“Μιλάω για τον εαυτό μου”

Η βδομάδα μας ξεκίνησε με την επεξεργασία και υλοποίηση του project για τον εαυτό και το σώμα μας. Μέσα από συζήτηση, διάλογο και αρκετή ζωγραφική δημιουργήσαμε τον εαυτό μας σε τρισδιάστατη κατασκευή η οποία παρουσίαζε διάφορες προσωπικές μας πληροφορίες. 

image51 image50 image49 image48 image40 image39 image38 image5 1 image4 1 image3 1 image2 1 image1 1 image0 1

Με την βοήθεια του ψηφιακού εργαλείου “Tux Paint” και την γωνιά του υπολογιστή εξερευνήσαμε και ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας.

image22 1 image26 image23 image19 1 image25 image24 image21 1 image20 1 

 

Μιλήσαμε και για το ύψος μας και είδαμε με πόσους διαφορετικούς τρόπους μπορούμε να το μετρήσουμε. Το μετρήσαμε με κουτιά, μαρκαδόρους, κασετίνες, χάρακα αλλά και με κλωστή. 

image13 1 image14 1 image12 1 image11 1 image10 1 image9 1 image8 1 image7 1 image6 1

Δεν μπορούσαμε να μην γιορτάσουμε και την παγκόσμια ημέρα ζώων. Έτσι ξεκινήσαμε ένα ψηφιακό ψυχοκινητικό παιχνίδι “γυρίζω τον τροχό και κάνω το ζωάκι” – δραματοποίηση. 

image18 1 image17 1 image16 1 image15 1

Με τις πρώτες βροχές δημιουργήσαμε το αγαπημένο μας σαλιγκάρι το οποίο έχει πάντα μαζί το σπίτι του. 

image47 image46 image45 image44 image43 image41 image42

Τέλος δημιουργήσαμε το καδράκι της καμηλοπάρδαλης το οποίο φτιάξαμε με την τεχνική ζωγραφικής με παλάμη.

image37 image36 image35 image34 image33 image32 image31 image30 image30 1 image29 image28 image27

Ολοήμερο και διευρυμένο πρόγραμμα:

Δεμίρη Βασιλική 

Κολοβός Λάμπρος 

 

 

 

 

“Ο εαυτός μου/η οικογένεια μου και τα αγαπημένα μας ζωάκια!!”

Σε αυτή την εβδομάδα δώσαμε έμφαση στον εαυτό μας! Μιλήσαμε για όλα αυτά που μας αρέσουν αλλά κ για εκείνα που δεν μας αρέσουν..

image22 image21

Έπειτα, περιγράψαμε τον εαυτό μας μιλώντας για τα χαρακτηριστικά μας… παίξαμε τον ” καθρέφτη” , το “μάντεψε ποιος”, με το ζάρι…

image20 image19 image18

…και φυσικά τον ζωγραφίσαμε..

image17 image16 image15

Επίσης μάθαμε για την οικογένεια κ την αξία της! Είδαμε διάφορες φωτογραφίες, γνωρίσαμε τα μέλη της, μιλήσαμε για πράγματα που κάνουμε όλοι μαζί κ την ζωγραφίσαμε..

image14 image13 image12 image11 image10 image9

Φυσικά δεν ξεχάσαμε την παγκόσμια ημέρα των ζώων!! Εκφράσαμε τρόπους καλής συμπεριφοράς και παίξαμε παιχνίδι μνήμης με κάρτες !

image8 image7 image6

Τέλος, ζωγραφίσαμε με νερομπογιές..

image5 image4 image3

…δημιουργώντας μια ξεχωριστή γάτα κ φτιάξαμε έναν σελιδοδείκτη με το ζωάκι που μας αρέσει δείχνοντας την αγάπη μας!!!

image2 image1 image0

Τμήμα 2ο:

Χιονίδου Μαρία

Κωτούλα Αικατερίνη 

 

 

 

 

“Ο εαυτό μου”

