Ολοκληρώσαμε το έργο eTwinning που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε το σχολικό έτος 2025-2026 με τίτλο “Be a Maker”. Το έργο βασίστηκε στο ομότιτλο βιβλίο της Κatey Howes και είχε στόχο μέσα από συνεργατικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες να ενδυναμώσουμε τα παιδιά, ώστε να κάνουν μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά τους. Μπορείτε να δείτε τις δραστηριότητες μας στον παρακάτω σύνδεσμο
Μηνιαία αρχεία: Ιούνιος 2026
ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!!!
Το 3ο Βραβείο στο διαγωνισμό animation του Αειφόρου Σχολείου με θέμα «Όλοι μαζί για τη Γη: σταθερό κλίμα, αισιόδοξο μέλλον» απονεμήθηκε στο νηπιαγωγείο μας.
Οι 3 Διαγωνισμοί που προκήρυξε το Αειφόρο Σχολείο για το σχολικό έτος 2025-2026, είχαν στόχο, με όχημα τη τέχνη, να ενισχύσουν την προσπάθεια των εκπαιδευτικών, ώστε να ενθαρρύνουν τους μαθητές να αντιληφθούν τη κλιματική αλλαγή και να αναλάβουν ενεργό δράση για να αποτραπεί η καταστροφή του πλανήτη μας.
Μέσα από τη ταινία animation που δημιουργήσαμε με τίτλο “Όλοι μαζί για το κλίμα”, προσπαθήσαμε με το δικό μας τρόπο να παρουσιάσουμε τα αίτια της κλιματικής αλλαγής, αλλά και να δώσουμε σε όλους το μήνυμα ότι όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη γη μας ξανά χαρούμενη μέσα από απλές καθημερινές πράξεις.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδάκια για την προσπάθεια τους και τη βράβευσή τους!!
Μπορείτε να δείτε τη ταινία animation στον παρακάτω σύνδεσμο.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 3ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ
Στα πλαίσια των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, συμμετείχαμε στο 3ο Φεστιβάλ Πράσινων Ονείρων που διοργάνωσε η Δ.Π.Ε Αρκαδίας σε συνεργασία με το ΚΕ.Π.Ε.Α. Καστρίου. Οι δράσεις υλοποιήθηκαν στο άλσος Αγ. Γεωργίου.
Δράση 1η
Με τη βοήθεια της κ. Πηνελόπης, περπατήσαμε στο μονοπάτι της σιωπής, κλείσαμε τα μάτια και περπατήσαμε προσπαθώντας να ακούσουμε τους ήχους του δάσους, αγκαλιάσαμε τα δέντρα και παίξαμε «Λύκε, λύκε», βρήκαμε μικρούς θησαυρούς και τους κρύψαμε στο έδαφος για να τους βρουν οι υπόλοιπες ομάδες.
Δράση 2η
Με τη βοήθεια της κ. Ελευθερίας ψάξαμε να βρούμε υλικά στη φύση με τα οποία στη συνέχεια συνεργαστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε ανθρωπάκια.
Δράση 3η
Ακολουθήσαμε τη κ. Άννα σε μια εξερεύνηση στο «Πράσινο Μονοπάτι» του άλσους. Με οδηγό τις κόκκινες κορδέλες περπατήσαμε σε μονοπάτια, ανακαλύψαμε φωλιές εντόμων, ιστούς αράχνης, συνεργαστήκαμε για να περάσουμε ένα δέντρο που πεσμένο στο δρόμο μας, μαζέψαμε κουκουνάρια κι αγριολούλουδα.
Κουρασμένοι από την εξερεύνηση μας, απολαύσαμε ένα πικνίκ στη φύση και στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τα ζωάκια που φιλοξενούνται στο χώρο. Περάσαμε τέλεια!!
Ευχαριστούμε πολύ τις κυρίες που ήταν υπεύθυνες για τις δράσεις.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, υλοποιήσαμε κάποιες συνεργατικές δράσεις με τους/τις συναδέλφους του συστεγαζόμενου δημοτικού.
Δράση στο πλαίσιο του STEM 5.O σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό πληροφορικής κα Δήμητρα.
Η κα Δήμητρα μας βοήθησε να θέσουμε σε λειτουργία τον εξοπλισμό ρομποτικής με τον οποίο ωφεληθήκαμε στο πλαίσιο της δράσης STEM 5.O . Με τη βοήθεια της καταφέραμε να βοηθήσουμε το “Μάκη το Ρομποτάκη” να περπατήσει και να χορέψει στους ρυθμούς μουσικής.
Δράση φιλαναγνωσίας σε συνεργασία με την υποδιευθύντρια κα Ειρήνη.
Η κα Ειρήνη μας ξενάγησε στη βιβλιοθήκη του δημοτικού και μας ενημέρωσε για το τρόπο που δανείζονται οι μαθητές τα βιβλία. Ακολούθησε μεγαλόφωνη ανάγνωση του βιβλίου “Ο κηπουρός των παραμυθιών” στο πλαίσιο της δράσης φιλαναγνωσίας “Διαβάζω Δυνατά”.
Παιχνίδια με τα παιδιά της Α΄ τάξης με τη γυμνάστρια κα Κωστούλα.
Η κα Κωστούλα διοργάνωσε για μας κινητικά παιχνίδια με κώνους, στεφάνια και μπάλες στην αυλή του σχολείου με τα παιδιά της Α΄τάξης.
Ξενάγηση στους χώρους του Δημοτικού Σχολείου από το διευθυντή κ. Βασίλη.
Ο κ. Βασίλης μας ξενάγησε στους χώρους του σχολείου. Μπήκαμε στις αίθουσες της Α΄τάξης, είδαμε τα βιβλία τους, ακούσαμε το τραγούδι που θα τραγουδήσουν στη γιορτή τους με τη βοήθεια της μουσικού κ. Ιωάννας, γνωρίσαμε τις δασκάλες τους τη κα Μαρία και τη κα. Λεμονιά. Τρυπώσαμε στην αίθουσα της Β΄τάξης που έλλειπε σε εκδρομή και καθίσαμε στα θρανία τους. Στη συνέχεια συναντήσαμε τη κα Κατερίνα που έχει το κυλικείο και τέλος επισκεφτήκαμε τη βιβλιοθήκη και το γυμναστήριο.
Ευχαριστούμε πολύ τους/τις συναδέλφους από το 10ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης.









