Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας!

ΧΑΡΤΑΕΤΟΙKLOOYNKLOOYN 4KLOOYN 3KLOOYN 2

Ήρθαν οι Απόκριες,  μια γιορτή που τα παιδιά την περίμεναν με λαχτάρα! Γι αυτό κι εμείς στο νηπιαγωγείο μας παίξαμε, χορέψαμε και  διασκεδάσαμε με την ψυχή μας!!!

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που μας γέμισαν τον μπουφέ μας με νόστιμα εδέσματα!

ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ 10 ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ 9 ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ 8 ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ 7 ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ 6 ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ 5 ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ 4 ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ 3 ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ 2 ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ 1

Μάθαμε για τα έθιμα της Τσικνοπέμπτης, της Αποκριάς , της Καθαράς Δευτέρας, την Σαρακοστή και τη σημασία τους και φτιάξαμε πολλές κατασκευές ομαδικές και ατομικές που μας γέμισαν με χαρά!!

ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 17 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 16 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 15 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 12 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 11 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 10 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 9 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 8 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 7 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 6 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 5 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 4 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 3 ΚΑΤ ΚΛΟΟΥΝ 2ΚΛΟΟΥΝ 21ΚΛΟΟΥΝ 20ΚΛΟΟΥΝ 19ΚΛΟΟΥΝΚΛΟΟΥΝ 18ΚΛΟΟΥΝ 17ΚΛΟΟΥΝ 16ΚΛΟΟΥΝ 15ΚΛΟΟΥΝ 13ΚΛΟΟΥΝ 12ΚΛΟΟΥΝ 11ΚΛΟΟΥΝ 10ΚΛΟΟΥΝ 9ΚΛΟΟΥΝ 8ΚΛΟΟΥΝ 7ΚΛΟΟΥΝ 6ΚΛΟΟΥΝ 5ΚΛΟΟΥΝ 4ΚΛΟΟΥΝ 3ΚΛΟΟΥΝ 2ΜΑΣΚΕΣ 6ΜΑΣΚΕΣ 5ΜΑΣΚΕΣ 4ΜΑΣΚΕΣ 3ΜΑΣΚΕΣ 2

Το καρναβάλι του Καραγκιόζη

Είχαμε την χαρά να απολαύσουμε την Τσικνοπέμπτη στο νηπιαγωγείο μας

την παράσταση Θεάτρου Σκιών,Αγάπιος Αγαπίου” με τίτλο  “Το καρναβάλι του Καραγκιόζη”.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ

ΚΑΡΑΓΚΙΟ ΚΑΡΑΚΑ

Οδοντίατρος στο Νηπιαγωγείο μας!

 

Το οδοντιατρείο του Κέντρου Υγείας Κουφαλίων υλοποιεί δράση οδοντιατρικού ελέγχου και ενημέρωσης για τη Στοματική Υγεία στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής ευθύνης του. Στο πλαίσιο αυτό  πραγματοποιήθηκε  την Τετάρτη 6  Μαρτίου   οδοντοστοματολογική εξέταση και συζήτηση σχετικά με τη στοματική υγεία στο χώρο του Σχολείου.

Η εξέταση  έγινε από τον οδοντίατρο του κέντρου υγείας, Χρήστο Σπυρίδη με τη βοήθεια ειδικής νοσηλεύτριας και με τήρηση όλων των υγειονομικών μέτρων και πρωτοκόλλων ασφάλειας και δεοντολογίας, στο χώρο του σχολείου.

ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ

Οι συμβουλές που μας έδωσε ήταν:

  • Το βούρτσισμα να γίνεται με μέτρια οδοντόβουρτσα ,με υπομονή και με απαλές κινήσεις προς τα έξω
  • Το βούρτσισμα να γίνεται 2 φορές την ημέρα  το πρωί και κυρίως  το βράδυ
  • Μετά από κάθε γλυκό αν δεν έχουμε δυνατότητα να βουρτσίσουμε τα δόντια μας, να φροντίζουμε να ξεπλένουμε το στόμα μας με λίγο νεράκι
  • Τέλος να προσέχουμε τα δοντάκια μας επειδή είναι πολύτιμα…μας χρειάζονται για να τρώμε, να μιλάμε αλλά κυρίως για να ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ!!!

ΜΑΡΤΙΟΣ

ΜάρτηςΟ πρώτος μήνας της άνοιξης!

“Μάρτης είναι νάζια κάνει, πότε κλαίει, πότε γελάει”

ΜΑΡΤΙΟΣΚΑΤΑΣΚ ΧΕΛΙ

Μιλήσαμε για τα έθιμα του Μάρτη.

