Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025- 2026

ΕΓΓΡΑΦΕΣ-2025-2026φωτο εγγραφων

Σύμφωνα με την  με αρ. Φ.6/23717/Δ1 04-03-2025 (ΑΔΑ: 9ΠΡΧ46ΝΚΠΔ-8ΓΟ)

εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα

«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026»

οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας,

για το σχολικό έτος 2025-2026, θα πραγματοποιηθούν από

5 έως 24 Μαρτίου 2025

(περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25)).

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Για το σχολικό έτος 2025-26, εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2020 (νήπια) και το 2021 (προνήπια). Η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

Τα προνήπια που ήδη φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο και θα είναι νήπια την επόμενη σχολική χρονιά, εγγράφονται αυτεπάγγελτα, θα πρέπει εν τούτοις να επικοινωνήσουν μαζί μας και να  φέρουν  αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο, για όσα επιθυμούν να εγγραφούν στο ολοήμερο, φέρνοντας και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΕΞΕΙΣ -ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ-2025-2026

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ.pdf1

ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΈΤΑΙΡΟΥ-ΚΗΔΕΜΟΝΑ

adym page 001 1

Καλώς ήρθες Άνοιξη

Ο Μάρτιος έφτασε και μαζί του φέρνει την άνοιξη!

ανοιξ

Ανοιξουλα

Ανοιξουλα.jpg1

Μια από τις αγαπημένες μας παραδόσεις είναι το “Μαρτάκι”!

Από την 1η Μαρτίου, φοράμε στον καρπό μας

ένα βραχιολάκι από κόκκινη και άσπρη κλωστή,

που, σύμφωνα με την παράδοση,

μας προστατεύει από τον πρώτο ήλιο της άνοιξης.

Έτσι λοιπόν κι εμείς φορέσαμε το δικό μας ”Μάρτη”

μαρτακι.jpg1 .jpg2

Μέσα από ιστορίες, τραγούδια,ζωγραφιές και κατασκευές,

γνωρίσαμε καλύτερα τον μήνα Μάρτιο.

Μάθαμε τις παροιμίες του, όπως “Μάρτης είναι, νάζια κάνει”

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΑΡΤΗ.jpg1

εικαστική απόδοση με ζωγραφιές της παροιμίας

“Μάρτης είναι, νάζια κάνει”

ΜΑΡΤΙΟΣ1.jpg1

κατασκευή ολοημέρου

ΜΑΡΤΗΣ.jpg1

τέλος φτιάξαμε την Κυρά Σαρακοστή

ΜΑΡΤΙΟΣΣΣ.jpg1

 

Αποκριά 2025 …Στο νηπιαγωγείο μας!

aroo

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε

τις δραστηριότητές μας για την γιορτή της Αποκριάς!!!

 

αποκριες202555

Καλή Αποκριά με χαρά, γέλιο και ατελείωτο ξεφάντωμα!

                                                        Καλή Σαρακοστή…

Απόκριες /”Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο”

βιββλια.jpg3 .jpg44 removebg preview

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης και του δικτύου νηπιαγωγείων

“Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο”,

το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη μεγάλη αποκριάτικη εκδήλωση

που διοργάνωσε ο Δήμος Τυρνάβου στην κεντρική πλατεία της πόλης,

μαζί με τα υπόλοιπα νηπιαγωγεία του δικτύου.

Ντυθήκαμε  παραμύθια,

φορώντας στολές που δημιουργήσαμε .

Εκεί, ζωγραφίσαμε μάσκες με φιγούρες παραμυθιών,

τις φορέσαμε και ζήσαμε μια υπέροχη

αποκριάτικη γιορτή γεμάτη χρώμα, χαρά και διασκέδαση!

καπελα.jpg6

stolh param

parammm.jpg2

παραμυθια γιαγιας4.jpg1

ΜΑΣΚΕΣ ΜΕ ΗΡΩΕΣ.jpg1

παραμυθια γιαγιας1.jpg555.jpg111

καρναβ.πλατ8.jpg0

καναβαλι πλατεια.jpg1

ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ333.jpg4

Παιδικό Καρναβάλι

παιδικο καρναβ

αφισααα

βραβειο καρν

Συμμετείχαμε με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό στο 2ο Παιδικό Καρναβάλι της πόλης, το οποίο πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2025. Το φετινό μας θέμα ήταν “Me(n)talist” και η συμμετοχή μας έγινε σε συνεργασία με τα συστεγαζόμενα σχολεία, το 7ο Νηπιαγωγείο και το 4ο Δημοτικό Σχολείο Τυρνάβου.

Μικροί και μεγάλοι μεταμορφωθήκαμε σε μεταλλόφωνα και μαέστρους, δημιουργώντας μια πολύχρωμη, ζωντανή και εντυπωσιακή εμφάνιση ! Με ρυθμό, κέφι και δημιουργικότητα, καταφέραμε να κερδίσουμε το βραβείο καλύτερης παρουσίασης, δικαιώνοντας την προσπάθεια και την προετοιμασία μας.

Χορέψαμε, διασκεδάσαμε και ζήσαμε μοναδικές στιγμές γεμάτες γέλιο και μουσική. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία που θα μείνει χαραγμένη στις καρδιές μας, γεμίζοντάς μας με όμορφες αναμνήσεις και ανυπομονησία για την επόμενη καρναβαλική συμμετοχή!

paidiko karnab1.jpg1

karnabpaidikk.jpg2

paidik.jpg1

ΑΠΟΚ 1.jpg22 1