Ευχαριστίες

Η σχολική μας κοινότητα θα ήθελε να εκφράσει ένα θερμό ευχαριστώ προς όλους όσοι συνέβαλαν ουσιαστικά στον εμπλουτισμό και την αναβάθμιση της σχολικής βιβλιοθήκης μας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στους εκδοτικούς οίκους Ίκαρος, Κέδρος, Ψυχογιός και το βιβλιοπωλείο-εκδόσεις Ακυβέρνητες Πολιτείες για τη γενναιόδωρη προσφορά βιβλίων που εμπλουτίζουν τη συλλογή μας και ενισχύουν την επαφή των μαθητών με τη σύγχρονη λογοτεχνία.
Θα θέλαμε επίσης να εκφράσουμε την ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη μας στους καταξιωμένους συγγραφείς Μάνο Κοντολέων και Ελένη Πριοβόλου για τη συγκινητική χειρονομία τους να προσφέρουν στη βιβλιοθήκη μας αντίτυπα έργων τους, συμβάλλοντας έτσι στην άμεση επαφή των παιδιών με τον κόσμο της λογοτεχνικής δημιουργίας.
Ταυτόχρονα ευχαριστούμε  την εθελοντική οργάνωση “Χαρίζω¨για τη δωρεά βιβλίων και την αγαπητή μας συνάδελφο Παπαμιχαήλ Στεφανία που ενδιαφέρθηκε προσωπικά για την συγκέντρωσή τους καθώς και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ αξίζει στον αγαπητό μας συνάδελφο, κύριο Μπαρπάτση Κωνσταντίνο, για την πρωτοβουλία και προσωπική επικοινωνία με τους συγγραφείς, τόσο για τις δωρεές όσο και για την οργάνωση επισκέψεών τους στο σχολείο μας. Επιπλέον, τον ευχαριστούμε για τη δημιουργία αφισών με κανόνες συμπεριφοράς που διακοσμούν με αισθητική και λειτουργικότητα τον χώρο της βιβλιοθήκης, μετατρέποντάς τον σε ένα ακόμα πιο φιλόξενο και παιδαγωγικό περιβάλλον.
Η συμβολή όλων σας αποτελεί έμπνευση και πολύτιμη ενίσχυση στο όραμά μας για μια σχολική βιβλιοθήκη ανοιχτή, δημιουργική και γεμάτη ζωή.
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση & η Ομάδα Βιβλιοθήκης του Σχολείου

Αποτίμηση Χρήσης της Σχολικής Βιβλιοθήκης & Προοπτικές για το Επόμενο Έτος

Κατά τη φετινή πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια ενεργοποίησης της σχολικής βιβλιοθήκης, καταγράφηκαν ενθαρρυντικά μηνύματα από μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, τόσο ως προς τον τρόπο λειτουργίας της όσο και ως προς το διαθέσιμο υλικό και τη συνολική εμπειρία αξιοποίησής της.
Τα αποτελέσματα των σχετικών ερωτηματολογίων ανέδειξαν μια ξεκάθαρη θετική στάση, αλλά ταυτόχρονα και την ανάγκη για ενίσχυση των δράσεων φιλαναγνωσίας και των δημιουργικών τρόπων αξιοποίησης του χώρου. Η σχολική μας βιβλιοθήκη εξελίσσεται σε έναν ζωντανό και δημιουργικό χώρο μάθησης και έμπνευσης, με στόχο να καλλιεργήσει την αγάπη για το βιβλίο και να ενισχύσει την αναγνωστική κουλτούρα σε όλη τη σχολική κοινότητα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΜΑΘΗΤΕΣ / ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ
MATH1 MATH2 MATH4 MATH5 MATH6 MATH7
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΓΟΝΕΙΣ
GOn1 GON2 GON3
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
EKP1 EKP2 EKP3 EKP4 EKP5

Μικροί αναγνώστες εν δράσει…

Στα πλαίσια του προγράμματος της φιλαναγνωσίας, τα παιδιά της Α΄ Τάξης διαβάσαμε κάποια αποσπάσματα από το βιβλίο  “Ελληνική Μυθολογία”.

