ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2022-2023
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ 23-2-2023
Επίσκεψη της Νηπιαγωγού Εξαδακτύλου Παγώνας στο Νηπιαγωγείο μας
Με χαρά υποδεχθήκαμε την κ. Εξαδακτύλου Παγώνα η οποία εκπονεί τη διπλωματική της εργασία με τίτλο:
«Ανάπτυξη και Αξιολόγηση μεθοδολογίας σχεδίασης σεναρίων εκπαιδευτικής
ρομποτικής για παιδιά προσχολικής ηλικίας».
Αφού αφηγήθηκε στα παιδιά το παραμύθι: Η Κυρά Διατροφή πρώτη στη μαγειρική!
Με τη βοήθεια των παιδιών πραγματοποίησε ένα εκπαιδευτικό σενάριο εκπαιδευτικής ρομποτικής, με θέμα την Διατροφή.
Εξοικειωθήκαμε με τα σύμβολα του bee-bot, μάθαμε πως λειτουργεί, κάναμε διαδρομές με μεγάλη επιτυχία !!!
Επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο
Την Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022 τα Νήπια του 5ου Νηπιαγωγείου Κουφαλίων επισκέφθηκαν το Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης, ξεναγήθηκαν στο χώρο, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα τη Διατροφή και πήραν «το μετάλλιο της Υγιεινής Διατροφής» από τον σεφ του Ολυμπιακού Μουσείου Θεσσαλονίκης.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:2021-2022
Επίσκεψη στους «Μικρούς Ήρωες»
Την Τρίτη 14-06-2022 πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη του νηπιαγωγείου μας στους «Μικρούς Ήρωες»στην Πολίχνη Θεσσαλονίκης
Θεατρική παράσταση «Τρεις κι ο Αίσωπος»
Την Παρασκευή 27 Μαΐου 2022 , οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου και του 5ου Νηπιαγωγείου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μέσα στον χώρο του σχολείου , την παράσταση «Τρεις κι ο Αίσωπος» , του θεατρικού θιάσου «Μικρός Βορράς»
Ο συγγραφέας Θοδωρής Παπαϊωάννου, μετέγραψε σε θεατρικό λόγο για τον Μικρό Βορρά, τέσσερις νέους μύθους του Αισώπου. Τρεις ηθοποιοί μεταμορφώνονταν επί σκηνής κάθε φορά σε διαφορετικούς χαρακτήρες, για να εμψυχώσουν και να αφηγηθούν τέσσερις νέους μύθους του αγαπημένου μας παραμυθά:
Η Αλεπού και ο Λέλεκας,
Καθένας με τη γνώμη του,
Ο Τζίτζικας και τα Μυρμήγκια,
και Το Λιοντάρι και η Ποντικίνα.
Για την αναπαράσταση κάθε μύθου χρησιμοποιήθηκε ένα διαφορετικό είδος θεάτρου (θέατρο φόρμας, μουσικό θέατρο, κουκλοθέατρο, θέατρο με μάσκα), ώστε να εισάγει τα παιδιά στον πλούτο και την ποικιλία των μέσων με τα οποία μπορεί να λεχθεί μια ιστορία. Έννοιες όπως η φιλία, η βία, ο ρατσισμός, η αυτοπεποίθηση, το θάρρος της γνώμης και η αξία της εργατικότητας και της προνόησης αναδύθηκαν μέσα από τις ιστορίες και φωτίστηκαν από τους ρόλους.
Σε σημεία οι ηθοποιοί σταματούσαν την παράσταση και γίνονταν εμψυχωτές για να συζητήσουν με τα παιδιά, δίνοντάς τους ενεργό ρόλο στην παράσταση.