Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄και Ε΄ Δημοτικού επισκέφθηκαν τις Μυκήνες , την πόλη του μυθικού Αγαμέμνονα, την Τετάρτη 18 Μαΐου 2022. Περιηγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο και στους θολωτούς τάφους. Εντυπωσιάστηκαν από τον θολωτό τάφο του Ατρέα με τα χρυσά κτερίσματα, γνωστό και ως θησαυρός του Ατρέα. Πριν την επίσκεψη τους στην ακρόπολη, θαύμασαν την επιβλητική πύλη των Λεόντων στην είσοδο. Τέλος, επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Μυκηνών όπου είχαν την ευκαιρία να δουν ευρήματα από τον αρχαιολογικό χώρο και υλικό από τους τάφους της ευρύτερης περιοχής των Μυκηνών.
Εκδρομή στην Ακρόπολη!
Την Τετάρτη, 18 Μαΐου 2022, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ ΄ Δημοτικού επισκέφθηκαν τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Εκεί, θαύμασαν τον αρχιτεκτονικό θαύμα που ονομάζεται Παρθενώνας και το Ερέχθειο με τις Καρυάτιδες, ένα οικοδόμημα με ιδιαίτερη μορφή και χαρακτήρα. Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν τα Προπύλαια και τον Ναό της Αθηνάς Νίκης.
Μάθημα Αστρονομίας στο 6ο Δημοτικό Κορίνθου
Την Πέμπτη 19 Μαΐου 2022 ο κ. Βασίλης Χρισταράς (ΠΕ03) και ο κ. Νίκος Δασκαλόπουλος (ΠΕ03) , μαθηματικοί και μέλη της ομάδας Αστρονομίας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κορίνθου, ταξίδεψαν τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας στα μυστήρια των πλανητών και του ηλιακού συστήματος. Η παρουσίαση έκλεισε με την παρατήρηση του ήλιου από το τηλεσκόπιο του κ. Δασκαλόπουλου. Τους συγχαίρουμε και τους ευχαριστούμε γιατί με τις επιμορφωτικές παρουσιάσεις και τα εκπαιδευτικά προγράμματα που διοργανώνουν μας βοηθούν να πλουτίσουμε τις γνώσεις μας και μας μαθαίνουν να σεβόμαστε περισσότερο τον πλανήτη μας ώστε να φερόμαστε λιγότερα εγωιστικά.
Η ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ
Η Στ’ Δημοτικού του σχολείου μας σας παρουσιάζει το διαδικτυακό κανάλι που δημιούργησε. Ακολουθεί το πρώτο βίντεο. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας και στον εκπαιδευτικό των εικαστικών κ. Χάρη Περιορέλλη που εμπνεύστηκε τη δράση και βοήθησε στην πραγματοποίησή της.
Oι μαθητές μας φτιάχνουν πασχαλινές ψηφιακές κάρτες
Επεξεργάστηκαν με την εφαρμογή addtext και προστέθηκαν ευχές, ονοματεπώνυμα, ημερομηνίες και ο κάθε μαθητής την ανάρτησε σε Padlet.
Tα likes είναι ενεργά ακόμα πάνω στα link. Κάντε like (δεν έχει Link το ΣΤ1 για τεχνικούς καθαρά λόγους)
ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ
Για μία ακόμα φορά οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου ανέδειξαν με την ακούραστη προσφορά τους και τη συνεργασία τους το κοινωνικό πρόσωπο του σχολείου, την αλληλεγγύη και την συμπαράσταση στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Εκ μέρους της Διευθύντριας του σχολείου τις πιο θερμές ευχαριστίες σε όλους.
Σας ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓEIΑ και γεμάτο όμορφες στιγμές για εσάς και τις οικογένειές σας.






















