται από κάποιαν αρρώστια.
ΠΗΓΗ:http://pmeletios.com/


Well I don’t go to church on Sunday
I Don’t get on my knees to pray
I Don’t memorize the books of the Bible
I got my own special way

I know Jesus loves me
Maybe just a little bit more
I fall down on my knees every Sunday
At Zerelda Lee’s candy store

It’s got to be a chocolate Jesus
Make me feel good inside
Got to be a chocolate Jesus
Keep me satisfied

Well I don’t want no Abba Zaba
Don’t want no Almond Joy
There ain’t nothing better
Suitable for this boy

Well it’s the only thing That can pick me up
Better than a cup of gold
See only a chocolate Jesus
Can satisfy my soul

When the weather gets rough
And it’s whiskey in the shade
It’s best to wrap your savior
Up in cellophane
He flows like the big muddy But that’s ok
Pour him over ice cream For a nice parfait

Well it’s got to be a chocolate Jesus
Good enough for me
Got to be a chocolate Jesus
Good enough for me
Well it’s got to be a chocolate Jesus
Make me feel so good inside
Got to be a chocolate Jesus
Keep me satisfied

Κατηγορίες: VIDEO, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΠΑΘΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΗΣ ΓΑΣΤΡΙΜΑΡΓΙΑΣ

9. Το κήρυγμα και τα θαύματα του Χριστού μέσα από τη λατρεία

duminica-slabanogului
Α΄ Λυκείου

         Βλέπουμε δηλαδή ότι και σε πολλές ευχές της λατρείας μας γίνεται αναφορά στο κήρυγμα του Χριστού. Τα θέματα που περιγράφονται στα παραπάνω κείμενα είναι τα ακόλουθα:
1. Το κήρυγμα του Χριστού ήταν κήρυγμα σωτηρίας. Ο Κύριος παρέδωσε στους μαθητές του (και, επομένως, σε όλους εμάς) «προστάγματα σωτηρίας», εντολές, οι οποίες δε στοχεύουν σε μια απλή θρησκευτική μας κατάρτιση, αλλά στο σημαντικότατο επίτευγμα της σωτηρίας μας. Γι’ αυτό και τονίζεται ότι ο Χριστός ήρθε στον κόσμο για να σώσει τον χαμένο, από την αμαρτία, άνθρωπο.
2. Η διδασκαλία του Κυρίου «μας απομάκρυνε από την πλάνη της ειδωλολατρίας» αλλά και σήμερα μας προφυλάσσει από τις καινούριες μορφές ειδωλολατρίας, αυτές της ύλης και της κοσμικής δύναμης.
3. Τονίζεται ότι ο Κύριος με το κήρυγμα του «προσκαλεί και αναπαύει τους κουρασμένους και φορτωμένους και στηρίζει τους ψυχικά συντετριμμένους». Η διδασκαλία του Ιησού δίνει την ελπίδα και τη χαρά στις ανθρώπινες ψυχές που βρίσκονται στη θλίψη και στην απόγνωση, που έχουν συντριβεί κάτω από το βάρος της δυστυχίας και της καταπίεσης.
4. Ο Χριστός έδωσε, με τη διδασκαλία του, «το χαρμόσυνο μήνυμα της ειρήνης». Το μήνυμα αυτό απευθύνθηκε όχι τόσο στις ανθρώπινες κοινωνίες όσο στις ανθρώπινες καρδιές. Γιατί η ειρήνη γίνεται πρώτα εσωτερική κατάσταση του ανθρώπου και μετά μπορεί να υλοποιηθεί στην κοινωνία.
5. Τέλος, τονίζεται η αλήθεια ότι ο Χριστός μάς αποκάλυψε τον Πατέρα και μας φανέρωσε το μυστήριο της Βασιλείας του Θεού, στην οποία καλεί όλους τους ανθρώπους όλων των εποχών.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-A106/116/898,3344/


Η παρουσίαση του μαθήματος, εμπλουτισμένη  με θέματα της “Τράπεζας θεμάτων”.

To κήρυγμα και_τα_θαύματα_του_χριστού_μέσα_από_τη_λατρεία. from ΠΕ 01
Αναδημοσίευση (χωρίς τα θέματα της “τράπεζας θεμάτων”) από: http://www.venetokleio.gr/school/index.php?module=browse&action=teacher&teacherID=131

Μία διαφορετική παρουσίαση:

        Ο Χριστός έδωσε στον άνθρωπο την αληθινή υγεία, δηλαδή όχι μόνο θεράπευσε σωματικά τους αρρώστους αλλά και τους βοηθούσε να συνειδητοποιηθούν ότι προϋπόθεση της υγείας του σώματος ήταν η υγεία της ψυχής: «βλέπεις ότι έγινες υγιής· να μην αμαρτάνεις πλέον». Υπό την έννοια αυτή, ο Κύριος δεν έδινε μόνο το φως σ’ έναν τυφλό που θεράπευε, αλλά του έδινε το αληθινό φως, δηλαδή τη συνειδητοποίηση της αμαρτωλότητάς του και την ανάγκη για πνευματική πρόοδο.

