
Στα πλαίσια του εργαστηρίου Δεξιοτήτων« Ζω καλύτερα -Ευ ζην», επιλέξαμε ως σχέδιο δράσης ην κυκλοφοριακή αγωγή .Ο στόχος μας ήταν να μάθουν οι μαθητές να αναγνωρίζουν τα σήματα κυκλοφορίας ,να μάθουν για τη σωστή συμπεριφορά οδηγών και πεζών και να αντιληφθούν τους πιθανούς κινδύνους που υπάρχουν στον δρόμο.
Αφορμή για την έναρξη του εργαστηρίου ήταν ο τρόπος μετακίνησης τους από το σπίτι στο σχολείο. Πώς φθάνουμε στο σχολείο, τι παρατηρώ στην διαδρομή μου, ποιους κανόνες ακολουθώ για να φτάσω ασφαλής;
Μέσα από μικρά βίντεο, ανάγνωση βιβλίων και αρκετά παιχνίδια μάθαμε τον κανόνα «ΣΤΑΜΑΤΩ,ΑΚΟΥΩ,ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ», για να κυκλοφορώ με ασφάλεια, μάθαμε να αναγνωρίζουμε τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, μάθαμε να εφαρμόζουμε τους βασικούς κανόνες πεζής μετακίνησης όπως ότι χρησιμοποιούμε τα πεζοδρόμια και τις διαβάσεις, .προσέχουμε τα φανάρια και τον τροχονόμο.
- Ανανωρίζω τα σήματα οδικής κυκλοφορίας
- Ζωγραφίζω τα σήματα
- Παιχνίδια κυκλοφοριακής αγωγής
- Και ξεκινάμε
- Ο τροχονόμος με σταματά
- Ποιος έχει προτεραιότητα;
- Είμαι πεζός τι πρέπει να προσέξω







