ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης για το σχολικό έτος 2025-2026, με τίτλο:«Όταν τα βιβλία ταξιδεύουν»την Τετάρτη 6 Μαΐου 2026 επισκεφτήκαμε την Δημοτική Δανειστική Βιβλιοθήκη. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με πάρα πολλά βιβλία, γνώρισαν το επάγγελμα της βιβλιοθηκονόμου και την διαδικασία της δανειστικής βιβλιοθήκης και πέρα από το σχολείο.
Μετά την επίσκεψή στη Δημοτική Δανειστική Βιβλιοθήκη τα παιδιά έμαθαν ότι μπορούν να δανείζονται παραμύθια για να τα διαβάζουν στο σπίτι.


