9ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης

Καλώς ήρθατε στο Nηπιαγωγείο μας!

Ευχαριστίες..

Νοέ 20206

Τα παιδάκια και οι εκπαιδευτικοί του 9ου Νηπιαγωγείου Ξάνθης ευχαριστούμε θερμά τον Ιατρικό Σύλλογο Ξάνθης, ο οποίος στα πλαίσια της συνεργασίας του με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, ετοίμασε μάσκες από ιατρικό υλικό για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Η κίνηση αυτή είναι πολύ σημαντική στην προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

 

 

Φοράω τη μάσκα για να προστατεύσω εσένα
Φοράς τη μάσκα για να προστατεύσεις εμένα
Φοράμε τη μάσκα για να προστατευτούμε και οι δύο

 

Ένα Σχόλιο στο άρθρο

“Ευχαριστίες..”

  1. 10 Νοεμβρίου, 2020 στις 3:47 μμ      Απάντηση Χ.Γ. Έγραψε:

    Ευχαριστούμε.Κριμα για την επιλογή του υλικού το οποίο δεν σιδερωνεται.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Kατηγορίες

Τρέχει ο χρόνος…

Νοέμβριος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Kατηγορίες

Ιστορικό

European SchoolRadio Logo

53881661-8560-42c6-a16d-772a94f76a7c

53881661 8560 42c6 a16d 772a94f76a7c
school label application award label 2026 2027 1 page 0001


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων