Δεύτερη συνάντηση με τους γονείς

Πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη 15 Νοεμβρίου και ώρα 6 το απόγευμα η δεύτερη συνάντηση με τους γονείς των νηπίων που φοιτούν στο σχολείο μας.
Βασικό θέμα της συζήτησής μας ήταν:

“Η γραφή και η ανάγνωση στο Νηπιαγωγείο-τί σημαίνει αναδυόμενος εγγραμματισμός”.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ενημέρωσαν τους γονείς για την μέθοδο με την οποία θα προσεγγίσουμε την γραφή και την ανάγνωση στο σχολείο μας και απάντησαν σε απορίες που δημιουργήθηκαν μετά από την θεωριτική προσέγγιση .
Επίσης, οι γονείς ενημερώθηκαν τόσο για την εξέλιξη του προγράμματος όσο και για άλλα θέματα που αφορούν σε δραστηριότητες εντός και εκτός σχολείου.
Επόμενη προγραμματισμένη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Δεκεμβρίου.

Επίσκεψη και αδελφοποίηση με το 2ο Νηπιαγωγείο Μεσολογγίου

τα σπίτια είναι διαφορετικά από αυτά της δικής μας γειτονιάς

έχει μια πλατεία μικρή με ένα άγαλμα

έχει κι εκεί πολλά δέντρα όπως στη γειτονιά του δικού μας σχολείου

έχει και ένα μεγάλο πεζοδρόμιο

ένα ποτάμι που είναι δίπλα στο σχολείο

Παρατημένα αυτοκίνητα

Επισκεφτήκαμε το 2ο Νηπιαγωγείο Μεσολογγίου και αρχικά κάναμε ένα περίπατο στη γειτονιά του για να δούμε αν μοιάζει με τη γειτονιά του δικού μας σχολείου.Καταγράψαμε τα στοιχεία που ανακαλύψαμε και επιπλέον φωτογραφίσαμε ό,τι μας έκανε εντύπωση ή ό,τι άλλο νομίζαμε ότι θα μας βοηθήσει να βγάλουμε συμπεράσματα για την εικόνα της μιας και της άλλης γειτονιάς.
Καταλήξαμε να συμπεράνουμε ότι παρά το γεγονός ότι οι δυο γειτονιές μοιάζουν σε πολλά , οι διαφορές τους είναι περισσότερες γεγονός που τις κάνει μοναδικές. Τί είναι μοναδικές, όμως;;