Συνεχίζοντας την υλοποίηση του προγράμματος “Κανόνας του Εσώρουχου”:
- είδαμε την ιστορία κινουμένων σχεδίων “Η περιπέτεια του Βίκτωρα”
- Συζητήσαμε και σχολιάσαμε τη συμπεριφορά του Βίκτωρα, της φίλης του της Νίκης, του μεγάλου αγοριού, της δασκάλας.
- Τα παιδιά προσπάθησαν να σκεφτούν τι θα άλλαζαν στην ιστορία αν είχαν ένα μαγικό ραβδί αλλά και να της δώσουν ένα διαφορετικό τέλος.
- Έμαθαν ότι πρέπει να απευθύνονται σε κάποιον ενήλικα όταν κάποιος τους ζητάει να κρατήσουν μυστικά που τους προκαλούν στεναχώρια και έφτιαξαν το δικό τους δίκτυο ασφαλείας.
- Σκέφτηκαν τρία πρόσωπα στα οποία μπορούν να πουν τα πάντα:
- Διάλεξαν ένα πρόσωπο από την οικογένεια (μαμά, μπαμπάς, μεγάλος αδελφός/ή, γιαγιά
- και δύο πρόσωπα εκτός οικογένειας (δασκάλα/ος, γιατρός, αστυνομικός).
- Έμαθαν επίσης ότι αν χρειάζονται βοήθεια μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 100
- ή στο 1056 στο “Χαμόγελο του παιδιού”
- Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα , τα παιδιά έκαναν την αυτοαξιολόγησή τους βάζοντας ένα σημαδάκι στη φατσούλα που τους εκφράζει στο φύλλο αξιολόγησης.
Το φυλλάδιο που ακολουθεί με τίτλο «Ο Κανόνας του Εσώρουχου» απευθύνεται σε γονείς, κηδεμόνες, εκπαιδευτικούς, σε κάθε ενήλικα που καλείται να διδάξει σε ένα παιδί πώς να προστατεύει τον εαυτό του.
Ακούστε και να είστε δεκτικοί με τα συναισθήματα του παιδιού σας.
Διδάξτε στο παιδί σας τον Κανόνα του Εσώρουχου.
Έναν απλό κανόνα που καθιστά σαφές στο παιδί σε ποια σημεία του σώματός του δεν πρέπει να τα αγγίζει κανείς.(enastapente)