Σχέδια Δράσης

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (2023-2024)

Η σχολική μονάδα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του ν.4692/2020, κατά το σχολικό έτος 2023-2024 κατόπιν ιεράρχησης προτεραιοτήτων και στόχων αποφάσισε την επιλογή και εκπόνηση των εξής 3 σχεδίων δράσης για τη βελτίωση της λειτουργίας του σχολείου και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου:



Λήψη αρχείου

 

 


 

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (2022-2023)

Η σχολική μονάδα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του ν.4692/2020, κατά το σχολικό έτος 2022-2023 κατόπιν ιεράρχησης προτεραιοτήτων και στόχων αποφάσισε την επιλογή και εκπόνηση των εξής 3 σχεδίων δράσης για τη βελτίωση της λειτουργίας του σχολείου και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου:



Λήψη αρχείου

 


 

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (2021-2022)

Η σχολική μονάδα, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του ν.4692/2020, κατά το σχολικό έτος 2021-2022 εκπόνησε 3 σχέδια δράσης, με συγκεκριμένους στόχους βελτίωσης:

1. Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού

Στόχος Βελτίωσης:

Την προηγούμενη χρονιά δεν είχαν παρατηρηθεί ανησυχητικά περιστατικά εκφοβισμού ή βίας καθώς οι μαθητές απείχαν από το περιβάλλον του σχολείου για μεγάλο χρονικό διάστημα, λόγω της πανδημίας covid-19. Τη φετινή χρονιά παρουσιάζονται συγκρούσεις, διαπληκτισμοί ή βίαιες κινήσεις μεταξύ μαθητών/τριών, χωρίς όμως τα περιστατικά να είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά.  Η πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού αποτελεί μία σημαντική παράμετρο για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Στόχος μας είναι η πρόληψη του φαινομένου της βίας με την ευαισθητοποίηση μέσω δράσεων επιμόρφωσης και υποστήριξης της σχολικής κοινότητας (μαθητές,εκπαιδευτικοί) και ενημέρωσης των γονέων σε θέματα σχολικής βίας. Έτσι οι μαθητές/τριες να μπορούν να διαχειρίζονται τις μεταξύ τους διαφωνίες, να τις επιλύουν με ψυχραιμία και διάλογο, αλλά και να διαμορφωθεί η ενσυναίσθησή τους με τη βίωση των συναισθημάτων των άλλων με σεβασμό στους κανόνες και τη μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου.

2. Βελτίωση και αναβάθμιση των χώρων και υποδομών του σχολείου

Στόχος Βελτίωσης:

Βάσει συστηματικής διερεύνησης και της αρχικής Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης της εκπαιδευτικής μας μονάδας (2020 – 2021)  αναφορικά με τον δείκτη « Κτιριακή υποδομή» αναδείχτηκαν σημαντικές λειτουργικές ανάγκες όπως: μόνωση ταράτσας, τοποθέτηση αλεξικέραυνου, επανατοποθέτηση υδρορροών, βάψιμο κτιρίου εσωτερικά και εξωτερικά, ηλεκτρονικός εξοπλισμός στις διδακτικές αίθουσες, αντικατάσταση φθαρμένων κιγκλιδωμάτων, επιδιόρθωση σημείων καθίζησης στο προαύλιο, οργάνωση βιβλιοθήκης κ.ά.

Σύμφωνα λοιπόν, με τα παραπάνω δεδομένα, κρίνεται αναγκαία η αναβάθμιση των χώρων του σχολείου. Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η βελτίωση και η αναβάθμιση των χώρων και υποδομών του σχολείου, ώστε να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον ασφαλές και υποστηρικτικό των διαδικασιών μάθησης. Ειδικότερα,  η στοχοθεσία του σχολικού μας προγραμματισμού περιλαμβάνει:

α) τη βελτίωση της λειτουργικότητας και της αισθητικής των σχολικών αιθουσών, των βοηθητικών χώρων και του προαυλίου (μόνωση, βάψιμο και βελτίωση κτιριακής υποδομής)

β) την αναβάθμιση του εξοπλισμού των αιθουσών διδασκαλίας ( ενσύρματο δίκτυο – Η/Υ –βιντεοπροβολείς)

γ) την οργάνωση αίθουσας βιβλιοθήκης (ένταξη στο Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών).

3. Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Στόχος Βελτίωσης:

Η βελτίωση της επιστημονικής και παιδαγωγικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών με την εμπλοκή τους σε διαδικασίες ενδοσχολικής επιμόρφωσης και αυτομόρφωσης.

Τα αποτελέσματα των ανωτέρω δράσεων εμπεριέχονται στην Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης, η οποία έχει αναρτηθεί στην καρτέλα “Εσωτερική Αξιολόγηση”