«STEAM και η ΓΗ γυρίζει….»μέρος δεύτερο

Τα εργαστήρια δεξιοτήτων  στην θεματική ενότητα” Δημιουργώ και καινοτομώ” ολοκληρώθηκαν μετά τις διακοπές του Πάσχα.Πιο συγκεκριμένα :

-στο τέταρτο εργαστήριο Ήλιε, Γη, Σελήνη. Μέρα ή Νύχτα; τα παιδιά γνωρίζουν την κίνηση της Γης μέσα από βίντεο Artificial Intelligence,  κατανοούν μέσα από πειραματισμό, την εναλλαγή ημέρας και νύχτας,  οπτικοποιούν την ημέρα τους και δημιουργούν μια ψηφιακή ιστορία,  κατανοούν την πορεία του Ήλιου και τις σκιές στα αντικείμενα και  εξοικειώνονται με συγκεκριμένα ψηφιακά εργαλεία.

280447049 719747999337775 2980850385332344721 n 1280395117 363805109055281 2299608573302308365 n 1281367677 314112240863425 1252011057130398194 n 1280685450 691610238792128 1577178155472446217 n 1

-στο πέμπτο εργαστήριο Όμορφες κόρες του Χρόνου... τα παιδιά  γνωρίζουν πως δημιουργούνται οι εποχές του Χρόνου και με τη δημιουργία ψηφιακού εννοιολογικού χάρτη  οπτικοποιούν τις γνώσεις τους αναφορικά με τις εποχές, εξοικειώνονται με συγκεκριμένο εκπαιδευτικό λογισμικό έκφρασης και δημιουργικότητας και  ζωγραφίζουν την αγαπημένη τους εποχή, ενώ τέλος  λύνουν αινίγματα και  προγραμματίζουν την Beebot να κάνει τη σωστή διαδρομή (ρομποτική )

280875543 518744219695202 7729823540243249641 n 1280922803 1404096606670662 5323028915087983225 n 1281534054 1112728575940969 5943112055917827626 n

-στο έκτο εργαστήριο Ταξίδι στη Σελήνη... τα παιδιά γνωρίζουν τη Σελήνη και τα χαρακτηριστικά της, την επιφάνειά της, την απόσταση Σελήνης -Γης μέσα από παρακολούθηση Artificial Intelligence βίντεο, πειραματισμό και βιωματική προσέγγιση.Ακούνε την  την Ιστορία Φεγγαροσκεπαστής του ΠΙΜΠΑΡΕ ΕΡΙΚ

και ζωγραφίζουν το παραμύθι.Οι φάσεις της Σελήνης παρουσιάζονται στα παιδιά χρησιμοποιώντας μπισκότα σοκολατένια με γέμιση κρέμας ακολουθώντας την πορεία της Σελήνης από την αύξουσα φάση, έως τη φθίνουσα(Εικαστική απεικόνιση των φάσεων της Σελήνης)

-στο έβδομο εργαστήριο Τι γνωρίζαμε; Τι γνωρίζουμε; τα παιδιά  συγκρίνουν τους εννοιολογικούς χάρτες

της αρχής 2

και του τέλους1

για να ανακαλύψουν τι γνώριζαν και τι έμαθαν,  εξοικειώνονται με quiz και ψηφιακά εργαλεία εμπέδωσης και τέλος  δημιουργούν  μια μακέτα με υλικά της αρεσκείας τους μέσα από ομαδοσυνεργατική  διαδικασία.

280875544 557594132389860 2701750079728320644 n 1282130689 564284978416145 7719920381811405291 n