Η βδομάδα μας ξεκίνησε με την ανάγνωση ενός αγαπημένου εικονογραφημένου βιβλίου “Το Τικ και το Τακ” στο οποίο ο Μένιος και ο Μέντιος, τα γαϊδουράκια, μάλωσαν και χώρισαν. Πολύ στεναχωρήθηκε ο Μένιος με τον τσακωμό. Πονούσε η καρδιά του. Δεν έκανε πια ΤΙΚ ΤΑΚ, μόνο ΤΙΚ χτυπούσε. Έτρεξε στον καρδιολόγο, έκανε κούρα ομορφιάς, καθάρισε τον στάβλο του, πήγε για ψώνια, τους φίλους επισκέφτηκε της άλλης γειτονιάς. Όμως το ΤΑΚ συνέχιζε να μη χτυπά. Ώσπου συνάντησε τη γιαγιά του. Μα τι τον συμβούλεψε να κάνει κι άρχισε δειλά το ΤΑΚ και πάλι να χτυπά; 

image3 13

Καθώς διανύουμε τις πρώτες βδομάδες έναρξης της σχολική χρονιάς για να εξασφαλίσουν τα παιδιά υγιή κοινωνική ζωή θεμελιωμένη σε αποτελεσματικές σχέσεις, πρέπει να καλλιεργήσουν την εν συναίσθηση, την ικανότητα δηλαδή να μπαίνουν στην θέση των άλλων, να κατανοούν και να αισθάνονται πράγματα με τον ίδιο τρόπο που τα βιώνει ένα άλλο άτομο. Έτσι στην φάση που βρισκόμαστε τώρα το παραμύθι αυτό θα βοηθήσει πρακτικά τους μικρούς μας φίλους να βλέπουν τον κόσμο με τα μάτια του άλλου, αφού  μάθουν πρώτα να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα δικά τους συναισθήματα. 

image6 13 image5 13 image4 11 image3 14 image2 12 image1 12 image0 11

Η κύρια θεματική ενότητα που ανακαλύψαμε ήταν ο εαυτός μου. Έτσι μαζί με τα παιδιά μέσα από κουβέντα, διάλογο, εξερεύνηση και πράξη μυηθήκαμε στην θεματική. Ξεκινήσαμε με την βοήθεια ενός καθρέφτη να παρατηρούμε τον εαυτό μας, να τον περιγράφουμε, να βλέπουμε κάποιες ομοιότητες ή και διαφορές από τον φίλο μας και μέσα από παιχνίδι να δημιουργούμε τους δικούς μας εαυτούς. 

image0 1 5 image1 1 6 image3 1 5 image2 1 5 image4 1 3 image5 1 3 image6 1 3

Στην συνέχεια θέλαμε να αποτυπώσουμε ατομικά τον εαυτό μας στην ακουαρέλα με την τεχνική του κολλάζ και χρώματα. Όλη η διαδικασία μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα και τα έργα μας άρεσαν πολύ.  

image7 9 image8 10 image9 7 image10 6 image11 6 image12 5 image13 3

Και επειδή μας άρεσε πολύ το παιχνίδι με τον καθρέφτη σκεφτήκαμε να κατασκευάσουμε τον δικό μας, στον οποίο από την μία πλευρά θα υπήρχε ο καθρέφτης και από την άλλη θα ζωγραφήσαμε τον εαυτό μας όπως εμείς το βλέπουμε μέσα από τα μάτια μας. 

image0 2 4 image1 2 3 image2 2 3 image3 2 2 image4 2 2

Μέσα στην βδομάδα όμως δεν έλειπαν και πολλά μουσικοκινητικά παιχνίδια που ενδυνάμωναν ακόμη περισσότερο την ομάδα μας, αλλά και πολλές κατασκευές οι οποίες μας βοηθάνε να ενισχύσουμε και να εξελίξουμε την λεπτή μας κινητικότητα, την προ γραφική δεξιότητα καθώς και την δημιουργικότητα μας. 

image2 3 1 image0 3 1 image1 3 1

image0 4 1 image1 4 1 image2 4 1 image3 3 1 image4 3 1 image5 2 1

Με αφορμή και την ημέρα που έβρεξε δημιουργήσαμε το κάδρο της βροχής. 

image6 2 1 image7 1 2 image8 1 3 image9 1 3 image10 1 2 image12 1 2 image11 1 2 image13 1 2 image14 3

image15 3 image16 3 image17 3 image19 1 image18 2 image20

Η βδομάδα μας δεν θα μπορούσε να κλείσει καλύτερα. Όλοι μαζί γιορτάσαμε την 10η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Σύνθημα μας “Πρώτοι στην προσπάθεια”. Δεν αθλούμαστε μόνο για την νίκη, αλλά για την υγεία μας, για την προσπάθεια, για την βελτίωση. Έτσι κάναμε ασκήσεις ευεξίας στην τάξη, συζητήσαμε ποιο άθλημα θα θέλαμε να δοκιμάσουμε, παίξαμε παιχνίδια πίστας στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας και φυσικά φτιάξαμε μόνοι μας τα τρόπαια μας. 

