ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-«STEAM και η ΓΗ γυρίζει….»

Το νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων στη Θεματική ενότητα: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ υλοποίησε τα τρίτα πρώτα εργαστήρια. Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα βρίσκεται στην πλατφόρμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής πολιτικής και εκπονήθηκε από την εκπαιδευτικό Παρασκευή Φώτη.Ας δούμε λοιπόν τι κάναμε στα 3 πρώτα εργαστήρια

Στο πρώτο εργαστήριο κάναμε ένα παιχνίδι γνωριμίας που στόχο έχει τη δημιουργία ενός κλίματος συναισθηματικής ασφάλειας και φροντίδας. Επίσης, προσπαθήσαμε να εκμαιεύσουμε τις γνώσεις των παιδιών για το διάστημα.

277833415 512331537051370 2825975165078006994 n

Παίξαμε με τις κάρτες των πλανητών και δόθηκε το κίνητρο για περαιτέρω διερεύνηση του θέματος.Ακολούθησαν βίντεο από το youtube.

ώστε να γίνει η σωστή προετοιμασία των μαθητών στην σωστή και παραγωγική χρήση της τεχνολογίας.Ακούσαμε και το παρακάτω τραγούδι Οι πλανήτες το οποίο ενθουσίασε τα παιδιά.

Στο δεύτερο εργαστήριο στόχος μας ήταν να  μάθουν τους πλανήτες του Ηλιακού συστήματος, να οπτικοποιήσουν την σκέψη τους και να αναπαραστήσουν την τροχιά που έχουν οι πλανήτες και ο ήλιος. Για να γίνεi αντιληπτή η Κυκλική τροχιά των  πλανητών με βιωματικό τρόπο, χρησιμοποιήσαμε καπελάκια διαφορετικών χρωμάτων (με τα ονόματα των πλανητών) και με μουσική από το ίντερνετ μουσική για πλανήτες

Τέλος, παρακολουθήσαμε το συγκεκριμένο βίντεο της NASA βίντεο Nasa και φτιάξαμε τους δικούς μας πυραύλους με απλά υλικά.

Ζωγραφίσαμε τα καπελάκια με τον αγαπημένο μας πλανήτη  και αναπαραστήσαμε την κίνηση των πλανητών γύρω από τον ήλιο (βιωματικά και στο χαρτί).

277885971 3187873968124587 2852244933799085144 n277834518 311895214376935 8041348798883593913 n

Αναθέσαμε στα παιδιά να αναρτήσουν  πληροφορίες με τους γονείς τους για τον αγαπημένο τους πλανήτη και να τις ανεβάσουν στο Padlet που εμείς δημιουργήσαμε.

Στο τρίτο εργαστήριο αναφερθήκαμε στον μύθο του Φαέθωνα και τον συνδέσαμε με το περιβαλλοντικό πρόβλημα.Χωρίσαμε τον μύθο σε κομμάτια, με εικόνες, τις ανακατέψαμε και ζητήσαμε από τα παιδιά να βάλουν την ιστορία στη σωστή σειρά. (Μαθηματικά- Κωδικοποίηση) -Τα παιδιά αφού είδαν τον μύθο,ζωγράφισαν σκηνές από την ιστορία του.

1 5 8 11

Η ψηφιοποίηση  της  ιστορίας έγινε με το ψηφιακό εργαλείο storyjumber η οποία αναρτήθηκε και στο padlet της τάξης μας.

https://www.storyjumper.com/book/read/95426846/6282b6803105d

Συζήτησαμε για το φως και τη θερμότητα του Ήλιου καθώς και για τα οφέλη και τις συνέπειες.Τέλος,κάναμε βιωματικές διαδρομές στο χαρτί ώστε να είναι σε θέση να οδηγήσουν σωστά το επιδαπέδιο ρομπότ beebot στη σωστή διαδρομή.