Αρχική » ''Η Μικρή μας Βιβλιοθήκη'' » Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    Kατηγορίες

    Με υγιεινή Διατροφή έχω δύναμη πολύ”

    Με υγιεινή Διατροφή έχω δύναμη πολύ”

    Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
    Σχ. Έτος: 2012- 2013

    ” Το μικρό σποράκι ταξιδεύει στο Νηπιαγωγείο μας”

    ” Το μικρό σποράκι ταξιδεύει στο Νηπιαγωγείο μας”

    Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
    Σχ. Έτος: 2012-2013

    ” Στα μονοπάτια της Μυθολογίας”

    ” Στα μονοπάτια της Μυθολογίας”

    Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων

    Σαν σήμερα

    28/5/1979: Υπογράφεται στο περιστύλιο του Ζαππείου η συμφωνία ένταξης της Ελλάδας στην ΕΟΚ. Από ελληνικής πλευράς, τη συμφωνία υπογράφει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.

    European Radio Logo

    Google Translate

    Σαν σήμερα

    28/5/1979: Υπογράφεται στο περιστύλιο του Ζαππείου η συμφωνία ένταξης της Ελλάδας στην ΕΟΚ. Από ελληνικής πλευράς, τη συμφωνία υπογράφει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.

    Πρόσφατα σχόλια

      Σκακιστική άσκηση

      Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

       

      Το Σχολείο Παιχνιδιού, σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο και στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος φιλαναγνωσίας “Η Μικρή μας Βιβλιοθήκη”, υλοποίησε διαδικτυακά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα( ένα πρόγραμμα πολυτροπικής δραματοποιημένης αφήγησης):

      “Χρατς και Χριτς και Φύγαμε!”

      Πρόκειται για μια διαδραστική δράση που στόχους είχε

      – να δραστηριοποιήσει τη φαντασία και την εφευρετικότητά
      – να ενισχύσει την  συνεργατική και επικοινωνιακή ικανότητα
      – να εμπλουτίσει την αισθητική καλλιέργεια
      – να παρακινήσει τα παιδιά «να ξανασυναντηθούν με τα βιβλία» και να τα διαβάσουν/εξερευνήσουν με νέους ποικίλους τρόπους (θεατρικούς, λογοτεχνικούς, εικαστικούς).

      Την προηγούμενη μέρα της διαδικτυακής μας συνάντησης, προετοιμάσαμε τους μικρούς μας μαθητές με ιδιαίτερη φροντίδα και ενθουσιασμό:

      -Χωρίσαμε τα παιδιά σε τρεις ομάδες, με βάση χρωματική ταυτότητα φτιάχνοντας καπελάκια

         kapela4                      kapela3

      kapela2

      -Κάθε ομάδα ανέλαβε να μάθει ένα μικρό στιχάκι, που λειτούργησε ως οδηγός ρόλου ή έμπνευσης  στην κεντρική δράση.

      – Πορτοκαλί Ομάδα:

      «Ο κύριος Φούσκας είχε, ρολόγια, βάζα, πίνακες, χαλιά και μαξιλάρια.»

      – Κίτρινη Ομάδα:

      «Ο Πάνος σκέφτεται, ρωτά και ζωγραφίζει.»

      – Γαλάζια Ομάδα:

      «Ο Χρατς περπατάει, κοιτάζει πάντα κάτω. Άραγε τι βλέπει; Πέτρες; χώμα; μυρμήγκια;»

      Η προετοιμασία αυτή βοήθησε τα παιδιά να μπουν στο κλίμα της ιστορίας και να ανυπομονούν για τη συμμετοχή τους στη δράση, ενεργοποιώντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.

      Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής μας συνάντησης, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά μέσα από:

      Ερωτήσεις,ομαδική συνεργασία ,παιχνίδι,γνώσεις, στο πνεύμα της ιστορίας του “Χρατς και Χριτς”

      SCHOLEIO PAICHNIDIOY.jpg1

      DIADIKKT PROGRAMMA

      SCHOLEIO PAICHNIDIOY 1.jpg2

      Ήταν μια πολύτιμη εμπειρία που απέδειξε ότι το βιβλίο δεν είναι μόνο ανάγνωση , είναι παιχνίδι, έκφραση, δημιουργία! 


      Σχολιάστε

      Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

      Άνοιγμα μενού
      Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς