Καλώς ήλθατε στο σχολείο μας!

Θεατρική παράσταση « Η Φάρμα των Ζώων»

Το σχολείο μας παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση «Η Φάρμα των Ζώων» από τη θεατρική ομάδα «Μικρός Βορράς», στο Πολυλειτουργικό Κέντρο Μίκης Θεοδωράκης στο Κορδελιό.

Η θεατρική αυτή εμπειρία αποτέλεσε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και παιδαγωγικά ωφέλιμη δράση για τους μαθητές μας, καθώς μέσα από την τέχνη του θεάτρου δόθηκαν αφορμές για προβληματισμό, συζήτηση και καλλιέργεια αξιών.

Στη δράση συμμετείχε μαζί μας και το 13ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, ενισχύοντας το πνεύμα συνεργασίας, αποδοχής και συμπερίληψης μεταξύ των σχολικών κοινοτήτων.eikona Viber 2025 12 17 14 00 15 5393 eikona Viber 2025 12 17 14 00 15 7082 eikona Viber 2025 12 17 14 00 15 8251

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία ( 2η Δράση)

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου), οι μαθητές του τμήματος Β2 του σχολείου μας είχαν τη χαρά να υποδεχτούν στην τάξη τους μικρούς μαθητές του 13ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.

Μέσα σε κλίμα χαράς και συνεργασίας, οι μαθητές γνωρίστηκαν μεταξύ τους και συμμετείχαν σε κοινές δημιουργικές δραστηριότητες. Συγκεκριμένα, εργάστηκαν ομαδικά και δημιούργησαν τέσσερα χριστουγεννιάτικα κολάζ, τα οποία παρουσίασαν με ενθουσιασμό.

Η δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία αλληλεπίδρασης, αποδοχής και δημιουργικότητας, ενώ στο τέλος της συνάντησης οι μαθητές συμφώνησαν να συναντηθούν ξανά στο μέλλον, συμμετέχοντας και σε άλλες κοινές δημιουργικές δράσεις.

Οι εκπαιδευτικοί

Βυζιηνός Αναστάσιος

Δεφίγγου Σταματία

Μίχογλου Παρασκευή

Βλαχούδη Ηλιάνα

Χασάκιοϊλη Ιωάνναeikona Viber 1970 01 01 02 00 00 000 eikona Viber 1970 01 01 02 00 00 001 eikona Viber 1970 01 01 02 00 00 002 eikona Viber 1970 01 01 02 00 00 003

Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι: μια δράση της Ε’ τάξης

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας (3 Δεκεμβρίου) και στο πλαίσιο του προγράμματος ΠΡΟ.ΘΕ.ΣΥ. (Προώθηση Θετικών Συμπεριφορών), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης υλοποίησαν μια ξεχωριστή δράση που στόχο είχε την ενίσχυση του σεβασμού, της ενσυναίσθησης και της αποδοχής της διαφορετικότητας.

Η δραστηριότητα ξεκίνησε με την ανάγνωση παραμυθιού «Το χαρούμενο λιβάδι» της Φυλλιώς Νικολούδη και του Κωνσταντίνου Μαρκόπουλου, το οποίο πραγματεύεται έννοιες όπως η ισότητα, η κατανόηση της διαφορετικότητας και η αρμονική συνύπαρξη όλων πάνω στη γη.

Στη συνέχεια, παρακολούθησαν εκπαιδευτικό βίντεο σχετικό με την έννοια της συμπερίληψης, το οποίο ενίσχυσε την κατανόησή της και προκάλεσε ουσιαστικό διάλογο στην τάξη. Τα παιδιά προβληματίστηκαν, εξέφρασαν απόψεις και κατέθεσαν ιδέες για το πώς μπορεί το σχολείο να αποτελεί έναν χώρο όπου όλοι νιώθουν αποδεκτοί.

Η δράση ολοκληρώθηκε με ζωγραφική και εικονογράφηση, όπου οι μαθητές με πολλή φαντασία και ενθουσιασμό, αποτύπωσαν στο χαρτί τα μηνύματα της ιστορίας, τις στιγμές που τους άγγιξαν περισσότερο και τις εικόνες που οι ίδιοι φαντάστηκαν.

Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση, οι μαθητές της Ε’ τάξης κατάλαβαν ότι η συμπερίληψη αποτελεί μια θεμελιώδη αξία της σχολικής ζωής και ότι ο σεβασμός προς τον άλλον χτίζεται καθημερινά με πράξεις και στάσεις.

eikona Viber 2025 12 15 19 19 52 969 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 128 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 038 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 071 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 116 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 259eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 177 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 188 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 198 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 228 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 496 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 521eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 886 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 301 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 359 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 918 eikona Viber 2025 12 15 19 06 47 904 eikona Viber 2025 12 15 19 06 46 971

Οι δασκάλες της τάξης

Αλεξιάδου Νικολέττα

Νάκη Σμαραγδή

 

 

 

 

 

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – 3 Δεκεμβρίου

IMG f018d3bbd445e2685a5ce52b64426b40 VΣήμερα τα παιδιά του Β1 είχαν τη χαρά να περάσουν χρόνο με μαθητές από το Ειδικό Σχολείο που συστεγάζεται με το 8ο Δημοτικό Σχολείο Κορδελιού. Μέσω αυτής της όμορφης συνύπαρξης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν για το πρόγραμμα του σχολείου και για όλα τα κοινά που έχουν με τους μαθητές του Ειδικού. ΄Εμαθαν για την εναλλακτική επικοινωνία, τα αισθητηριακά παιχνίδια και κυρίως πως όλοι οι μαθητές, σε όποιο σχολείο κι αν ανήκουν, έχουν τις ίδιες ανάγκες. Τα παιδιά και των δύο σχολείων επικοινώνησαν, συνεργάστηκαν, έδωσαν τα χέρια και υποσχέθηκαν να τα λένε πιο συχνά.
Οι Δασκάλες:
Χριστίνα Γυμνοπούλου (Γενικής Αγωγής), Ελένη Σταματίου (Ειδικής Αγωγής)
IMG bffb7fb03f31ab4a3aeaf8c19c03a7f9 V IMG 61e86fa6c9395ee4b1bb7f468d86802d V IMG 4dbd8724700f81fc7dd50e441445a81c V IMG 76e05885d2124cb0e878efd2ddb1727e V IMG 1d45d9d55214af5776bd400e222b3378 V IMG 3f1bdd9be48b85450516453190b19052 V IMG 3ddca230d235e36e17e26515b3ac3f32 V

Διαγωνισμός Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης «Κάστορας» (Bebras) 2025

Tα τμήματα Ε1,Ε2,ΣΤ1,ΣΤ2 του σχολείου μας συμμετείχαν φέτος στον Διεθνή Διαγωνισμό Πληροφορικής και Λογικής “Κάστορας” Bebras, έναν διαγωνισμό που έχει ως στόχο να εισάγει τους μαθητές σε βασικές έννοιες υπολογιστικής σκέψης, κριτικής ανάλυσης και επίλυσης προβλήματος με τρόπο βιωματικό και παιγνιώδη.

IMG 20251111 101447Υπό τον συντονισμό της δασκάλας Πληροφορικής κας Γιαννακίδου Σοφίας στο Εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου, οι μαθητές κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν προκλήσεις που συνδυάζουν μαθηματική σκέψη, παρατηρητικότητα και δημιουργική στρατηγική. Τα θέματα του διαγωνισμού ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, επιτρέποντας σε όλα τα παιδιά να συμμετάσχουν με άνεση, να πειραματιστούν και να χαρούν τη διαδικασία.

IMG 20251111 101332 IMG 20251111 101326 IMG 20251111 101340 IMG 20251112 120846 IMG 20251113 110101

Παράλληλα, οι μαθητές γνώρισαν ένα προστατευμένο και οργανωμένο ψηφιακό περιβάλλον, μέσα στο οποίο ανέπτυξαν σημαντικές δεξιότητες που συνδέονται άμεσα με τη σύγχρονη ψηφιακή κουλτούρα.

Η εμπειρία του “Κάστορα” ενδυνάμωσε την αυτοπεποίθησή τους, τους ενθάρρυνε να συνεργαστούν και τους έδειξε ότι η λογική, ο προγραμματισμός και η αναζήτηση λύσεων μπορούν να μετατραπούν σε μια δημιουργική και ευχάριστη διαδικασία μάθησης.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας!

school certificate bebras

Οι μικροί γεωργοί της Ε΄ τάξης

Στις 26-11-2025 οι μαθητές της Ε΄ τάξης συμμετείχαν σε ένα ξεχωριστό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα τον σχολικό λαχανόκηπο, συνδέοντας τη βιωματική μάθηση με τις αξίες της βιωσιμότητας, της υπευθυνότητας και της φροντίδας προς το περιβάλλον.

Με ποδιές και εργαλεία κηπουρού, κατέβηκαν στα ειδικά παρτέρια, όπου φύτεψαν, πότισαν, σκάλισαν και φρόντισαν τα δικά τους φυτά. Κάθε παιδί δημιούργησε το προσωπικό του γλαστράκι, το οποίο πήρε στο σπίτι για να συνεχίσει τη φροντίδα του.

Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά έμαθαν για τον κύκλο ζωής των φυτών, τη σημασία του νερού, του φωτός και του εδάφους, τα βασικά εργαλεία κηπουρικής, καθώς και τη θρεπτική αξία των λαχανικών. Παράλληλα γνώρισαν κατηγορίες φυτών και έννοιες όπως φύτευση, σπορά και μεταφύτευση.

Η δράση συνδέθηκε με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, όπως:

  • Στόχος 2 – Μηδενική Πείνα (καλλιέργεια και υγιεινή διατροφή)

  • Στόχος 6 – Καθαρό Νερό (ορθολογική χρήση νερού)

  • Στόχος 12 – Υπεύθυνη Κατανάλωση

  • Στόχος 13 – Δράση για το Κλίμα

  • Στόχος 15 – Ζωή στη Στεριά

Το πρόγραμμα βοήθησε τους μαθητές να αναπτύξουν οικολογική συνείδηση, συνεργασία και υπευθυνότητα, αποδεικνύοντας ότι η αειφορία μπορεί να καλλιεργηθεί… όπως ακριβώς και ένας μικρός σπόρος!

eikona Viber 2025 11 30 20 22 07 966eikona Viber 2025 11 30 20 22 07 915eikona Viber 2025 11 30 20 22 08 936eikona Viber 2025 11 30 20 22 07 791eikona Viber 2025 11 30 20 22 07 749eikona Viber 2025 11 30 20 22 07 804

Οι δασκάλες της Ε΄ τάξης

Αλεξιάδου Νικολέττα

Νάκη Σμαραγδή

Περίπατος στα Οθωμανικά Μνημεία της Πόλης – Μια Ζωντανή Ιστορική Εμπειρία για τις ΣΤ’ Τάξεις

Στις 7 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες των ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν έναν ξεχωριστό εκπαιδευτικό περίπατο στα ιστορικά μνημεία της πόλης που χρονολογούνται από την Οθωμανική περίοδο. Στόχος της επίσκεψης ήταν να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά κτίσματα, να κατανοήσουν τον ρόλο τους στην καθημερινή ζωή της εποχής και να συνειδητοποιήσουν πώς η ιστορία «ζει» ακόμη γύρω μας.
 Γνωρίζοντας την ιστορία μέσα από τα μνημεία
Με τη συνοδεία των δασκάλων τους, οι μαθητές/τριες περιηγήθηκαν σε διάφορα σημεία της πόλης, όπου σώζονται κτίρια και κατασκευές από την Οθωμανική περίοδο.
Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, ενημερώθηκαν για:
• την αρχιτεκτονική και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν,
• τον τρόπο ζωής των ανθρώπων της εποχής,
• τον ρόλο που είχε κάθε κτίριο (θρησκευτικό, κοινωνικό ή διοικητικό),
• την εξέλιξη της πόλης από τότε μέχρι σήμερα.
Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά χαρακτηριστικά στοιχεία της Οθωμανικής αρχιτεκτονικής, όπως θόλους, αψίδες, λιθόκτιστους τοίχους και περίτεχνα διακοσμητικά μοτίβα.
Μάθημα Ιστορίας… έξω από την τάξη
Η επίσκεψη δεν ήταν απλώς ένας περίπατος, αλλά ένα βιωματικό μάθημα Ιστορίας. Τα παιδιά έθεσαν ερωτήσεις, έβγαλαν φωτογραφίες, κράτησαν σημειώσεις και συζήτησαν με τους εκπαιδευτικούς για τις αλλαγές που πέρασε η πόλη με την πάροδο των αιώνων.
Πολλοί μαθητές/τριες ανέφεραν ότι είδαν για πρώτη φορά αυτά τα μνημεία από κοντά και εντυπωσιάστηκαν από το πόσο καλοδιατηρημένα είναι, αλλά και από τις ιστορίες που κρύβονται πίσω από κάθε πέτρα.
 Ένας περίπατος που άφησε εντυπώσεις
Η εκπαιδευτική αυτή δράση βοήθησε τους μαθητές να αντιληφθούν ότι η πόλη μας αποτελεί έναν ζωντανό ιστορικό χάρτη.
Η γνωριμία με τα Οθωμανικά μνημεία δεν είχε στόχο μόνο τη γνώση, αλλά και την καλλιέργεια σεβασμού προς την πολιτιστική κληρονομιά – η οποία ανήκει σε όλους μας. «Ο μεγάλος περιπατητικός μας γύρος στην Άνω Πόλη δεν ήταν μόνο ένα ταξίδι στην ιστορία, αλλά και μια υπέροχη ευκαιρία για άσκηση, αφού οι μαθητές περπάτησαν, ανέβηκαν ανηφόρες και απόλαυσαν την πόλη από ψηλά, συνδυάζοντας την τοπική ιστορία και γεωγραφία με την άθληση και την ευεξία!
Τα τμήματα Στ΄1 και Στ΄2
Οι Εκπαιδευτικοί των τμημάτων
Νούλα Ελένη
Μεταλλίδου Ευδοξία
Messenger creation FE016BA1 B0BD 4DA5 8A13 B5ACF7F2D2B2 Messenger creation 3492DAF1 463D 4884 A924 898DFBC363EA Messenger creation 9FBA3BF3 6BB7 4811 8CFF FC1052D9D49E Messenger creation 7DA00A09 A2B6 48D6 88A7 F11AECF57910 Messenger creation 6CE00EC8 3ECF 4772 B663 ACB7CFF5B4AE Messenger creation 2DA8AE6A 4578 41B3 9A36 169EDA5722B3 Messenger creation 04308AC1 D4CF 4AFD AC6A B2DBA99CAAD7 Messenger creation 73653AA9 5EE7 440E AC86 F69C737B4032 Messenger creation DC31B977 3703 44B8 96AC AFF6FAD04FAC Messenger creation D38BD9D0 9110 4925 B827 7F6061FB1A90 Messenger creation 79A0A9DE 023C 467C BCE0 1BEC0C808A50 Messenger creation 0FB56784 239A 4263 8D98 BC563E246105

Εκπαιδευτική Επίσκεψη των ΣΤ’ Τάξεων στο Ά/Τ Βέλος: Περιήγηση, Άθληση και Τοπική Ιστορία στην Παραλία

Την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες των ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στο αντιτορπιλικό πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού (Πλωτό Ναυτικό Μουσείο Α/Τ Βέλος) .
Η επίσκεψή μας επίσης, συνδέθηκε διαθεματικά, καθώς αφενός προτιμήσαμε μια ημερομηνία πριν τον εορτασμό της 17 Νοέμβρη (Το “Βέλος” έχει αποσυρθεί από την ενεργό υπηρεσία και λειτουργεί ως Μουσείο Αντιδικτατορικού Αγώνα, όπου οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν για την ιστορία του πλοίου και την προσφορά του στη Δημοκρατία), αφετέρου συνδυάσαμε την εξερεύνηση των αξιοθέατων της παραλίας με δράσεις άθλησης, τεχνολογίας και γνωριμίας με την τοπική Ιστορία και Γεωγραφία.
Περιήγηση στην Παραλία και στα Αξιοθέατα
Η εκπαιδευτική εκδρομή περιελάμβανε, επίσης, έναν περίπατο κατά μήκος της παραλίας Θεσσαλονίκης, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σημεία που στολίζουν την παραλιακή ζώνη. Παρατήρησαν φυσικά χαρακτηριστικά της ακτογραμμής, έργα ανάπλασης, καθώς και μικρά τοπόσημα που αποτελούν μέρος της σύγχρονης εικόνας της περιοχής. Οι εκπαιδευτικοί καθοδήγησαν τα παιδιά, ώστε να αναγνωρίσουν βασικά στοιχεία της τοπικής γεωγραφίας, όπως τον προσανατολισμό, τα παράκτια μορφώματα και τις ανθρώπινες παρεμβάσεις που διαμορφώνουν το τοπίο.
Συνδυασμός Τεχνολογίας και Άθλησης
Ένα από τα πιο πρωτότυπα κομμάτια της δράσης ήταν η χρήση Smartwatch (έξυπνων ρολογιών) από τους μαθητές. Μέσα από τις έξυπνες συσκευές μέτρησαν βήματα, απόσταση, χρόνο κίνησης και καρδιακούς παλμούς. Με αυτόν τον τρόπο:
• παρακολούθησαν την προσωπική τους φυσική δραστηριότητα,
• αντιλήφθηκαν τη σημασία της άσκησης,
• συνέδεσαν την τεχνολογία με τον υγιή τρόπο ζωής,
• εξασκήθηκαν στην επεξεργασία πραγματικών δεδομένων.
Μετά το τέλος της διαδρομής, συγκρίναμε όλοι μαζί τα αποτελέσματα, συζητήσαμε για τη φυσική κατάσταση, τον ρόλο της καθημερινής άσκησης και το πώς η τεχνολογία μπορεί να λειτουργήσει υποστηρικτικά στην υγεία μας.
Μαθαίνοντας την Τοπική Ιστορία
Κατά τη διάρκεια της περιήγησης, τα παιδιά παρουσίασαν στους συμμαθητές τους σημεία κατατεθέν και πολιτιστικά μνημεία που συναντήσαμε κατά τη διάρκεια του αθλητικού περίπατου (Λευκός Πύργος, Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, Ομπρέλες του Ζογγολόπουλου, Μουσείο Κινηματογράφου και Φωτογραφίας κ.ά).
Με αυτόν τον τρόπο, η επίσκεψη μετατράπηκε σε ένα ζωντανό μάθημα τοπικής Ιστορίας, συνδυάζοντας τις φυσικές παρατηρήσεις με ιστορικά στοιχεία.
Ένα Βιωματικό Μάθημα για Όλους
Η επίσκεψη στο Α/Τ Βέλος αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές των ΣΤ’ τάξεων να συνδέσουν τη γνώση με την εμπειρία (για τα συστήματα αλλά και τη δομή ενός πολεμικού πλοίου). Η άσκηση, η τεχνολογία, η παρατήρηση και η ιστορία ενώθηκαν σε ένα ευχάριστο και δημιουργικό μάθημα έξω από την τάξη. Οι μαθητές γύρισαν στο σχολείο με πλούσιες εντυπώσεις, νέες γνώσεις και – φυσικά – περισσότερα βήματα στα « έξυπνα ρολόγια» τους!
(Θερμές ευχαριστίες στο πλήρωμα και ιδιαίτερα στους υπευθύνους του Πολεμικού Ναυτικού για την ξενάγηση των δύο τμημάτων του σχολείου μας στο Πλωτό Μουσείο Α/Τ Βέλος)
Οι εκπαιδευτικοί
Δήμου Θωμαή
Νούλα Ελένη
Μεταλλίδου Ευδοξία
Messenger creation 7CF95D04 A6EA 4F58 A79E FCF80F7C10CF Messenger creation C39B06C3 64F8 48F2 B465 A4377FDBAAC8 Messenger creation 47EAB197 9018 46EB 83A4 9C8756C074F4 Messenger creation 962A87DC 99F3 49E5 843F 01E64A031F53 Messenger creation 2D6367EE 1AC4 4C1F 9B56 F10D921598B8 Messenger creation FE3F56C3 1233 4E86 A91E 25B7ACAD5C5A

Αφιέρωμα στο Πολυτεχνείο από τους μαθητές της Ε΄ τάξης

Με αφορμή την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, οι μαθητές του σχολείου μας στις 17 Νοεμβρίου 2025, υπό τη σημαντική καθοδήγηση της καθηγήτριας Αγγλικών κ. Παπαγιαννίδου Μαριάννας και τη μεγάλη συμβολή του καθηγητή μουσικής  κ. Ασλάνη Γιώργου, παρουσίασαν ένα ξεχωριστό αφιέρωμα τιμής και μνήμης για την ημέρα του Πολυτεχνείου.

Οι μαθητές διάβασαν το χρονικό του Πολυτεχνείου, αποδίδοντας με συγκίνηση τα γεγονότα και το κλίμα της εποχής του Νοέμβρη του 1973. Παράλληλα, ακούστηκαν  τραγούδια που έχουν συνδεθεί με τον αγώνα των φοιτητών και τα ιδανικά της ελευθερίας και της δημοκρατίας, δημιουργώντας μια δυνατή και φορτισμένη ατμόσφαιρα.

Ιδιαίτερη στιγμή της ημέρας αποτέλεσε η μετάβαση των μαθητών που αποτελούν τη σχολική σημαία — σημαιοφόρου και παραστατών — στο μνημείο που βρίσκεται στον πεζόδρομο του Ελευθερίου-Κορδελιού, όπου κατέθεσαν φόρο τιμής στους αγωνιστές του Πολυτεχνείου. Η συμβολική αυτή πράξη υπενθύμισε σε όλους τη σημασία της μνήμης και της διατήρησης των αξιών της ελευθερίας, της ειρήνης και της δημοκρατίας.

eikona Viber 2025 11 23 18 13 05 434eikona Viber 2025 11 23 18 13 30 625eikona Viber 2025 11 23 18 14 20 254eikona Viber 2025 11 23 18 15 09 878eikona Viber 2025 11 23 18 15 42 823eikona Viber 2025 11 23 18 15 58 910eikona Viber 2025 11 23 18 12 29 012

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση