Το Σχολείο Παιχνιδιού, σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο και στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος φιλαναγνωσίας “Η Μικρή μας Βιβλιοθήκη”, υλοποίησε διαδικτυακά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα( ένα πρόγραμμα πολυτροπικής δραματοποιημένης αφήγησης):
“Χρατς και Χριτς και Φύγαμε!”
Πρόκειται για μια διαδραστική δράση που στόχους είχε
– να εμπλουτίσει την αισθητική καλλιέργεια
– να παρακινήσει τα παιδιά «να ξανασυναντηθούν με τα βιβλία» και να τα διαβάσουν/εξερευνήσουν με νέους ποικίλους τρόπους (θεατρικούς, λογοτεχνικούς, εικαστικούς).
Την προηγούμενη μέρα της διαδικτυακής μας συνάντησης, προετοιμάσαμε τους μικρούς μας μαθητές με ιδιαίτερη φροντίδα και ενθουσιασμό:
-Χωρίσαμε τα παιδιά σε τρεις ομάδες, με βάση χρωματική ταυτότητα φτιάχνοντας καπελάκια
-Κάθε ομάδα ανέλαβε να μάθει ένα μικρό στιχάκι, που λειτούργησε ως οδηγός ρόλου ή έμπνευσης στην κεντρική δράση.
– Πορτοκαλί Ομάδα:
«Ο κύριος Φούσκας είχε, ρολόγια, βάζα, πίνακες, χαλιά και μαξιλάρια.»
– Κίτρινη Ομάδα:
«Ο Πάνος σκέφτεται, ρωτά και ζωγραφίζει.»
– Γαλάζια Ομάδα:
«Ο Χρατς περπατάει, κοιτάζει πάντα κάτω. Άραγε τι βλέπει; Πέτρες; χώμα; μυρμήγκια;»
Η προετοιμασία αυτή βοήθησε τα παιδιά να μπουν στο κλίμα της ιστορίας και να ανυπομονούν για τη συμμετοχή τους στη δράση, ενεργοποιώντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής μας συνάντησης, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά μέσα από:
Ερωτήσεις,ομαδική συνεργασία ,παιχνίδι,γνώσεις, στο πνεύμα της ιστορίας του “Χρατς και Χριτς”
Ήταν μια πολύτιμη εμπειρία που απέδειξε ότι το βιβλίο δεν είναι μόνο ανάγνωση , είναι παιχνίδι, έκφραση, δημιουργία!
Πρόσφατα σχόλια