Με μεγάλη συμμετοχή από τους γονείς και κηδεμόνες του νηπιαγωγείου μας πραγματοποιήθηκε η επιμορφωτική συνάντηση με κεντρική ομιλήτρια την κα. Παγώνα Διούδη, Ψυχολόγο Υγείας Msc, Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια, Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης Ξάνθης «Έκφραση», στην αυλή του νηπιαγωγείου μας. Μετά την εισήγηση της καλεσμένης μας σχετικά με το θέμα “Όρια στα παιδιά”, ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος με τους γονείς και εκπαιδευτικούς, απαντώντας σε όλα τα ερωτήματα που της τέθηκαν.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Παγώνα καθώς και όλους τους γονείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας με καινούριες θεματικές για ενημέρωση και συζήτηση την επόμενη σχολική χρονιά.

Συγχαίρουμε όλους τους «μαραθωνοδρόμους» μαθητές του Νηπιαγωγείου μας, που συμμετείχαν μαζί με περισσότερους από 12.500 μαθητές από περίπου 230 σχολεία της Ελλάδας, της Κύπρου και του εξωτερικού και που κατάφεραν και έκοψαν το νήμα «τρέχοντας» με τα βιβλία του φετινού Μαραθωνίου. Με την συμμετοχή μας στηρίζουμε και προάγουμε τη φιλαναγνωσία παροτρύνοντας τα παιδιά να γνωρίσουν το καλό βιβλίο.