Συζητήσαμε για τους θεούς του αρχαίου κόσμου που αναφέρονται σ΄ αυτό. Επιλέξαμε κάποιους και αναφερθήκαμε στα χαρακτηριστικά τους (δύναμη, σοφία, αδυναμίες   και συμπεριφορά). Προσπαθήσαμε να τους αναγνωρίσουμε από τη χαρακτηριστική μορφή με την οποία τους παρίσταναν οι αρχαίοι ΄Ελληνες (όπως για παράδειγμα η περικεφαλαία της Αθηνάς ή  τα φτερά του Ερμή).

Καταλήξαμε στη δημιουργία  κολάζ που απεικονίζουν τον ΄Ολυμπο και τους δώδεκα θεούς του.

eikona Viber 2025 05 29 12 38 29 408    eikona Viber 2025 05 29 12 38 29 796

eikona Viber 2025 05 29 12 38 29 887 eikona Viber 2025 05 29 12 38 29 964

Οι μαθητές και οι δασκάλες της Α΄ τάξης

Γυμνοπούλου Χριστίνα

Ιακωβίδου Φανή

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σκοπός δράσης είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητων σε θέματα ασφάλειας και υγιεινής του φυσικού σχολικού περιβάλλοντος (κτιριακές εγκαταστάσεις-εξοπλισμός) αλλά και η υποστήριξή τους στην ανάληψη δράσεων για τη βελτίωση της ποιότητας του σχολικού περιβάλλοντος και τον περιορισμό των παραγόντων κινδύνου για την υγεία και ασφάλεια των μελών της σχολικής κοινότητας

1 η φάση (θεωρητική κατάρτιση και ανάπτυξη προβληματισμού στους μαθητές)

2 η φάση (αξιολόγηση του φυσικού σχολικού περιβάλλοντος, εντοπισμός και καταγραφή σημείων επικίνδυνων για την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών):

1 1 2 1 3 1

3 η φάση ( επιλογή των σημείων που χρήζουν σήμανσης και δημιουργία πινακίδας με τη μορφή επεξήγησης, προτροπής η απαγόρευσης )

4

4 η φάση (κατασκευή και τοποθέτηση των πινακίδων)
Η δράση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση και επεξήγηση των πινακίδων και των σημάτων που
τοποθετήθηκαν στο χώρο του σχολείου στην υπόλοιπη σχολική κοινότητα.
Μπράβο παιδιά για την πρωτοβουλία σας! Οι Ενεργοί Πολίτες είστε εσείς!

eikona Viber 2025 06 19 12 03 37 677 eikona Viber 2025 06 19 12 03 10 312 eikona Viber 2025 06 19 12 02 34 661 eikona Viber 2025 06 19 12 01 33 526

Έρευνα για τη Σχολική Βιβλιοθήκη του 8ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθέριου Κορδελιού

f5336003 b5ff 4cf2 a9d4 1852bb8703e3

Στο πλαίσιο έρευνας σχετικά με τη λειτουργία και τη χρήση της σχολικής μας βιβλιοθήκης, συντάχθηκαν τρία ερωτηματολόγια.

Το πρώτο απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς, το δεύτερο στους γονείς και το τρίτο στους μαθητές, το οποίο θα συμπληρωθεί ατομικά από κάθε παιδί μέσα στην τάξη, χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή της τάξης.

Σκοπός της έρευνας είναι να αξιολογήσουμε τον τρόπο με τον οποίο η σχολική βιβλιοθήκη υποστηρίζει τα παιδιά τόσο στη μαθησιακή όσο και στην προσωπική τους ανάπτυξη, καθώς και να εντοπίσουμε τρόπους βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.