image5 3 1 image25 image22 image27 image23 image26 image24

image4 4 1 image6 3 1 image7 2 2 image8 2 1 image9 2 1 image10 2 1 image11 2 1 image20 1 image21

image0 5 2 image1 5 2 image2 5 2 image3 4 2 image12 2 2 image13 2 2 image16 1 2 image15 1 2 image17 1 2 image14 1 2 image18 1 2 image19 1 2

Ολοήμερο και Διευρυμένο Πρόγραμμα:

Δεμίρη Βάσω 

Κολοβός Λάμπρος  

 

 

 

 

 

 

 

“Δημιουργίες με τα σχήματα- παιχνίδια με τ όνομα μας”

Η εβδομάδα μας ξεκίνησε γλυκά με τη συνταγή του κορμού!! Αφού αριθμηααμε κ διαβάσαμε τα υλικά που θα χρειαστούμε γίναμε για λίγο ζαχαροπλάστες κ συμμετείχαμε μικροί κ μεγάλοι στη διαδικασία της παρασκευης αυτού του γλυκού!! Η τάξη γέμισε αρώματα από το κακάο, τα μπισκότα κ το πορτοκαλί κ ανυπομονούσαμε να γευτουμε το αποτέλεσμα!!

image19 image18 1 image17 2

Η συνεχεία μας βρήκε να γνωρίζουμε κ άλλα σχήματα.. Φτιαξαμε τον τριγωνουλη, τον ορθογωνουλη, θυμηθήκαμε τον τετραγωνουλη κ τον κυκλουλη…

image16 2 image15 2 image14 2

… τα σχεδιάσαμε στον πίνακα…

image13 1 1

…διασκεδάσαμε ακούγοντας τραγούδια, παίζοντας διαφορά παιχνίδια αντιστοιχισης, ομαδοποιησης κ σειραθετησης με τα σχήματα ..

image12 1 1 image11 1 1 image10 1 1.

image5 1 2 image4 1 2 image3 1 4

…δημιουργησαμε ελεύθερες κατασκευές χρησιμοποιώντας τη φαντασία μας…

image9 1 2

Έπειτα παίξαμε με τα χρώματα χρησιμοποιώντας τον τροχό των χρωμάτων κ κάναμε ” σφραγιδες” από κύκλους με ανακυκλώσιμα υλικά!!

image8 1 2 image7 1 1 image6 1 2

Επίσης η τεχνικη stencil με σφουγγαρι μας βοήθησε να διακοσμησουμε το χαρτονι μας με σχήματα που μάθαμε  κ να πειραματιστουμε με ποικίλα υλικά..

image2 1 4 image1 1 5 image0 1 4

…παίξαμε με τις καρτέλες των ονομάτων μας..αναγνωρισαμε το δικό μας, των συμμαθητων μας, εντοπίσαμε την αρχική μας “φωνουλα” κ την ζωγραφίσαμε!!

image13 2 image12 4 image11 5 image10 5

Φυσικά δεν ξεχάσαμε την πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού αφού γίναμε κ μεις αθλητές .

image9 6 image8 9 image7 8 image6 12 image0 10

Η εβδομάδα μας έκλεισε όπως ακριβώς ξεκινησε ..  γλυκά… φτιάχνοντας ένα όμορφο καδρακι για τον παππού κ τη γιαγιά μας που γιορτάζουν..

image5 12 image4 10 image3 12 ;image2 11 image1 11

Τμήμα 2ο:

Χιονίδου Μαρία 

Κωτούλα Αικατερίνη

Η εβδομάδα ξεκίνησε γλυκά. Με αφορμή τα γενέθλιά μου συζητήσαμε πως γιορτάζουμε και τι φτιάχνουμε για να κεράσουμε τους φίλους μας . Αποφασίσαμε να κάνουμε σε συνεργασία με το διπλανό τμήμα και με την βοήθεια της κ.Μαρίας και της κ.Κατερίνας κορμό. Γράψαμε τα υλικά μας και ξεκινήσαμε…

image17 1 image16 1 image15 1 image14 1

Πρώτες μέρες στο σχολείο, καινούργια παιδιά αναγνωρίσαμε μέσα από παιχνιδιώδεις δραστηριότητες το όνομά μας και το γράμμα που ξεκινά.

image13 1 image12 3 image11 4

Παιχνίδια αναγνώρισης του ονόματος φορώντας καπελα και ψάχνοντας να το βρούμε μπερδεμένο με τα υπόλοιπα.

image10 4 image9 5 image8 8 image7 7 image6 11

Παιχνίδια ταύτισης σχημ άτων που τα παιδιά διασκέδασαν πολύ.

