7. «Τίνα λέγουσιν οι άνθρωποι είναι;»

img1_35b
Εικόνα
Β’ Λυκείου
Ο Θεάνθρωπος Χριστός. Έργο Νικολάου Χούτου
Ο Θεάνθρωπος Χριστός. Έργο Νικολάου Χούτου.

Η άποψη της Εκκλησίας
Στην ερώτηση του Χριστού προς τους μαθητές Του: «σεις ποιος λέτε ότι είμαι;» δίνεται η απάντηση δια στόματος του Απ. Πέτρου: Εικόνα
Εικόνα (Ματθ. 16, 15-16). Η απάντηση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία, γιατί συνοψίζει την επίσημη άποψη της Εκκλησίας. Σύμφωνα με αυτή -και σε αντίθεση με τις αιρετικές θεωρήσεις σεις που είδαμε- στο πρόσωπο του Χριστού ενώθηκαν οι δύο τέλειες φύσεις, η θεία και η ανθρώπινη. Την πίστη της αυτή η Εκκλησία διατύπωσε οριστικά και επίσημα στον όρο της Δ’ Οικουμενικής Συνόδου

Εικόνα
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-B126/498/3244,13172/
Η παρουσίαση του μαθήματος.

7. τινα με λεγουσιν οι ανθρωποι ειναι; β λυκείου from nimessalas53

           Είναι πρόσωπο ιστορικό και η γέννηση του έχει υπερφυσικό χαρακτήρα σύμφωνα και με το άρθρο 3 του Συμβόλου της Πίστεως. 
Οι Πατέρες και η ορθόδοξη υμνογραφία με πλούσιο λεξιλόγιο υμνούν και εγκωμιάζουν το μέγα και ανεπανάληπτο αυτό γεγονός της υποστατικής ένωσης των δύο φύσεων, γιατί έχει κοσμολογικές και ανθρωπολογικές συνέπειες. Εξαγιάζει  τη δημιουργία και την ύλη, ενώ παράλληλα ανυψώνει την ανθρώπινη φύση και της δίνει τη δυνατότητα να φθάσει μέχρι τη θέωση. Όπως αναφέρεται στο ίδιο άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως, σκοπός της ενανθρώπησης του Λόγου του Θεού είναι η σωτηρία του ανθρώπου.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-B126/498/3244,13172/


Και το ψηφιακό σχολείο



Τα σχόλια δεν επιτρέπονται