Στο πλαίσιο της αξιολόγησης και της υλοποίησης του προγράμματος “Την αγκαλιά μου ανοίγω.. κανέναν δεν αφήνω” πραγματοποιήθηκαν ομαδικά ψυχοκινητικά παιχνίδια στην αυλή του νηπιαγωγείου μας, από τα τμήματα που συμμετέχουν στο παραπάνω πρόγραμμα. Στόχος των παραπάνω δραστηριοτήτων είναι η ενίσχυση της επικοινωνίας, της εμπιστοσύνης και της αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών.
Συλλογή τροφίμων για το σύλλογο μονογονεϊκών οικογενειών.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΣΤΗΡΙΖΩ
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους γονείς του νηπιαγωγείου μας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για τη συλλογή τροφίμων για το σύλλογο μονογονεϊκών οικογενειών του νομού μας “ΣΤΗΡΙΖΩ”.
Το δικό τους ευχαριστήριο μήνυμα:
” Εχθές Μ. Πέμπτη 13 Απριλίου 2023, πραγματοποιήθηκε η διανομή τροφίμων στα μέλη του Συλλόγου Μονογονεϊκών Οικογενειών-ΣΤΗΡΙΖΩ στα γραφεία μας.
Τα κάλαντα του Λαζάρου!
Στο πλαίσιο του προγράμματος για την ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο καθώς και του προγράμματος για τα ήθη και έθιμα του Πάσχα, μας επισκέφθηκε το 4ο Δημοτικό Σχολείο για να μας πουν τα κάλαντα του Λαζάρου! Ευχαριστούμε πολύ τις δασκάλες και τους μαθητές τους για τη συνεργασία.
Ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!!
Ο Πασχαλινός λαγός!!
Φιλαναγνωσία – 4ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης για το Νηπιαγωγείο – Ο μαγικός περίπατος της Άλκη Ζέη
/s3.gy.digital%2Fmetaixmio%2Fuploads%2Fasset%2Fdata%2F23834%2F4os_Marathonios_anagnosis_Nhpiagogeio_800x800.jpg)
Ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στον 4ο μαραθώνιο ανάγνωσης που διοργάνωσαν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ για τη φετινή σχολική χρονιά με αφιέρωμα στην Άλκη Ζέη- 100 χρόνια από τη γέννησή της.
Στόχοι του προγράμματος
- Να καλλιεργήσουν τα παιδιά μια φιλική σχέση με τη λογοτεχνία και την ανάγνωση βιβλίων και να γνωρίσουν το έργο της Άλκης Ζέη, που ξεχωρίζει για την καλοδουλεμένη πλοκή και το διάσπαρτο χιούμορ.
- Να μπουν στη θέση των ηρώων, να αφουγκραστούν τα συναισθήματά τους, να ακούσουν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν τα δικά τους συναισθήματα και βιώματα.
- Να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις, να αλληλεπιδρούν θετικά μεταξύ τους και να συνεργάζονται.
- Να ασκηθούν σε βιωματικές διαδραστικές προφορικές αναδιηγήσεις, αφηγήσεις παραμυθιών και ιστοριών, φανταστικών και πραγματικών.
Η συμμετοχή μας στο ετήσιο αυτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας με τη μορφή διαγωνισμού για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, μας χάρισε ένα απολαυστικό ταξιδι στον μαγικό κόσμο του βιβλίου. Εργαστήκαμε ομαδικά, ανταλλάξαμε σκέψεις και απόψεις, αναπτύξαμε διάλογο γίναμε ενεργητικοί αναγνώστες, ολοκληρώσαμε με χάρα το πρόγραμμα και στείλαμε τη δουλειά μας για τη συμμετοχή μας στον διαγωνισμό.
Όμως δεν ξεχνάμε ότι σημασία έχει το ταξίδι…..
Καλή μας επιτυχία!!!
Άλκη Ζέη Τι εννοώ «καλός δάσκαλος»: Αυτός ο οποίος δεν κάνει μόνο το καθήκον του, αλλά πάει τα παιδιά παραπέρα, τους μιλάει για άλλα πράγματα, τους προτείνει να διαβάσουν βιβλία. Όλα αυτά δεν είναι μέσα στο πρόγραμμά του. Το πρόγραμμά του είναι να διαβάσει ένα απόσπασμα από ένα σχολικό βιβλίο. Βέβαια, εγώ έχω γνωρίσει μόνο καλούς δασκάλους.
25η Μαρτίου 1821 !!!! Διπλή γιορτή!!!
Την Παρασκευή 24-3 πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις εορτασμού της επετείου για την 25η Μαρτίου 1821 στο νηπιαγωγείο μας. Με ποιήματα, τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς τα παιδάκια μας τίμησαν τους ήρωες και τη διπλή γιορτή, η οποία ολοκληρώθηκε στον χώρο της αυλής μας με την παρέλαση των μικρών μας μαθητών και τον εθνικό μας ύμνο. Χρόνια πολλά Ελλάδα μας!!!
Επίσκεψη από την Περιφερειακή Ένωση Τυφλών Ξάνθης
Σήμερα Παρασκευή 17-3-2023 επισκέφθηκαν το νηπιαγωγείο μας ο κύριος Ερσίν, πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Τυφλών Ξάνθης και η κυρία Έφη, εκπρόσωπος της Ένωσης και μητέρα μαθήτριας μας. Σκοπός αυτής της επίσκεψης ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών απέναντι στα τυφλά άτομα καθώς και η γνωριμία με διάφορες πτυχές της καθημερινότητάς τους. Η επίσκεψη οργανώθηκε στο πλαίσιο των δράσεων για την Αειφορία καθώς και του Β κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα “Τον εαυτό μου σέβομαι τους άλλους αποδέχομαι”.