Με αφορμή την γιορτή του παππού και της  γιαγιάς φτιάξαμε κατασκευούλα να τους την χαρίσουμε και να τους δείξουμε τη ν αγαπη μας.

image5 11 image4 9

Η εβδομάδα μας έκλεισε ευχάριστα με  αθλοπαιδιές μιας και σήμερα είναι μέρα αθλητισμού. Τα παιδιά καταχάρηκαν και πήραν το βραβείο τους. Μπράβο παιδιά, είσαστε καταπληκτικοί όλοι!!!!!!

image2 10 image1 1 4 image0 9

Τμήμα 3ο:

Λάσκαρη Δέσποινα

Κωτούλα Κατερίνα

“Παιχνίδια με το όνομά μας”

Όλα τα παιδιά μπορούν πλέον να αναγνωρίσουν το όνομά τους με κάθε ευκαιρία, στο Παρουσιολόγιο, στα συρταράκια ή στα καρεκλάκια τους. Έτσι, αυτή τη βδομάδα παίξαμε πολύ με αυτή τη μικρή και γνώριμη λεξούλα.

image18

Με τη βοήθεια της καρτέλας μας, εντοπίσαμε το αρχικό γράμμα από το όνομά μας και τη φορά που διαβάζουμε ( από αριστερά προς δεξιά ).

image17

Ξεχωρίσαμε το δικό μας αρχικό ανάμεσα στα άλλα των φίλων μας.

image16

Σχεδιάσαμε το αρχικό μας γράμμα με μαρκαδόρους, το καλύψαμε με χαρτοταινία και βάψαμε με τέμπερες.

image15

Όταν στέγνωσαν τα χρώματα βγάλαμε τις ταινίες και αποκαλύφθηκε το αρχικό μας γράμμα.

 

image14

Έτοιμα να στολίσουν την τάξη μας…

image13 image12 2

Με τη βοήθεια της καρτέλας μας βάλαμε τα γράμματα στη σειρά και συνθέσαμε το όνομά μας…

image11 3

Πάντα από αριστερά προς δεξιά τα κολλήσαμε στον πύραυλό μας…

image10 3

και μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει το όνομά μας.

image1 9

 

Οι υπολογισμοί συνεχίστηκαν με το μέτρημα των δαχτύλων μας…

image9 4

και τη μέτρηση του ύψους μας

image8 7 image7 6

Μα και η γνωριμία μεταξύ μας συνεχίστηκε…

image6 10

Παίξαμε το μουσικό κουτί με τις ερωτήσεις…

image5 10

Το κουτί, όσο ακούγεται η μουσική, περνάει από χέρι σε χέρι…

image4 8

Όταν σταματήσει η Μουσική, εκείνος που το κρατάει το ανοίγει και με τη βοήθειά μας απαντάει σε μια ερώτηση για τον εαυτό του.

image3 10

“Τι σκέφτεσαι να γίνεις όταν μεγαλώσεις;”

image2 9

“Ποιο ζωάκι αγαπάς περισσότερο; Γιατί;”

image1 10

Λατρεμένα παιχνίδια στην αυλή…

image0 8

…μα και χορός με την κάθε ευκαιρία!

Τμήμα 1ο:

Αλευρά Γεωργία 

Μπαρμπούνης Φάνης

“Το φιλάκι στο χέρι”

Η βδομάδας ξεκίνησε με την ανάγνωση του παραμυθιού “Το φιλάκι στο χέρι” το οποίο θα ήταν και το θέμα όλης μας της βδομάδας. Η ιστορία μας μιλάει για τον φίλο μας τον Τσέστερ ο οποίο δεν ήθελε να πάει σχολείο. Το μεγάλο μυστικό: “Όταν νιώθεις μοναξιά και σου λείπει το σπίτι σου , ακούμπησε το χέρι στο μάγουλο σου και σκέψου: ‘ η μαμά σ’ αγαπάει…η μαμά σ’ αγαπάει”.
Από το 1993 οι υπέροχες ιστορίες της Audrey Penn, όχι μόνο διασκεδάζουν τους αναγνώστες, αλλά ανοίγουν και συζητήσεις μεταξύ παιδιών και γονιών, συζητήσεις που αφορούν τόσο θέματα που τους απασχολούν ,όσο και ανησυχίες που έχουν.

image9 1 1

Έτσι και εμείς αφού διαβάσαμε την ιστορία μας και συζητήσαμε ακολούθησαν διάφορες δραστηριότητες αξιολόγησης και κατανόησης. 

Για αρχή με την βοήθεια κάποιων εικόνων, βάλαμε σε σειρά την ιστορία μας. 

image8 1 1 image5 1 1 image6 1 1 image4 2 1

Στην συνέχεια αποτυπώσαμε σε μία ζωγραφιά τι μας άρεσε περισσότερο από την ιστορία μας και οι ζωγραφιές μας διακόσμησαν την τάξη μας. 

image0 2 3 image1 2 2

Δεν μπορούσαμε και εμείς να μην φτιάξουμε το δικό μας χέρι με το φιλί της μαμάς μας, που όταν θα νιώθουμε ότι μας λείπει και σε εμάς η μαμά και το σπίτι θα το ακουμπάμε το χέρι στο μάγουλο μας και θα σκεφτόμαστε πόσο μας αγαπά η μαμά. 

image6 9 image7 5

Αφού η θεματική μας ήταν το χεράκι, είπαμε να πειραματιστούμε και να δούμε πόσο εύκολα μπορούμε να φτιάξουμε διάφορες κατασκευές με την παλάμη μας. Έτσι ξεκινήσαμε και δημιουργήσαμε μία πολύχρωμη πεταλούδα. 

image10 2 image11 2 image12 1 image9 3 image8 6

Έπειτα δημιουργήσαμε το δικό μας καπέλο με τις παλάμες μας το οποίο το φανταστήκαμε σαν ψαράκι.

image2 1 3 image1 1 3 image0 1 3

Δεν θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε και με τους κανόνες, καθώς είναι ακόμη αρχή και μας βοηθάνε να είμαστε μία σούπερ ομάδα στο σχολείο. Τους γνωρίσαμε, τους μάθαμε και παίξαμε με αυτούς. 

image5 9 image4 1 1 image3 1 3 image4 7 image3 9 image2 8

Το παιχνίδι και οι ομαδικές δημιουργίες έδωσαν και αυτές το παρόν στην εβδομάδα μας και μας άρεσε πολύ. 

image0 7 image1 8 image2 2 2 image3 2 1

Ολοήμερο και Διευρυμένο Τμήμα:

Δεμίρη Βασιλική 

Κολοβός Λάμπρος 

Μία εβδομάδα γεμάτη χρωματα κ σχήματα!!!

Τη δεύτερη εβδομάδα στο νηπιαγωγείο μας αρχικά θυμηθήκαμε τους κανόνες κ τους ταξινομήσαμε

image12

Στη συνέχεια παρατηρήσαμε τους εαυτούς μας, τα ρούχα μας, την τάξη μας κ διαπιστώσαμε ότι παντού γύρω μας υπάρχουν χρωματα κ σχήματα!! Μάθαμε τα βασικά χρώματα κ ζωγραφίσαμε με αυτά.. Στη συνέχεια πειραματιστήκαμε κάνοντας διάφορες αναμείξεις με τα πινέλα μας και ενθουσιαστήκαμε με το αποτέλεσμα κάθε φορά!!

image11 1 image10 1 image9 2

Έπειτα δημιουργησαμε ένα ουράνιο τόξο χρησιμοποιώντας πολύχρωμα κουφέτα κ νερο. Δώσαμε χρόνο έτσι ώστε να παρατηρήσουμε καναμε υποθέσεις κ το αποτέλεσμα ήταν θεαματικό!!

image8 4 image7 4

Επίσης ομαδοποίησαμε τα χρώματα χρησιμοποιώντας τουβλάκια, προχωρήσαμε σε ταύτιση αυτων και στο τέλος μετρήσαμε ώστε να βρούμε τα περισσότερα κ τα λιγότερα. 

image5 8 image6 8

Η εβδομαδα εκλεισε γνωριζοντας  το τετράγωνο κ τον κύκλο … Χρωματισαμε, σχεδιάσαμε, φτιάξαμε τον τροχό των χρωμάτων κ παίξαμε ξύλινο παζλ- λαβυρινθο!

image3 8 image1 7 image0 6 image2 7

Τμήμα 2ο:

Χιονίδου Μαρία 

Κωτούλα Αικατερίνη 

Εβδομάδα χρωμάτων και σχημάτων.

