Ας αρπάξουμε την ευκαιρία να πούμε τις απόψεις μας για το σχολείο …!!!!!!…..
ΕΥΗ….!
Ας αρπάξουμε την ευκαιρία να πούμε τις απόψεις μας για το σχολείο …!!!!!!…..
ΕΥΗ….!
Alohaaaa! Pws eiste? Elpizw ayth na einai mia kalh arxh gia mia teleia sunergasia! Kalh sunexeia!
kalh arxh!!!!!!!!!! 🙂 =]
Good Morning Guys.!!!
Ti mou kanete agapes???
όλοι μαζί για να συζητήσουμε για την προκατάληψη και το ρατσισμό στα σχολεία….ενα μεγάλο, μα όχι άλυτο καθημερινό πρόβλημα…!!!!![]()
προετοιμαζόμαστε για να σας εκπλήξουμε……!!!!!εσείς είστε έτοιμοι?! ααααα και αν ζητήσετε την βοήθειά μας εμείς θα είμαστε εδω…..!!
!
προετοιμαζόμαστε για να σας εκπλήξουμε……!!!!!εσείς είστε έτοιμοι?! ααααα και αν ζητήσετε την βοήθειά μας εμείς θα είμαστε εδω…..!!
!
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!
Θα μας βρίσκετε σ’ αυτό το χώρο. ΘΑ σας παρουσιάζουμε εργασίες και ιδέες παράξενες (;), ανατρεπτικές και (!) για τη ζωή, τις σχέσεις μας, το σχολείο, το περιβάλλον κ.ά.
Περιμένουμε τα σχόλια και τις εντυπώσεις σας 🙂
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!