Έτσι, γνωρίσαμε:
- για τους τρόπους με τους οποίους οι τυφλοί άνθρωποι μπορούν να βοηθηθούν στη μετακίνησή τους.
- για τη γραφή Braille.
- αντικείμενα που τους βοηθούν στην καθημερινότητά τους.
- τα χόμπι τους
Τα ονόματα μας με γραφή braille και και ένα ημερολόγιο με τη ζωγραφιά ενός φίλου που ζωγραφίζει με τα μάτια της ψυχής!! Ευχαριστούμε πολύ!!
Τέλος, μπήκαμε κι εμείς στα “δικά τους παπούτσια”…
Σας ευχαριστούμε πολύ για αυτή τη διαφορετική εμπειρία που μας προσφέρατε!
2η Άσκηση σεισμού στο Νηπιαγωγείο μας!
Την Τετάρτη 15-3-2023 πραγματοποιήθηκε η δεύτερη άσκηση σεισμού στο νηπιαγωγείο μας. Όλα έγιναν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα.. οι μικροί μας μαθητές και οι εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν άμεσα στο άκουσμα του σήματος για το σεισμό και τήρησαν όλα τα μέτρα ασφαλείας που έχουν διδαχθεί και προβλέπονται από το Σχέδιο Διαχείρισης Σεισμικού Κινδύνου του σχολείου μας (βλέπε παλαιότερη ανάρτηση)..
Σκοπός της άσκησης είναι η διασφάλιση υψηλού επιπέδου ετοιμότητας και συντονισμού εκπαιδευτικών και παιδιών για την αντιμετώπιση ενός ενδεχόμενου σεισμού καθώς και η μείωση των επιπτώσεων ενός σεισμού σε ότι αφορά τη σχολική μας μονάδα.
Αριστείο!
Αριστείο από τη συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα!
Πολλά συγχαρητήρια στα παιδάκια μας!!
Επίσκεψη συγγραφέα στο νηπιαγωγείο μας!
Την Παρασκευή 10-3 είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας το συγγραφέα κ. Δημήτρη Μπουζάρα και να κάνουμε σχετικές δράσεις στο πλαίσιο της αειφορίας αλλά και του σχεδίου δράσης για την φιλαναγνωσία που υλοποιείται την παρούσα σχολική χρονιά.
Αφού συστηθήκαμε όλοι μαζί, στη συνέχεια πήραμε μια μικρή συνέντευξη από το συγγραφέα για να γνωρίσουμε καλύτερα το μαγικό κόσμο της δημιουργίας ενός παραμυθιού αλλά και τις σκέψεις και συνήθειες ενός συγγραφέα.
Έπειτα περάσαμε σε δραστηριότητες σχετικές με το παραμύθι του “Το παραπονεμένο έλατο”, όπως θεατρικό παιχνίδι με τους ήρωες του βιβλίου, προβληματισμός και συζήτηση σχετικά με το περιβαλλοντικό θέμα που προκύπτει καθώς και εικαστικές αναπαραστάσεις του παραμυθιού με διάφορους τρόπους, όπως κολλάζ, μακέτα και κατασκευή με υλικά του σχολείου.
Αφού εργαστήκαμε στις ομάδες και παρουσιάσαμε τα έργα μας ήρθε η ώρα για την “αμοιβή” του συγγραφέα. Ποια ήταν αυτή..;;; ένας ζωγραφισμένος ήλιος από όλα τα παιδάκια που συμμετείχαν στη δράση. Έτσι, μας μοίρασε μικρά λευκά χαρτάκια και μας ζήτησε να ζωγραφίσουμε από έναν ήλιο, με τον τρόπο που μπορεί ο καθένας. Οι ήλιοι μας ετοιμάστηκαν στη στιγμή…
και μαζί με το χαμόγελό μας ήταν η μεγαλύτερη αμοιβή για τον καινούριο μας φίλο. Φυσικά, του είχαμε κι εμείς μια έκπληξη.. Επειδή η τέχνη δε λείπει από κανένα πρόγραμμά μας… φτιάξαμε το δικό μας εικαστικό έργο αποτυπώνοντας το εξώφυλλο του παραμυθιού του και του το χαρίσαμε με πολύ αγάπη!
Κυριε Δημήτρη σε ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο ταξίδι στον κόσμο των παραμυθιών!
- "Christmas Exchange cards"
- Get to know nature to protect it
- Life starts with skills
- Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
- Safe internet day
- Αειφορία
- Ανακοινώσεις
- Αξιολόγηση
- Άρθρα για γονείς
- ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ
- Βιβλιοθήκη
- Διαγωνισμοί-Δράσεις
- Δωρεές
- Εγγραφές
- Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών
- Ενεργός πολίτης
- Εορτασμοί
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- Εσωτερικός κανονισμός
- Ευρωπαϊκά προγράμματα
- Ευχαριστίες
- Ευχές
- Ημέρα σχολικού αθλητισμού
- Θεατρικές παραστάσεις στο σχολείο
- Καλωσόρισμα
- οικολογικά σχολεία
- Ομαλή μετάβαση
- Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
- Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
- Πληροφορίες για τους γονείς
- Πρόγραμμα γέφυρες φιλίας
- Πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων
- Υιοθετώ το πάρκο της γειτονιάς μου
- Υλικό για τα παιδια

























