ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ
Για την ενεργοποίηση του ενδιαφέροντοςστα παιδιά παρουσιάστηκε η εικόνα ενός μουσειακού εκθέματος και τους ζητήθηκε να σκεφτούν τι είδος ζώου μπορεί να απεικονίζεται. Οι απαντήσεις πολλές και διαφορετικές και καταγράφηκαν σε πίνακα KWLH.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ
Τα παιδιά χωρισμένα σε μικρές ομάδες περιηγήθηκαν στην ιστοσελίδα “History’s Evidence of Dinosaurs and Men” από όπου είχε αντληθεί η πρώτη εικόνα. Παρατηρώντας τις διάφορες εικόνες εκθεμάτων με δεινόσαυρους, επέλεξαν ποιες θα αποθηκεύσουν.
Στη συνέχεια, στην ολομέλεια επεξεργαστήκαμε στον υπολογιστή όλες τις αποθηκευμένες εικόνες. Αξιοποιώντας τις προηγούμενες γνώσεις κάναμε υποθέσεις για το ποιοι δεινόσαυροι απεικονίζονται στις εικόνες και το υλικό με το οποίο είχαν δημιουργηθεί ενώ μέσω της αντιστοίχησης εικόνων ταιριάξαμε το κάθε έκθεμα με τον αντίστοιχο χώρο πολιτισμού και υλικό κατασκευής του.
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Τα παιδιά ενθουσιασμένα προτείνουν να φτιάξουμε το δικό μας ψηφιακό μουσείο δεινοσαύρων.
Στρωθήκαμε στη δουλειά λοιπόν για να δημιουργήσουμε τα δικά μας εκθέματα…
Σκελετούς δεινοσαύρων
Ομαδικά κολάζ
Με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τοποθετήσαμε τα εκθέματά μας στο μουσείο.
ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ
… όμως εκτός από δουλειά δεν έλειψε και το παιχνίδι!
Η αυλή γέμισε δεινοσαύρους
Μάθαμε πληροφορίες για αυτούς με παιχνίδι καρτών
ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Στο τέλος, διαπιστώσαμε ότι «έργα» με δεινόσαυρους μπορεί να υπάρχουν σε πολλούς και διαφορετικούς «χώρους» πολιτισμού και όχι αποκλειστικά στο μουσεία δεινοσαύρων όπως είχαν αρχικά υποθέσει.


