1.”Τα χελιδονίσματα” 

images

Τα χελιδονίσματα είναι ένα αρχαίο έθιμο με το οποίο γιόρταζαν το τέλος του χειμώνα, τον ερχομό των χελιδονιών και της άνοιξης.
Τα παιδιά τριγυρνούσαν από σπίτι σε σπίτι και τραγουδούσαν τα “χελιδονίσματα”, τα ανοιξιάτικα κάλαντα.

Στην άκρη του ραβδιού στερέωναν ένα ξύλινο χελιδόνι, « τη χελιδόνα», στολισμένη με άσπρες και κόκκινες κορδέλες.

ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ 2

Έτσι κι εμείς πήγαμε στο 1ο  Δημοτικό σχολείο και είπαμε τα κάλαντα της Άνοιξης σε όλες της τάξεις….Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν, το ίδιο και τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου…

ΚΑΛΑΝΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

”Ο Μάρτης ή Μαρτιά”

μαρτακι

Ο Μάρτης ή Μαρτιά είναι ένα παμπάλαιο έθιμο. Πιστεύεται ότι έχει τις ρίζες του στην Αρχαία Ελλάδα.

Από τη 1η Μαρτίου ως τις 31 του Μάρτη, τα παιδιά φορούν στον καρπό του δεξιού χεριού τους ένα βραχιολάκι, φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή, τον Μάρτη ή Μαρτιά.

 Η κόκκινη κλωστή συμβολίζει την αγάπη για το ωραίο και η άσπρη την αγνότητα του φυτού χιονόφιλος, που ανθίζει τον Μάρτιο .

Σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση, ο Μάρτης προστατεύει τα πρόσωπα των παιδιών από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης, για να μην καούν. 

Το βγάζουν στο τέλος του μήνα, ή το αφήνουν πάνω στις τριανταφυλλιές όταν δουν το πρώτο χελιδόνι, για να τον πάρουν τα πουλιά και να χτίσουν τη φωλιά τους. Άλλοι πάλι, δένουν τον Μάρτη σε κάποιο καρποφόρο δέντρο, ώστε να του χαρίσουν ανθοφορία.

Φορέσαμε τα παραδοσιακά βραχιολάκια με την ασπροκόκκινη κλωστή όπως επιτάσσει το έθιμο. 

Καλό μήνα!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

5o

Το σχολικό έτος 2024-25, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται οι μαθητές που είναι γεννημένοι το 2019 – 2020, όπου η φοίτηση είναι υποχρεωτική.

Οι αιτήσεις εγγραφών θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Η κατάθεση δικαιολογητικών θα πραγματοποιείται από Παρασκευή 1 έως Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 και ώρα 13:15-13:45.

1)ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟμισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, που σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α’ 13)).

θ) Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)

2. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ  ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων εγγράφονται οι μαθητές κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους και σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00. Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

    3) ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

    1. Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με τη διαδικασία εγγραφών του κεφαλαίου Α’ και τα δικαιολογητικά του κεφαλαίου Β’ της παρούσας εγκυκλίου, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.
    2. Σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί μαθητές μπορούν να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.
    3. Σε περίπτωση κατά την οποία η εγγραφή του ανήλικου αλλοδαπού προνηπίου/νηπίου λαμβάνει χώρα με ελλιπή δικαιολογητικά, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) το Νηπιαγωγείο συνεργάζεται με τους γονείς/κηδεμόνες του μαθητή για τη συμπλήρωση αυτών.
    1. Σημειώνεται ότι οι αλλοδαποί μαθητές εγγράφονται οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος, ενώ τα ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν, έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 21 του ν. 4251/2014 (Α΄ 80).



Λήψη αρχείου

Μαθαίνοντας κυκλοφοριακή αγωγή με το Beebot

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024  επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο  μας η κυρία Εξαδακτύλου Παγώνα, νηπιαγωγός με μεταπτυχιακό τίτλο “STEAM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική”,  η οποία πραγματοποίησε ένα εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα ” Τον ΚΟΚ αγαπώ , με ασφάλεια κυκλοφορώ”.