(http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-A106/116/898,3344/)

Οι λύσεις της τράπεζας θεμάτων

Και το ψηφιακό σχολείο

Κατηγορίες: Α' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 9. Το κήρυγμα και τα θαύματα του Χριστού μέσα από τη λατρεία

9. Αρχή και πορεία του κόσμου I

img1_60
Β’ Λυκείου
Εικόνα
Η δημιουργία του κόσμου κατά τη διήγηση της Αγίας Γραφής, έγινε διαδοχικά σε έξι ημέρες, οι οποίες είναι φάσεις που αντιστοιχούν σε μεγάλα χρονικά διαστήματα3. 
Ήδη ο Μέγας Βασίλειος στην Εξαήμερο τονίζει ότι «είτε ημέρα πούμε είτε αιώνα είναι το ίδιο», γιατί δεν πρόκειται κατά κυριολεξία για ημέρες της εβδομάδας, αλλά για τεράστια χρονικά διαστήματα. Αφού Εικόνα παρά Κυρίου ως χίλια έτη, και χίλια έτη ως ημέρα μία» (Β’ Πέτρ. 3, 8 ). Η δημιουργία έχει δυναμικό χαρακτήρα και ακολούθησε μια εξέλιξη από τα ατελέστερα και απλούστερα προς τα τελειότερα και συνθετότερα.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-B126/498/3244,13174/
Η παρουσίαση του μαθήματος.

9. Αρχή και πορεία του κόσμου from ΠΕ 01
(http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/thriskeftika/ypostiriktiko_yliko/b_lykeiou/de9_archi_poreia)
    Είναι καταπληκτικό ότι η ζωή εμφανίζεται πρώτα στις θάλασσες και από εκεί βγαίνουν τα ερπετά στην ξηρά και τα πτηνά στον αέρα. Έπειτα δημιουργούνται τα θηλαστικά και τέλος ο άνθρωπος. Την αλήθεια αυτή επικυρώνει μετά από αιώνες η σημερινή εξέλιξη της επιστήμης της βιολογίας. Στη δημιουργία διαπιστώνεται η κατευθυνόμενη από το Θεό εξέλιξη, η οποία εντάσσεται στα πλαίσια της πανσοφίας και της αγάπης Του γι’ αυτήν.
 Με τη φράση ΕικόναΕικόνα επισημαίνονται η αξία και η ποιότητα του έργου Του. Μέσα στη δημιουργία διαπιστώνεται η τάξη, η αρμονία και η σκοπιμότητα. Όλα έχουν δημιουργηθεί «καλά λίαν» με κάποιο σχέδιο και κάποια σκοπιμότητα. Πρόκειται για την οικολογική ισορροπία, όπου όλα τα όντα έχουν τον προορισμό τους και τη θέση τους στη δημιουργία. Αν διαταραχθεί αυτή η ισορροπία αυτό θα έχει ολέθριες επιπτώσεις για τη ζωή στον πλανήτη μας.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-B126/498/3244,13174/
Και το ψηφιακό σχολείο


Κατηγορίες: Β' ΛΥΚΕΙΟΥ, Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 9. Αρχή και πορεία του κόσμου I

8. Χριστούγεννα, η γιορτή της ενανθρώπησης του Θεού

CE-A7-CF-81-CE-B9-CF-83-CF-84-CE-BF-CF-82
Α’ Λυκείου

Ο σκοπός της ενανθρώπησης
Το σκοπό της ενανθρώπησης του Κυρίου αναγγέλλει ο άγγελος στον Ιωσήφ, τον προστάτη της Παναγίας, λέγοντας: «Θα γεννήσει (η Μαρία) γιό, και θα του δώσεις το όνομα Ιησούς, γιατί αυτός θα σώσει το λαό του από τις αμαρτίες τους» (Ματθ. 1, 21). 
Η σωτηρία που μας χάρισε ο Χριστός είναι διπλή: επανόρθωση και ανύψωση. Επανόρθωσε το σφάλμα του Αδάμ, το κακό που αυτό έκαμε και μας άνοιξε ξανά τον Παράδεισο. Η υμνολογία των Χριστουγέννων θα το πει εύστοχα και περιληπτικά: «Χριστός γεννᾶται τήν πρίν πεσοῦσαν ἀναστήσων εἰκόνα». Δηλαδή: Ο Χριστός γεννιέται για να αναστήσει, να αναστηλώσει, τη θεϊκή εικόνα του ανθρώπου, για να νικήσει τη φθορά και το θάνατο και να χαρίσει στον άνθρωπο τη σωτηρία και την αιωνιότητα.
Η ενανθρώπηση του Χριστού υπήρξε γεγονός ύψιστης ταπείνωσης. Γιατί ο Θεός έγινε άνθρωπος, επειδή θέλησε με το όμοιο να θεραπεύσει το όμοιο.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-A106/116/898,3343/
Η παρουσίαση του μαθήματος, εμπλουτισμένη  με θέματα της “Τράπεζας θεμάτων”.

