Επιστροφή στη δράση για τους μικρούς εξερευνητές του σχολείου μας. Την πρώτη εβδομάδα μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων τα παιδιά παρασκεύασαν βασιλόπιτες στο σχολείο και κατόπιν οι γονείς ανέλαβαν να τις ψήσουν.
Στο τέλος της ημέρας, κόψαμε τις βασιλόπιτες-οι οποίες ήταν πεντανόστιμες- και οι τυχεροί που κέρδισαν τα φλουριά -και πήραν κι από ένα μικρό δωράκι- ήταν ο Γ.Χ. και η Μ.Ζ.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν και ακολούθησαν με ευλαβικότητα τις οδηγίες για την παρασκευή ενός τόσο απαιτητικού γλυκού.
Θα ακολουθήσουν φωτογραφίες σύντομα!!!
Την περασμένη Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011 τόσο τα παιδιά του δικού μας νηπιαγωγείου όσο και τα παιδιά του “αδελφού” μας 2ου Νηπιαγωγείου Μεσολογγίου, συγκεντρωθήκαμε στο Τρικούπειο Πολιτιστικό Κέντρο!
Σκοπός της συνάντησης ήταν να περιπλανηθούμε μέσα από τους μαγικούς δρόμους των παραμυθιών!
Αφηγηθήκαμε λοιπόν, μαζί με τις συναδέλφισσες,Ζωή Τσάγκα, Νεκταρία Ζαμπάτη και Μαρία Καραγκούνη παραμύθια Χριστουγεννιάτικα…. για να μπούμε ακόμη περισσότερο στο εορταστικό κλίμα που επιτάσσουν οι ημέρες!!
Την ώρα του διαλείμματος οι γονείς και των δυο Νηπιαγωγείων είχαν φροντίσει ώστε το φουαγιέ της αίθουσας να είναι γεμάτο με Χριστουγεννιάτικα εδέσματα που έγιναν ανάρπαστα από τους μικρούς μαθητές μας!!
Για το τέλος, και με την βοήθεια της Κινηματογραφικής Λέσχης Μεσολογγίου και πιο συγκεκριμένα του Κου Γιώργου Πανταζόπουλου, προβάλλαμε στα παιδιά την ταινία “Ένα δέντρο μια φορά” βασισμένη στο παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Ι.Π.Μεσολογγίου για την παραχώρηση της αίθουσας, τους γονείς των παιδιών των δύο νηπιαγωγείων για την πολύτιμη βοήθειά τους και τον Κο Γιώργο Πανταζόπουλο που με ανιδιοτέλεια και ευγένεια δέχτηκε να μας βοηθήσει στην προβολή της ταινίας.
Με αφορμή το σύνθημα “ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” των φοιτητών του Πολυτεχνείου και απομονώνοντας τη λέξη “ΨΩΜΙ”, μιλήσαμε στο σχολείο μας για αυτό το βασικό στοιχείο της διατροφής μας.
Αφού αφηγηθήκαμε παραμύθια σχετικά με το ψωμί, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ψωμί στο σχολείο μας.
Κάναμε εκτίμηση για τα υλικά που θα χρειαστούμε και με τη βοήθεια μιας συνταγής που μας έδωσε ένας φούρναρης φτιάξαμε ψωμί στο σχολείο μας.
Οι γονείς μας συνέβαλλαν τα μέγιστα σε αυτό καθώς κινητοποιήθηκαν με μεγάλη ευχαρίστηση και ενθουσιασμό, μας έφεραν τα υλικά και ανέλαβαν και το ψήσιμο.
Τους ευχαριστούμε όλους θερμά.Χωρίς τη δική τους ενεργή συμμετοχή δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί αυτού του είδους η δραστηριότητα!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.