Συζήτησε με τους μαθητές και τις μαθήτριες τι πρέπει να προσέχουν στο δρόμο για να είναι ασφαλείς.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΠΟΔΗΛΑΤΟ

 ΠΕΖΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΣΗΜΑΤΑ 2ΣΗΜΑΤΑ

  Ταξινομήσαμε τα σήματα οδικής κυκλοφορίας ανάλογα με το σχήμα τους (κύκλος-τρίγωνο-τετράγωνο):

ΣΗΜΑΤΑ 1

 

Χρησιμοποιήθηκε η μοκέτα της κυκλοφοριακής αγωγής που μας έφερε η κ. Εξαδακτύλου Παγώνα  και τα παιδιά με το Beebot  περιηγήθηκαν στους δρόμους προκειμένου να φθάσουν στον τελικό προορισμό τους

ΠΑΙΔΙΑΠΑΙΔΙΑ 2

Ευχαριστούμε την κ. Εξαδακτύλου Παγώνα για την υλοποίηση της εκπαιδευτικής δράσης στο νηπιαγωγείο μας!

 

Η εναλλαγή των 4 εποχών

Οι άνθρωποι δε γνώριζαν πάντα αυτά που ξέρουμε εμείς σήμερα για τον κόσμο μας.

Οι πρόγονοί μας στην αρχαιότητα δημιούργησαν ένα μύθο, για να εξηγήσουν αυτό το φυσικό φαινόμενο : το μύθος τη Περσεφόνης.

ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 14 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 13 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 12 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 11 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 10 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 9 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 8 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 7 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 6 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 5 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 4 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 3 ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ 2

Ο  μύθος τη Περσεφόνης  :

Σύμφωνα με το μύθο, η Περσεφόνη, κόρη της Δήμητρας και του Δία, συνήθιζε να παίζει με τις φίλες της, τις Νύμφες, στην Έννα, περιοχή στο κέντρο της Σικελίας. Μια μέρα, ενώ έτρεχε στο δάσος και έπαιζε, την είδε ο Πλούτωνας και την ερωτεύτηκε παράφορα για την ομορφιά της. Σε συνεννόηση με το Δία άρπαξε την Περσεφόνη, την πήγε στον Κάτω Κόσμο και την έκανε γυναίκα του.

Η Δήμητρα που είχε μεγάλη αδυναμία στη Περσεφόνη, γύρισε όλη τη γη και προσπάθησε με κάθε τρόπο να βρει την πολυαγαπημένη της κόρη. Μεταμορφωμένη σε γριά για να μην την αναγνωρίσουν πήγαινε σε πόλεις και χωριά και ρώταγε όποιον έβρισκε στο δρόμο της μήπως ήξερε που ήταν η μονάκριβή της Περσεφόνη. Λέγεται ότι όσο πέρναγε ο καιρός υπέφερε τόσο πολύ από την απώλεια της Κόρης, που δεν επέτρεπε τη γη να ανθίσει, να βγάλει λουλούδια και καρπούς για να τραφούν οι άνθρωποι. Η Δήμητρα ήταν αμετανόητη και αποφασισμένη για τα πάντα.

Ο Δίας, που έβλεπε ότι η Δήμητρα ήταν οργισμένη, έστειλε τον Ερμή στον Άδη για να παρακαλέσει και να πείσει τον Πλούτωνα να στείλει τη Περσεφόνη πάλι πίσω στη μητέρα της. Ο θεός του Κάτω Κόσμου, που ήταν πονηρός και ερωτευμένος με τη Περσεφόνη, δέχθηκε να την αφήσει αλλά πριν την αποχαιρετήσει της έδωσε να φάει μερικούς σπόρους από ρόδι. Οι σπόροι αυτοί ήταν μαγικοί με αποτέλεσμα η Περσεφόνη να δεθεί άρρητα με το βασίλειο του.

Τη λύση την έδωσε ο Δίας, που τελικά μεσολάβησε και κατόρθωσε να συμβιβάσει τον Πλούτωνα και τη Δήμητρα. Τους έξι μήνες του έτους η Περσεφόνη ζούσε με τη μητέρα της. Η γη τότε ήταν ανθισμένη και δεχόταν με ευχαρίστηση τους καρπούς των ανθρώπων, ενώ τον υπόλοιπο μισό χρόνο, η Κόρη κατέβαινε στα έγκατα της γης και περνούσε το καιρό της με τον άντρα της. Η Δήμητρα τότε δεν επέτρεπε σε κανέναν ανθό να ξεπροβάλει, δείχνοντας έτσι το καημό της για την απώλεια της κόρης της.