Και το ψηφιακό σχολείο

Κατηγορίες: Α' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 8. Χριστούγεννα, η γιορτή της ενανθρώπησης του Θεού

7. «Τίνα λέγουσιν οι άνθρωποι είναι;»

img1_35b
Εικόνα
Β’ Λυκείου
Ο Θεάνθρωπος Χριστός. Έργο Νικολάου Χούτου
Ο Θεάνθρωπος Χριστός. Έργο Νικολάου Χούτου.

Η άποψη της Εκκλησίας
Στην ερώτηση του Χριστού προς τους μαθητές Του: «σεις ποιος λέτε ότι είμαι;» δίνεται η απάντηση δια στόματος του Απ. Πέτρου: Εικόνα
Εικόνα (Ματθ. 16, 15-16). Η απάντηση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία, γιατί συνοψίζει την επίσημη άποψη της Εκκλησίας. Σύμφωνα με αυτή -και σε αντίθεση με τις αιρετικές θεωρήσεις σεις που είδαμε- στο πρόσωπο του Χριστού ενώθηκαν οι δύο τέλειες φύσεις, η θεία και η ανθρώπινη. Την πίστη της αυτή η Εκκλησία διατύπωσε οριστικά και επίσημα στον όρο της Δ’ Οικουμενικής Συνόδου

Εικόνα
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-B126/498/3244,13172/
Η παρουσίαση του μαθήματος.

7. τινα με λεγουσιν οι ανθρωποι ειναι; β λυκείου from nimessalas53

           Είναι πρόσωπο ιστορικό και η γέννηση του έχει υπερφυσικό χαρακτήρα σύμφωνα και με το άρθρο 3 του Συμβόλου της Πίστεως. 
Οι Πατέρες και η ορθόδοξη υμνογραφία με πλούσιο λεξιλόγιο υμνούν και εγκωμιάζουν το μέγα και ανεπανάληπτο αυτό γεγονός της υποστατικής ένωσης των δύο φύσεων, γιατί έχει κοσμολογικές και ανθρωπολογικές συνέπειες. Εξαγιάζει  τη δημιουργία και την ύλη, ενώ παράλληλα ανυψώνει την ανθρώπινη φύση και της δίνει τη δυνατότητα να φθάσει μέχρι τη θέωση. Όπως αναφέρεται στο ίδιο άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως, σκοπός της ενανθρώπησης του Λόγου του Θεού είναι η σωτηρία του ανθρώπου.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-B126/498/3244,13172/


Και το ψηφιακό σχολείο

Κατηγορίες: Β' ΛΥΚΕΙΟΥ, Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 7. «Τίνα λέγουσιν οι άνθρωποι είναι;»