Διαβάσαμε το παραμύθι ” πες μου πως να μάθω τα σχήματα κ τα χρώματα”. Αναγνωρίσαμε διαφορά σχήματα που υπάρχουν στον χώρο μας, ” αγγίξαμε” τον κύκλο, το τετράγωνο, το τρίγωνο κ το ορθογώνιο!

image3 6

Διαβάσαμε, ψάξαμε, σχεδιάσαμε σχήματα στην  τάξη μας αλλά και με το σώμα μας.

image6 7 image5 7 image4 6 image2 6 image1 6

Με αφορμή μικρές διαφωνίες μας και πως διαχειριζόμαστε τα χέρια μας πήραμε πολλες πληροφορίες από το βιντεάκι”τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”.Δια κο σμήσαμε την ταξη με τη ν  πρώτη ομαδική μας εργασία με το τύπωμα της παλάμης μας.

image0 1 2

Στη συνέχεια πειραματιστήκαμε με τα χρώματα, δημιούργησα με ένα ουράνιο τόξο από χρωματιστά κουφέτα.. κάναμε διαπιστώσεις, προτάσεις, υποθέσεις κ μαζευτήκαμε με το τελικό αποτέλεσμα…

image2 1 2 image3 1 2

Επίσης χρωματισαμε πολύχρωμα ορθογώνια κ από τις δύο πλευρές ενός χαρτιού κ εν συνεχεία τις βύθισαμε στο νερό..  Δώσαμε τον κατάλληλο χρόνο κ παρατηρήσαμε με χαρά την ανάμειξη χρωμάτων..

image0 2 2 image1 1 2

Τμήμα 3ο:

Λάσκαρη Δέσποινα 

Κωτούλα Αικατερίνη 

“Ανακαλύπτοντας τον εαυτό μας και τους άλλους”

Η προσαρμογή στο σχολείο μας συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς κι εμείς ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας…

image11

Παρατηρούμε το πρόσωπό μας στον καθρέφτη και περιγράφουμε στους φίλους μας τα εξωτερικά μας χαρακτηριστικά.

Συζητάμε στην παρέα πώς θα μπορούσαμε να σχεδιάσουμε ένα ανθρωπάκι -τον εαυτό μας-

image10

…και επιχειρούμε το σχέδιο στο χαρτί.

image9 1

Ολοκληρώνουμε τον εαυτό μας, ετοιμάζοντας το φόντο με πινέλα και τέμπερες.

image8 3

Ο “υπέροχος μοναδικός εαυτός μας” στολίζει το ταμπλό μας.

Συζητάμε τι σημαίνει “μοναδικος” και μαθαίνουμε το αριθμητικό σύμβολο που το εκφράζει.

image7 3

Ισορροπώντας επάνω στον αριθμό 1, μαθαίνουμε με το σώμα μας τη φορά που γράφεται ο αριθμός.

image6 6

 

Ακόμη μια προσπάθεια σχεδίασης του εαυτού μας.

Σημαντικό στοιχείο του εαυτού μας είναι και το όνομά μας, που μαζί με τα ονόματα των φίλων μας, θα μας βοηθήσει στο Νηπιαγωγείο να έρθουμε σε επαφή με τα γράμματα και να αποκτήσουμε φωνολογική επίγνωση.

image5 6

Τα παιδιά, καθημερινά, βρίσκουν την καρτέλα με το όνομά τους και την τοποθετούν στο παρουσιολόγιο.

image4 5

Ο πίνακας αναφοράς με τις φωτογραφίες τους και το όνομά τους στο πλάι τα βοηθάει να ξεχωρίσουν την καρτέλα τους από τις υπόλοιπες.

image3 5

Όλα στο Νηπιαγωγείο γίνονται μέσα από την κίνηση και το παιχνίδι. Τρέχουμε, παρατηρούμε, εντοπίζουμε, μαθαίνουμε.

Όμως, εκτός από τον εαυτό μας υπάρχουν και οι συμμαθητές μας. Άραγε γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας; Στο παρακάτω παιχνίδι θα φανεί…

image2 5

Ένας τα φυλάει κι ένας κρύβεται κάτω απ’το σεντόνι

image1 5

Μπορείς να βρεις ποιος λείπει απ’ την παρέα;

Και το παιχνίδι συνεχίζεται στην αυλή με οργανωμένο και ελεύθερο παιχνίδι…

image0 5

Το δέσιμο της ομάδας συνεχίζεται…

Τμήμα 1ο:

Αλευρά Γεωργία 

Μπαρμπούνης Φάνης