Στα πλαίσια των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, συμμετείχαμε στο 3ο Φεστιβάλ Πράσινων Ονείρων που διοργάνωσε η Δ.Π.Ε Αρκαδίας σε συνεργασία με το ΚΕ.Π.Ε.Α. Καστρίου. Οι δράσεις υλοποιήθηκαν στο άλσος Αγ. Γεωργίου.
Δράση 1η
Με τη βοήθεια της κ. Πηνελόπης, περπατήσαμε στο μονοπάτι της σιωπής, κλείσαμε τα μάτια και περπατήσαμε προσπαθώντας να ακούσουμε τους ήχους του δάσους, αγκαλιάσαμε τα δέντρα και παίξαμε «Λύκε, λύκε», βρήκαμε μικρούς θησαυρούς και τους κρύψαμε στο έδαφος για να τους βρουν οι υπόλοιπες ομάδες.
Δράση 2η
Με τη βοήθεια της κ. Ελευθερίας ψάξαμε να βρούμε υλικά στη φύση με τα οποία στη συνέχεια συνεργαστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε ανθρωπάκια.
Δράση 3η
Ακολουθήσαμε τη κ. Άννα σε μια εξερεύνηση στο «Πράσινο Μονοπάτι» του άλσους. Με οδηγό τις κόκκινες κορδέλες περπατήσαμε σε μονοπάτια, ανακαλύψαμε φωλιές εντόμων, ιστούς αράχνης, συνεργαστήκαμε για να περάσουμε ένα δέντρο που πεσμένο στο δρόμο μας, μαζέψαμε κουκουνάρια κι αγριολούλουδα.
Κουρασμένοι από την εξερεύνηση μας, απολαύσαμε ένα πικνίκ στη φύση και στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τα ζωάκια που φιλοξενούνται στο χώρο. Περάσαμε τέλεια!!
Ευχαριστούμε πολύ τις κυρίες που ήταν υπεύθυνες για τις δράσεις.


