Η Ομάδα Βιβλιοθήκης
Γυμνοπούλου Χριστίνα – ΠΕ70
Μπαλούκας Κωνσταντίνος – ΠΕ70
Μπαρμπάτσης Κωνσταντίνος – ΠΕ86
Μεταλλίδου Ευδοξία – ΠΕ70



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Πόσα πράγματα μπορούμε να πετύχουμε όταν συνεργαζόμαστε;

Σε αυτή τη δημιουργική δράση, οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης έγιναν μια ομάδα και έφτιαξαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, με κομμάτια που σχεδίασαν οι ίδιοι!

Το επιτραπέζιο παιχνίδι ήταν εμπνευσμένο από τους 17 Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης και πιο συγκεκριμένα από τον 17 ο στόχο της Συνεργασίας για τους Στόχους. Κάθε παιδί ζωγράφισε, έγραψε και χρωμάτισε το δικό του τετραγωνάκι- κομμάτι. Όταν όλα τα κομμάτια ολοκληρώθηκαν δημιούργησαν μια κοινή εικόνα, το ταμπλό του επιτραπέζιου που φανέρωσε τη δύναμη της ομάδας και του “μαζί”
Παίζοντας το παιχνίδι οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να περάσουν δημιουργικά την ώρα τους αλλά και να ενημερωθούν και να μάθουν για τους 17 Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

eikona Viber 2025 06 19 11 07 41 695 eikona Viber 2025 06 19 11 08 15 530 eikona Viber 2025 06 19 11 08 38 228 eikona Viber 2025 06 19 11 09 07 218 eikona Viber 2025 06 19 11 10 07 352

Μέτρα προστασίας μαθητών/τριών από τον καύσωνα



Λήψη αρχείου

Μέτρα πρόληψης στρεπτοκοκκικής λοίμωξης

Επειδή έχουν παρουσιαστεί κρούσματα από λοίμωξη στρεπτόκοκκου σε σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης της ΔΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης, παρακαλούμε να εφαρμόσετε τα παρακάτω μέτρα πρόληψης, όπως μας προωθήθηκαν από τη Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας:

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΡΕΠΤΟΚΟΚΚΙΚΗΣ ΛΟΙΜΩΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΟΓΟΝΟ ΣΤΡΕΠΤΟΚΟΚΚΟ

  • Σωστή εφαρμογή των κανόνων υγιεινής και της υγιεινής των χεριών (έμφαση στο πλύσιμο των χεριών πριν και μετά τη χρήση της τουαλέτας και του φαγητού)
  • Εφαρμογή των μέτρων ατομικής προστασίας
  • Σωστό αερισμό των χώρων
  • Σωστή καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών και των συχνά χρησιμοποιούμενων αντικειμένων
  • Περιορισμός των ατόμων που νοσούν σε κατ’ οίκον νοσηλεία, τουλάχιστον για ένα εικοσιτετράωρο μετά την έναρξη της αντιβιοτικής τους αγωγής

Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση: https://eody.gov.gr/disease/streptokokkos-omadas-a/

Προς ενημέρωσή σας ακολουθεί αναλυτικό φυλλάδιο οδηγιών του ΕΟΔΥ:



Λήψη αρχείου

Συμμετοχή μαθητριών και μαθητών στην διοργάνωση: ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ-ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ

Με χαρά ανακοινώνουμε τη επιτυχή συμμετοχή, των μαθητών και μαθητριών των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 του σχολείου μας, στους σχολικούς αγώνες πετοσφαίρισης που διοργανώθηκαν από την Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της διοργάνωσης “ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ _ ΠΑΙΧΝΙΔΑ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ”

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά για την παρουσία τους, τον ενθουσιασμό την ομαδικότητα και την γενικότερη αθλητική τους συμπεριφορά.  
Ευχαριστούμε τον γυμναστή κο Τσαντίδη Ιωάννη, που συνόδευσε μαθήτριες και μαθητές και στήριξε την όλη προσπάθεια.

eikona Viber 2025 05 22 14 48 18 713 eikona Viber 2025 05 22 14 48 21 912 eikona Viber 2025 05 22 14 48 24 951

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση