9ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ

Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο Fulghum, R. (1992).

Σχέδια δράσης της Σχ.μονάδας

Οκτ 20248

Η σχολική μας μονάδα συνεχίζει τα σχέδια δράσης (ο σύνδεσμος που αφορά τα αντίστοιχα του 2023-2024 είναι ο παρακάτω: (blogs.sch.gr/…/year-2023-school-9051903-form-16-export-2.pdfyear-2023-school-51903-form-16-export)

Tα σχέδια δράσης της σχολικής μας μονάδας για το σχ. έτος 2024-2025 περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός λαογραφικού μουσείου στον χώρο του Νηπιαγωγείου μας, εμπλέκοντας μαθητές και γονείς σε όλη τη διαδικασία από την αρχή του ως την ολοκλήρωσή του.

Αρχικά τα παιδιά, με τη βοήθεια των νηπιαγωγών τους, έκαναν αίτηση στην Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου μας την κα Βασιλική για δημιουργία λαογραφικού μουσείου στο Σχολείο! Στη συνέχεια έλαβαν την έγκριση και κάπως έτσι ξεκινήσαμε!

17417872338751741787246984

Έχοντας δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες μέσα από αναφορές, εποπτικό υλικό, βίντεο, συζητήσεις, παραμύθια κ.α σε ζητήματα που σχετίζονται με την ελληνική παράδοση και τη λαογραφία, τα ίδια τα παιδιά μπήκαν πολύ ενεργά στη διαδικασία ρωτώντας με ποιον τρόπο θα μπορούσαμε να στήσουμε ένα μουσείο στο σχολείο,  συζήτησαν με τις εκπαιδευτικούς γι’ αυτό και έγραψαν μια αίτηση με παραλήπτρια την προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου μας, κα Βασιλική για να αιτηθούν και επίσημα την άδεια για το εγχείρημα αυτό! Με την πολύτιμη βοήθεια και των γονιών τους, οι μικρές/οί  μας μαθήτριες/ές αναζήτησαν πληροφορίες, συγκέντρωσαν υλικό και το παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης τους.

17398038196171739803798070unnamed file3 1

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας, τα παιδιά επιχείρησαν  με απλά μέσα και υλικά να υφάνουν και να κεντήσουν, δημιουργώντας το δικό τους μοναδικό πολιτιστικό-λαογραφικό αποτύπωμα! Με την πολύτιμη βοήθεια των γονιών τους συγκέντρωσαν αντικείμενα και έστησαν το λαογραφικό μουσείο της τάξης τους!

173988592472817398828568871739884185589 4

17399578418101739957864115IMG e338630f674cbab162416378bcf5e2fe V


IMG 3febd0e0379ecd20a8285da9e3c1bd9f V

IMG c11e4b78997c54efd30c5c099ef7ec97 VIMG 20250324 125640 1 IMG 20250324 104712

IMG 20250324 125640IMG 20250324 125643IMG 20250324 125650 1IMG 20250324 125715IMG 20250324 125719

 

 

20250225 154409IMG 53f6a7d5226207e5c6563cd8f4c24b5d VIMG b6d0255203526633497e2766c5b11b83 V

 

20250226 163813

IMG 8ae4b77eca1a3714a9701e04c1c6c23a VIMG bcd8a59234cfdaf8f29d5d8f838cbf93 VIMG 5c2bf61860188837fd8f42943815e639 V

IMG 64763c4d55769f01d5bc687fb025847c VIMG d8e0a87eb0483c4ff6a42822e59195b6 VIMG 9a6f0362dba923936afd4edd9ae515dc V

Το λαογραφικό μας μουσείο παρέμεινε ανοιχτό σε γονείς και παιδιά καθώς και στο όμορφο Δημοτικό Σχολείο για μια εβδομάδα προκειμένου να είναι επισκέψιμο και να γίνει διάχυση περαιτέρω διάχυση στην κοινότητα.

IMG 96641819f6eaa987910b468768017253 V

Επιπλέον το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει σε πρόγραμμα e twinning με τίτλο: ” μαζί στη χαρά”το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με άλλα Νηπιαγωγεία της χώρας μας, διευκολύνοντας το “άνοιγμα” του Σχολείου στην ευρύτερη κοινωνία, εμπλέκοντας ενεργά τους μαθητές στις πραγματοποιούμενες συμμετοχικές δράσεις και ενθαρρύνοντας τη μεταξύ τους συνεργασία και διάχυση των έργων τους στα Νηπιαγωγεία με τα οποία συνεργάζονται καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

 

mjpg

2 31 3

20250217 16071220250217 16064620250217 16063220250217 16053520250217 160712

20250219 163302

 

 

 

 

 

 

 

Τα παιδιά με τις εκπαιδευτικούς, επεξεργάστηκαν – μεταξύ άλλων-   το παραμύθι ” το δέντρο που έδινε,” προβληματίστηκαν και εμβάθυναν στα συναισθήματα που αναδύονται αβίαστα μέσα από την ιστορία του βιβλίου.

IMG 60901a9f32f55769c3a9fa6ce7d1bb75 V IMG 778b77a9bb543fbd4570467d869b3854 V IMG bee056f1910ed2d5d50d827c773472c7 V

από κάτω από: Σχέδια δράσης σχολικής μονάδας | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδια δράσης της Σχ.μονάδας    

Σχέδιο έκτακτης ανάγκης για το σχ. έτος 2024-2025

Οκτ 20248

Παρακάτω παραθέτουμε το Σχέδιο δράσης του Νηπιαγωγείου μας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης για το σχ. έτος 2024- 2025

ΟΑΣΠ_ΜΝΗΜ-ΕΝΕΡΓ-ΓΙΑ-ΤΗ-ΔΙΑΧΕΙΡ-ΤΟΥ-ΣΕΙΣΜΙΚΟΥ-ΚΙΝΔΥΝΟΥ-ΣΤΑ-ΣΧΟΛΕΙΑ-2024-2025_-blog-1 (3)

από κάτω από: Σχέδιο έκτακτης ανάγκης | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο έκτακτης ανάγκης για το σχ. έτος 2024-2025    

Παγκόσμια ημέρα ζώων

Οκτ 20245

Η 4η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια ημέρα ζώων και στο Νηπιαγωγείο μας σήμερα μας επισκέφθηκαν κάποια ζωάκια!

1728055315288

Με αφορμή την επίσκεψή τους,  συζητήσαμε για τα ζωάκια που γνωρίζουμε και τα παιδιά μίλησαν για τα ζώα που έχουν ή που θα ήθελαν να έχουν. Επικεντρωθήκαμε στα εξωτερικά αλλά και τα εσωτερικά τους χαρακτηριστικά καθώς είναι αυτά που τα καθιστούν ξεχωριστά και μιλήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων. Επίσης παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=07d2dXHYb94 και περιγράψαμε τα συναισθήματα του πρωταγωνιστή.

Ακόμα, διαβάσαμε τον Έλμερ τον ελέφαντα  νhttps://www.youtube.com/watch?v=xjRiS2GHeO0 και κάναμε κατασκευές!

20241004 18224620241004 182313

Παίξαμε και εξοικειωθήκαμε με τους αριθμούς αλλά και με την εισαγωγή των προτιμήσεών μας σε πίνακα διπλής εισόδου!

20241008 132947              20241008 132923

Χρόνια πολλά ζωάκια!

από κάτω από: Δράσεις | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια ημέρα ζώων    

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Οκτ 20245

 

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού την Παρασκευή 27/09/2024 και όλοι μαζί, μαθητές και εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας βάλαμε τα αθλητικά μας ρούχα και τιμήσαμε την ημέρα όχι μόνο μέσα από σωματικές ασκήσεις αλλά κυρίως μέσα από τη βιωματική εκμάθηση της χαράς, της συμμετοχής, της συνεργασίας, της ομαδικότητας,  της προσπάθειας, του σεβασμού και τόσων άλλων αξιών που προάγει, ενισχύει και καλλιεργεί ο αθλητισμός σε όλες τις ηλικίες!

Τα παιδιά, με συνοδεία μουσικής,  έπαιξαν μπάσκετ, έτρεξαν, έκαναν σκυταλοδρομίες, πέρασαν «εμπόδια» με στεφάνια, έκαναν ισορροπία πάνω σε συγκεκριμένη διαδρομή στο έδαφος και προσπάθησαν να πετύχουν τον στόχο τους σε παιχνίδι με κρίκους προκειμένου να τους ρίξουν όλους μέσα στην βάση!

Συγχαρητήρια σε όλους γιατί ήταν νικητές! Και φυσικά κέρδισαν όλοι μετάλλιο!!!

 

20240927 093949 20241008 140058 1

Και του χρόνου!

από κάτω από: Αθλητικές, Δράσεις | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού    

Εργαστήρια δεξιοτήτων

Οκτ 20245

Το Νηπιαγωγείο μας για το σχολικό έτος 2024-2025 πρόκειται να υλοποιήσει τα παρακάτω Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων:

1oς θεματικός κύκλος: Zω καλύτερα – Ευ ζην”, Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη. Τίτλος: Είμαι εγώ: Είμαι μοναδικός!Χρόνος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος
2oς θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” – Ανθρώπινα Δικαιώματα. Τίτλος: “Το δεντρόσπιτο με τα ζωάκια των δικαιωμάτων”. Χρόνος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος.
3oς θεματικός κύκλος: “Φροντίζω το Περιβάλλον”- Κλιματική αλλαγή – Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία. Τίτλος: Η ζωή χωρίς σκουπίδια.” Χρόνος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος.
4oς θεματικός κύκλος: “Δημιουργώ & Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία”- Stem-Ρομποτική. Τίτλος: Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσηςΧρόνος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων    

Ένα βίντεο για το ρόλο του Νηπιαγωγείου!