Ἡ ἐπίσκεψη τῶν χίπις

Gerontas-sto-keli-new-sm
           Ὁ Γέροντας μοῦ διηγήθηκε: «Μιὰ φορὰ μὲ ἐπισκέφθηκε ἕνας χίπης. Ἦταν ντυμένος μὲ κάτι πολύχρωμα, παράξενα ροῦχα, φοροῦσε χαϊμαλιὰ καὶ κοσμήματα καὶ ζητοῦσε νὰ μὲ δεῖ. Οἱ μοναχὲς ἀνησύχησαν, ἦρθαν καὶ μὲ ρώτησαν καὶ τοὺς εἶπα νὰ περάσει. Μόλις κάθισε ἀπέναντί μου εἶδα τὴν ψυχή του. Εἶχε καλὴ ψυχή, ἀλλὰ πληγωμένη καὶ γι᾿ αὐτὸ ἐπαναστατημένη.Saint Porphyrios of Kavsokalyvia Τοῦ μίλησα μὲ ἀγάπη κι᾿ ἐκεῖνος συγκινήθηκε. Γέροντα, μοῦ λέει, κανεὶς μέχρι σήμερα δὲν μοῦ μίλησε ἔτσι. Εἶπα τὸ ὀνομά του κι᾿ ἐκεῖνος παραξενεύθηκε, πῶς τὸ γνώριζα. Ἔ, τοῦ λέω, ὁ Θεὸς μοῦ φανέρωσε καὶ τ’ ὄνομά σου καὶ ὅτι ταξίδεψες μέχρι τὴν Ἰνδία καὶ γνώρισες ἐκεῖ τοὺς γκουροὺ καὶ τοὺς ἀκολούθησες. Ἀπόρησε πιὸ πολύ. Τοῦ εἶπα κι᾿ ἄλλα πράγματα γιὰ τὸν ἑαυτό του, κι᾿ ἔφυγε εὐχαριστημένος. 
Τὴν ἄλλη ἑβδομάδα, νά’σου καὶ καταφθάνει ὁ ἴδιος μὲ μιὰ παρέα χίπιδες. Μπῆκαν ὅλοι μαζὶ στὸ κελλί μου καὶ κάθισαν γύρω μου. Ἦταν μαζί τους καὶ μιὰ κοπέλα. Τοὺς συμπάθησα πολύ. Ἦταν καλὲς ψυχές, ἀλλὰ πληγωμένες. Δὲν τοὺς μίλησα γιὰ τὸ Χριστό, γιατί εἶδα ὅτι δὲν ἦταν ἕτοιμοι ν᾿ ἀκούσουν. Τοὺς μίλησα στὴ γλώσσα τους, γιὰ πράγματα ποὺ τοὺς ἐνδιέφεραν. Ὅταν τελειώσαμε καὶ σηκώθηκαν νὰ φύγουν, μοῦ εἶπαν: Γέροντα, θέλουμε μιὰ χάρη: Νὰ μᾶς ἐπιτρέψεις νὰ σοῦ φιλήσουμε τὰ πόδια. Ἐγὼ ντράπηκα, ἀλλὰ τί νὰ κάνω, τοὺς ἄφησα. Μετὰ μοῦ ἔδωσαν δῶρο μιὰ κουβέρτα. Θὰ φωνάξω νὰ τὴν φέρουν, νὰ τὴν δεῖς. Εἶναι πολὺ ὡραία.


 Ἔπειτα ἀπὸ καιρὸ μὲ ἐπισκέφθηκε ἡ κοπέλα, ἡ χίπισσα, μόνη της. Τὴν ἔλεγαν Μαρία. Εἶδα ὅτι ἡ Μαρία ἦταν πιὸ προχωρημένη στὴν ψυχὴ ἀπὸ τοὺς φίλους της καὶ τῆς πρωτομίλησα γιὰ τὸ Χριστό. Δέχτηκε τὰ λόγια μου. Ἦρθε κι᾿ ἄλλες φορές, ἔχει πάρει καλὸ δρόμο. Εἶπε μάλιστα ἡ Μαρία στοὺς φίλους της: «Βρὲ σεῖς, δὲν φαντάσθηκα ποτέ, ὅτι θὰ γνώριζα τὸν Χριστό, μέσα ἀπὸ μιὰ χίπικη παρέα».

Αναδημοσίευση (με μόνη προσθήκη το video):  http://www.porphyrios.net/?p=6961
Κατηγορίες: HIPPIES, Β' ΛΥΚΕΙΟΥ, ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ἡ ἐπίσκεψη τῶν χίπις

« ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ».

sport_day_6_10_2014

ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ !

Κατηγορίες: Β' ΛΥΚΕΙΟΥ, ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο « ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ».

Σχολικό Ημερολόγιο 2014-15

sxoliko-imerologio-2014-2015-taexeiola
Σχολικό Ημερολόγιο 2014-15
Κάντε ΚΛΙΚ πάνω στην εικόνα
Σχολικο Ημερολογιο 2014 2015
Μια από από τις σημαντικότερες παραμέτρους μιας καλής και δημιουργικής χρονιάς είναι ο σωστός προγραμματισμός, ώστε να διαχειριζόμαστε με τον καλύτερο τρόπο το χρόνο που έχουμε στη διάθεσή μας.
 Ας μην το αμελούμε, γιατί στο τέλος της χρονιάς αγχωνόμαστε και τρέχουμε να καλύψουμε την ύλη των μαθημάτων ή να ολοκληρώσουμε διάφορες δραστηριότητες. 
Εδώ θα βρείτε ένα εύχρηστο σχολικό ημερολόγιο για τη νέα χρονιά 2014-15. Μπορείτε να το παρακολουθείτε οποιαδήποτε στιγμή από το taexeiola ή να το κατεβάσετε, να το εκτυπώσετε και να το έχετε στο γραφείο σας.
http://taexeiola.blogspot.co.uk/

Κατηγορίες: ΣΧΟΛΕΙΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολικό Ημερολόγιο 2014-15