Έρχονται Χριστούγεννα

Οι προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα έχουν ξεκινήσει από την περασμένη εβδομάδα με το στολισμό του Χριστουγεννιάτικου μας δέντρου. Για την εβδομάδα που διανύουμε έχουμε προγραμματίσει την “Ημέρα Παραμυθιού” σε συνεργασία με το αδελφό μας 2ο Νηπιαγωγείο Μεσολογγίου.Εκεί θα αφηγηθούμε και θα δραματοποιήσουμε Χριστουγεννιάτικα παραμύθια και ασφαλώς θα γευτούμε Χριστουγεννιάτικα γλυκά.

“Φούρνος” … το σχολείο μας

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρασκευή ψωμιού από τα παιδιά του σχολείου μας την περασμένη Παρασκευή.Τα παιδιά εκτέλεσαν τη συνταγή σύμφωνα με τις οδηγίες ενώ αφού ζυμώσαμε και δώσαμε σχήμα στο ψωμί μας, περιμέναμε να “φουσκώσουν” τα ζυμάρια μας για να τα δώσουμε για ψήσιμο. Οι γονείς που ανέλαβαν το ψήσιμο μας έφεραν τα ψωμιά μας έτοιμα λίγο πριν σχολάσουμε. Τα τοποθετήσαμε σε ατομικά σακουλάκια και τα πήραμε στο σπίτι.
Η δραστηριότητα ενθουσίασε τους μικρούς μας φίλους…..

Υλικά για να φτιάξουμε ψωμί

Κάνουμε εκτίμηση για τα υλικά που θα χρειαστούμε για να φτιάξουμε ψωμί στο σχολείο μας:
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΨΩΜΙ
1.ΑΒΓΑ
2.ΝΕΡΟ
3.ΖΑΧΑΡΙ
4.ΑΛΕΥΡΙ
5.ΠΙΠΕΡΙ
6.ΑΛΑΤΙ
7.ΜΑΓΙΑ-ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΙΤΡΙΝΟ
8.ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ

Πολυτεχνείο-17 Νοεμβρίου 1973

Δουλεύοντας ομαδικά, φτιάξαμε ένα “βιβλίο” για τα γεγονότα που έγιναν στις 17 Νοεμβρίου 1973 στο Πολυτεχνείο.Η δουλειά έγινε στο διαδραστικό πίνακα του σχολείου μας.

Πολυτεχνείο – 17 Νοεμβρίου 1973