Οκτ 20245

Πατώντας πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο  θα μεταφερθείτε σε ένα κατατοπιστικό βίντεο στο οποίο παρατίθενται όλα όσα θα μάθουν και θα αποκομίσουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Νηπιαγωγείο!

 

https://www.youtube.com/watch?v=zp8GuBUvhyo

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα βίντεο για το ρόλο του Νηπιαγωγείου!    

Πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο!

Οκτ 20245

Πρώτες εβδομάδες στο Νηπιαγωγείο και τα παιδιά γνωρίζονται μεταξύ τους, αντιλαμβάνονται την παρουσία των άλλων στον χώρο, μαθαίνουν κανόνες και αρχίζουν να αντιλαμβάνονται την αξία της ομαδικότητας και της συνεργασίας, μέσα και από το παιχνίδι!

20241005 13593220241005 13595020241005 140003 

20241005 140017 1

Κατά τις δύο πρώτες εβδομάδες, διάρκεια προσαρμογής των παιδιών, οι εκπαιδευτικοί διευκόλυναν τα παιδιά να εξοικειωθούν με τον χώρο του Νηπιαγωγείου ώστε να αρχίσουν να “χτίζουν” καθημερινές ρουτίνες (προσέλευση, τοποθέτηση των προσωπικών τους αντικειμένων στις κρεμάστρες/συρταράκια με το όνομά τους κλπ), να συνδιαμορφώνουν κανόνες

 

1728469916498 1  1728395005495 2

   20241009 133427

 

για να αρχίσουν βήμα-βήμα να λειτουργούν ως μέλη  μιας ομάδας, τόσο της τάξης τους όσο και της ευρύτερης ομάδας του Νηπιαγωγείου!

Κατά τη διάρκεια αυτών των  πρώτων ημερών του Σχολείου ασχοληθήκαμε με την Πανελλήνια  Ημέρα Σχολικού αθλητισμού στην οποία τα παιδιά όλων των τμημάτων συμμετείχαν σε αθλητικές δράσεις, κατάλληλες για την ηλικία τους, ένιωσαν τη χαρά της άθλησης και επιβραβεύτηκαν για την προσπάθειά τους με μετάλλιο!

20240927 093949 3

 

Επιπλέον, στο διάστημα αυτό,  γιορτάσαμε την Παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας, με αναφορές  στον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο της γιαγιάς και του παππού στην οικογένεια.

1728884952369 1

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα ζώων (4 Οκτωβρίου) αναφερθήκαμε επίσης και στους πολύτιμους φίλους μας, τα ζωάκια! Ψάξαμε και βρήκαμε ζωάκια στις τάξεις μας , αναρωτηθήκαμε για το τι μπορεί να σκέφτονται ή να νιώθουν όταν έχουν/δεν έχουν φίλους/φαγητό /παιχνίδια κ.ο.κ.

1728214439216 1 1

 

Στη συνέχεια, παρακολουθήσαμε σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο   https://www.youtube.com/watch?v=07d2dXHYb94                                              και καταγράψαμε τις απόψεις των παιδιών τις οποίες και εν συνεχεία συζητήσαμε στην ολομέλεια. 

Επιπρόσθετα, διαβάσαμε και παραμύθι με τον αγαπημένο ελέφαντα των παιδιών, τον Έλμερ!  https://www.youtube.com/watch?v=xjRiS2GHeO0

20241006 142355 1

 

  Και τα παιδιά πρότειναν να κάνουμε κατασκευή έναν ελέφαντα!

20241004 145232

Επίσης κάναμε μαθηματικά μέσα από παιχνίδια με το ζάρι και τους αριθμούς και τα παιδιά εισήγαγαν τις προτιμήσεις τους σε πίνακα διπλής εισόδου.

   20241008 132852      20241008 132923

Χρόνια πολλά ζωάκια!

από κάτω από: Πρώτες μέρες στο σχολείο! | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο!    

Αγιασμός και Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκου Πιερρακάκη για την έναρξη της σχολικής χρονιάς καθώς και επιστολή της κας Έλλης Ναούμ, Συμβούλου εκπ/σης Νηπ/γών 1η θέσης ΔΙ.ΠΕ Γ’ Αθήνας.

