Τόσο λάθος διατροφή;;;;

Με ερέθισμα το τραγούδι “Τόσο λάθος διατροφή” της Παιδικής Χορωδίας Τυπάλδου, μιλούμε για τη διατροφή, εστιάζοντας περισσότερο στα οφέλη της σωστής χρήσης των ομάδων τροφών! Στη συνέχεια με τη βοήθεια του διαδραστικού μας πίνακα κατηγοριοποιούμε τις τροφές και διαμορφώνουμε την πυραμίδα της σωστής διατροφής:

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ένα γράμμα μια ιστορία-Ο Γουρλομάτης Γάιδαρος

Εκμεταλλευόμενοι τις μικρές ιστορίες των φωνημάτων όπως αυτές έχουν προβληθεί από την εκπαιδευτική τηλεόραση, παρουσιάζουμε την ιστορία του Γουρλομάτη Γάιδαρου:


Στη συνέχεια δουλεύουμε στο διαδραστικό πίνακα για το γράμμα Γ :

Το Γράμμα Γ

Βραβείο στο Νηπιαγωγείο μας

Με μεγάλη μας χαρά δεχτήκαμε ένα βραβείο για το ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου μας από το 5ο Νηπιαγωγείο Θήβας. Ήταν για όλους μας μια πολύ ευχάριστη έκπληξη που μας έκανε όλους να νιώσουμε πολύ όμορφα!! Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς τις συναδέλφους : Σύρρου Στυλιανή, Χαλιμούρδα Μαρία, Γκουλέτσα Σταματία και Λαγγώνη Χρυσούλα για την ευγενική τους χειρονομία ,να τους ευχηθούμε καλή και δημιουργική χρονιά και να τις συγχαρούμε για το καταπληκτικό ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου τους.

Με τη σειρά μας θα θέλαμε να δώσουμε αυτό το βραβείο στο:

 10 Νηπιαγωγείο Μυτιλήνης  στο

12ο Νηπιαγωγείο Χαϊδαρίου  στο

1ο Νηπιαγωγείο  Γαργαλιάνων  στο

3ο Νηπιαγωγείο  Κρύας Βρύσης  και στο

5ο Νηπιαγωγείο Τήνου

 

Στιγμές από τη Χριστουγεννιάτική μας εκδήλωση

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η φετινή μας Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που περιελάμβανε βόλτα στους δρόμους της πόλης από τους μαθητές του σχολείου μας με σκοπό να “πούμε” τα κάλαντα. Στην εκδήλωση εκτός από το δικό μας σχολείο συμμετείχαν τόσο το 2ο Νηπιαγωγείο Μεσολογγίου όσο και ο Παιδικός Σταθμός της Εργατικής Εστίας της πόλης μας! Και τα 120 παιδιά ήταν ντυμμένα ομοιόμορφα ( με κοντά παντελόνια, άσπρα καλσόν, πουκάμισα , τιράντες και κασκέτα). Στην προσπάθειά μας  βοήθησε και η μπάντα του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου που έπαιζε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Η πορεία μας ξεκίνησε από την εκκλησία της Αγίας Παρασκευής (που μας περίμεναν οι ιερείς για να τους πούμε τα κάλαντα) και αφού διέσχισε τους κεντρικότερους δρόμους της πόλης κατάληξε στην κεντρική πλατεία όπου μας περίμενε ο Δήμαρχος! Εκεί ήταν και η Χορωδία της Κας Κούστα που μας τραγούδισε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια! Στην κεντρική πλατεία απαγγείλαμε κομμάτια από το απολυτίκιο της Γέννησης -προσαρμοσμένα από την καλή συνάδελφο Αποστολία Πάστρα- και ευχηθήκαμε στους παρευρισκόμενους Καλές Γιορτές ! Στο τέλος έγινε και η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου της πόλης από το Δήμαρχο. Παρακάτω υπάρχουν αποσπάσματα από την εκδήλωση από τοπικό site και εφημερίδα….


Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση  (onairnews)

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση (Εφημερίδα Αιχμή)