Ζωγραφίζω την αγαπημένη μου εποχή

 

ΕΠΟΧΗ ΕΠΟΧΗ 12 ΕΠΟΧΗ 11 ΕΠΟΧΗ 10 ΕΠΟΧΗ 9 ΕΠΟΧΗ 8 ΕΠΟΧΗ 7 ΕΠΟΧΗ 6 ΕΠΟΧΗ 5 ΕΠΟΧΗ 4 ΕΠΟΧΗ 3 ΕΠΟΧΗ 2

Φτιάξαμε τον κύκλο των εποχών.

ΕΠΟΧΕΣ ΕΠΟΧΕΣ 15 ΕΠΟΧΕΣ 14 ΕΠΟΧΕΣ 13 ΕΠΟΧΕΣ 11 ΕΠΟΧΕΣ 10 ΕΠΟΧΕΣ 9 ΕΠΟΧΕΣ 8 ΕΠΟΧΕΣ 7 ΕΠΟΧΕΣ 6 ΕΠΟΧΕΣ 5 ΕΠΟΧΕΣ 4 ΕΠΟΧΕΣ 3 ΕΠΟΧΕΣ 2

Μιλάμε για την αγάπη

Τι είναι άραγε αγάπη…Λέμε σ’ αγαπώ, κάνουμε πράξεις αγάπης

ΑΓΑΠΗ ΑΓΑΠΗ 2 ΑΓΑΠΗ 15 ΑΓΑΠΗ 14 ΑΓΑΠΗ 13 ΑΓΑΠΗ 11 ΑΓΑΠΗ 10 ΑΓΑΠΗ 9 ΑΓΑΠΗ 8 ΑΓΑΠΗ 7 ΑΓΑΠΗ 6 ΑΓΑΠΗ 5 ΑΓΑΠΗ 4 ΑΓΑΠΗ 3

Με αφορμή τη γιορτή του αγίου Βαλεντίνου, μιλάμε για την αγάπη. Τα παιδιά ζωγραφίζουν πράγματα που αγαπούν, πρόσωπα που αγαπούν, αυτούς που τους αγαπούν και δίνουν στην αγάπη ένα ή περισσότερα χρώματα. Φτιάχνουν και γράφουν κάρτες για να τις χαρίσουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα. Τραγουδάμε τραγούδια για την αγάπη .

ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ 8 ΚΑΡΔΙΕΣ 7 ΚΑΡΔΙΕΣ 6 ΚΑΡΔΙΕΣ 5 ΚΑΡΔΙΕΣ 4 ΚΑΡΔΙΕΣ 3 ΚΑΡΔΙΕΣ 2 ΚΑΡΔΙΕΣ 16 ΚΑΡΔΙΕΣ 15 ΚΑΡΔΙΕΣ 14 ΚΑΡΔΙΕΣ 13 ΚΑΡΔΙΕΣ 12 ΚΑΡΔΙΕΣ 10 ΚΑΡΔΙΕΣ 9

κάναμε καρδούλες, που είναι το σύμβολο της αγάπης, είπαμε τι είναι αγάπη για εμάς και ευχηθήκαμε να έχουν όλοι αγάπη στην καρδιά τους! ♥♥♥♥♥♥

Επίσκεψη διατροφολόγου στο Νηπιαγωγείο μας!!

Την Τρίτη  6 Φεβρουαρίου 2024  επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας ,μετά από πρόσκλησή μας η Κυρία Νικολαΐδου Άννα ΤΕ Διατροφολόγος και η κυρία Μπόσκογλου Θεανώ(Μαία). Η κ. Νικολαΐδου Άννα  μας έδωσε γνώσεις και συμβουλές για μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και έπαιξε με τα παιδιά παιχνίδια υγιεινής διατροφής.  Την ευχαριστούμε για την καταπληκτική της παρουσίαση…

κ. ΑΝΝΑ 1

ΠΥΡΑΜΙΔΑ

ΜΗΛΟ

ΟΡΕΣΤΗΣ

ΜΗΛΟ 2

ΜΗΛΟ 3

ΜΗΛΟ 1

ΣΑΒΒΑΣ 1 ΡΑΦΑΗΛΙΑ 1ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΕΤΑ 1 ΜΑΙΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 1

 

ΕΜΕΙΣ

 

 

Υπαπαντή του Χριστού

2 Φεβρουαρίου, Υπαπαντή του Χριστού. Ορθόδοξη γιορτή της μητέρας. Μιλήσαμε για την Υπαπαντή του Χριστού, για τη μητέρα Παναγία, αλλά και για όλες τις μητέρες και έγινε εκκλησιασμός των παιδιών στην εκκλησία του Αγίου Τρύφωνα..

IMG 20240202 091001