Σεπ 20246

Αγαπητοί γονείς,

Ο Αγιασμός για τη φετινή σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 στις 08.30 π.μ  στον αύλειο χώρο του συστεγαζόμενου 4ου Δημοτικού Σχολείου Καματερού.

Μετά το τέλος του Αγιασμού θα υπάρξει χρονικό περιθώριο μισής ώρας προκειμένου οι γονείς να μπορέσουν να αφήσουν τα παιδιά τους με κάποιο πρόσωπο της εμπιστοσύνης τους ώστε να προσέλθουν ξανά στο σχολείο και ν’  ακολουθήσει ενημέρωσή τους για τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου.

Ευχαριστούμε και ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά!

Οι εκπαιδευτικοί του 9 ου Νηπιαγωγείου Καματερού.

Σας παραθέτουμε την 1η επιστολή της κας Έλλης Ναούμ, Συμβούλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών 1ης Θέσης ΔΙ.Π.Ε. Γ ‘ Αθήνας, με θέμα: Μετάβαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, στο Νηπιαγωγείο.



Λήψη αρχείου

 

Σας παραθέτουμε το μήνυμα του Υπουργού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.



Λήψη αρχείου

 

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Μηνύματα Υπουργείου Παιδείας, Χρήσιμες άρθρα από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός και Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκου Πιερρακάκη για την έναρξη της σχολικής χρονιάς καθώς και επιστολή της κας Έλλης Ναούμ, Συμβούλου εκπ/σης Νηπ/γών 1η θέσης ΔΙ.ΠΕ Γ’ Αθήνας.    

Εργαστήρια Δεξιοτήτων : ” Η βροχούλα που έγινε πλημμύρα – Το βροχόμετρο”

Ιούν 202421

Θεματικός Κύκλος : Φροντίζω το περιβάλλον

Υποενότητα : Οικολογία –  Παγκόσμια και φυσική κληρονομιά

 

Σε αυτό το εργαστήριο ασχολούμαστε με τον κύκλο του νερού. Διατυπώνουμε υποθέσεις σχετικά με βασικές έννοιες : Εξάτμιση – Συμπύκνωση – Βροχόπτωση – Συγκέντρωση Κάνουμε πειράματα και σχετικές κατασκευές.

ΠΕΙΡΑΜΑ1 ΠΕΙΡΑΜΑ2ΠΕΙΡΑΜΑ3 ΠΕΙΡΑΜΑ4 ΠΕΙΡΑΜΑ5 ΠΕΙΡΑΜΑ6 IMG 114935094c1ac7ae2bc519f221e3ba61 V IMG a0fdfe9a40b0dd67354c1cb334449809 V IMG c6542041fb40de95d2af2917eae871eb V IMG f9b7dd664abeb6cd7e45c686891167dd V

Κατασκευές για τον κύκλο του νερού

ΒΡΟΧΟΜΕΤΡΟ2

Ζωγραφίζω με πάγο!

ΒΡΟΧΟΜΕΤΡΟ1 ΒΡΟΧΟΜΕΤΡΟ3 ΒΡΟΧΟΜΕΤΡΟ4 ΒΡΟΧΟΜΕΤΡΟ5 ΒΡΟΧΟΜΕΤΡΟ6

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων : ” Η βροχούλα που έγινε πλημμύρα – Το βροχόμετρο”    

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: ” Το ταξίδι της μέλισσας “

Ιούν 202421

Θεματική Ενότητα :Δημιουργώ και καινοτομώ STEAM

Υποενότητα : Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Στα πλαίσια του εν λόγω εργαστηρίου δεξιοτήτων το σχολείο μας επισκέφθηκε ο γονέας μαθητών μας κος Χ. Κασοκεράκης ο οποίος ασχολείται με την μελισσοκομία και μας έδωσε πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ζωή της μέλισσας , το μελίσσι, την παραγωγή μελιού και την χρησιμότητα της μέλισσας στο οικοσύστημα.

ΜΕΛΙΣΣΑ3 ΜΕΛΙΣΣΑ4 ΜΕΛΙΣΣΑ6 ΜΕΛΙΣΣΑ7 ΜΕΛΙΣΣΑ1 ΜΕΛΙΣΣΑ2 ΜΕΛΙΣΣΑ10 ΜΕΛΙΣΣΑ8

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

FACEBOOK 9ο Νηπιαγωγείο

 FACEBOOK 9ο Νηπιαγωγείο
European SchoolRadio Logo

Σαν σήμερα

30/9/1922: Η ελληνική κυβέρνηση αποδέχεται τη συμφωνία της Διάσκεψης των Μουδανιών, με την οποία δίδεται στους Τούρκους και η Ανατολική Θράκη μέχρι τον Έβρο.

Σκακιστική άσκηση



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων