“Φθινοπωρινές κατασκευές – 28η Οκτωβρίου”

Φθινοπωρινές κατασκευές, φύλλα και σαλιγκάρια για το στολισμό της τάξης μας.

image15 10 image14 10 image13 10 image12 9 image11 10 image10 11 image9 11 image8 11

28η Οκτωβρίου. Συζήτηση και παρουσίαση μέσα από βιντεάκι των ιστορικών γεγονότων. Ποιήματα, τραγούδια, κατασκευή σημαίας και παρέλαση.

image7 11 image6 12 image5 12 image4 11 image3 12image16 10 image2 12 image1 1 4 image0 1 4

Τμήμα 3ο:

Λάσκαρη Δέσποινα

Κωτούλα Αικατερίνη 

“Σημαία μας η Ειρήνη”

Εβδομάδα αφιερωμένη στην εθνική μας επέτειο και την πολυπόθητη Ειρήνη.

Μαζί με τα παιδιά περιεργαστήκαμε την υδρόγειο σφαίρα και εντοπίσαμε την Ελλάδα πάνω σε αυτή.

image20 7

Παρατηρήσαμε το χάρτη της πατρίδας μας και επισημάναμε οτιδήποτε μας εκανε εντύπωση στη μορφολογία του και τα χρώματά του. Βρήκαμε πόλεις και χωριά που γνωρίζουμε και φυσικά την πόλη μας, την Αθήνα.

image19 8

Παρατηρήσαμε την ελληνική σημαία. Περιγράψαμε τα χρώματά της, το λευκό σταυρό και το μυστικό μήνυμα, που κρύβεται στις εννέα λευκές κ μπλε λωρίδες της, “ελευθερία ή θάνατος”.

Μιλήσαμε για τη γιορτή του “ΟΧΙ” και μάθαμε να συνθέτουμε τη λέξη με τις φωνούλες της.

image18 9 image17 9

Εξασκηθήκαμε στη γραφή, δοκιμάζοντας να γράψουμε “όχι” στο χαρτί του μέτρου

image16 9

Παρατηρήσαμε και περιγράψαμε εικόνες από τον πόλεμο

image15 9

και καταγράψαμε τις σκέψεις που αναδύονται στο μυαλό μας όταν ακούμε τη λέξη “πόλεμος” και τη λέξη “ειρήνη”

image14 9

Αποφασίσαμε να φιλοτεχνήσουμε τη δική μας προσωπική αφίσα με το σύνθημα “όχι πόλεμος”

image13 9 image12 8 image11 9

Τα μεγαλύτερα παιδιά ενέπνευσαν τα μικρότερα και όλοι τα κατάφεραν περίφημα!

image10 10

Ζωγραφίσαμε το σήμα της ειρήνης

image9 10

Γνωρίσαμε και κόψαμε σημαίες διαφόρων κρατών

image8 10

και τις κολλήσαμε γύρω από το σήμα της ειρήνης, θέλοντας να εκφράσουμε την επιθυμία μας για παγκόσμια ειρήνη και ελευθερία για όλους τους λαούς.

image7 10

“Τα παιδιά όλης της γης θέλουμε Ειρήνη”

image6 11

Αφήσαμε ελεύθερη τη φαντασία μας και σχεδιάσαμε ο καθένας τη δική του σημαία.

image5 11 image4 10

Παίξαμε παιχνίδι μνήμης με σημαίες

image3 11 image2 11

Απαγγείλαμε ποιήματα και τραγουδήσαμε τραγούδια για την ειρήνη. Τη γιορτή μας έκλεισε ο “ύμνος για την Ελευθερία”

 

image1 13

Στην καρδιά μας έμειναν τα λόγια από το ποίημα του Γιώργου Σακελλαρίδη
“Ελάτε, παιδιά, να κάνουμε
σημαία μας την ειρήνη.
Ελάτε, παιδιά, να κλείσουμε
τον πόλεμο στη σπηλιά…”

image0 13

Τμήμα 1ο:

Αλευρά Γεωργία 

Μπαρμπούνης Φάνης 

“Μυρωδιά Φθινοπώρου”

Η βδομάδα μας ξεκίνησε από την αγαπημένη μας γωνιά, της “παρεούλας” που με την βοήθεια εποπτικού και φωτογραφικού υλικού, συζητήσαμε και γνωρίσαμε την εποχή του Φθινοπώρου. Πως μπορεί να είναι, τα χρώματα που έχει, τα συναισθήματα, τους ήχους…

image10 9 image8 9 image3 7 image2 7

Με την βοήθεια του φίλους μας “picou picou” γνωρίσαμε εκτενέστερα το όμορφο φθινόπωρο, τις αλλαγές του, τα φρούτα, τα λαχανικά, τα λουλούδια αλλά και τους ξηρούς καρπούς! Φυσικά το ντύσιμο του φθινοπώρου αλλά και τις σπουδαίες γεωργικές εργασίες.

image9 9

Έτσι είχαμε την ευκαιρία να δουλέψουμε με τα παιδιά τα φυλλοβόλα και αειθαλή δέντρα, τα χρώματα του φθινοπώρου και τα πρωτοβρόχια. Έτσι δεν χάσαμε χρόνο και δημιουργήσαμε το δικό μας φθινοπωρινό δέντρο με την βοήθεια τεμπερών και τα φύλλα τα δημιουργήσαμε σαν στάμπες από χαρτί ρολό. Η τάξη μας αμέσως έγινε φθινοπωρινή. 

image4 1 2 image3 1 2 image2 1 2 image1 1 2 image0 1 2

Τα παιδιά αγάπησαν πολύ μία φωτογραφία από το φωτογραφικό υλικό, η οποία έδινε έμφαση στα ρούχα του φθινοπώρου και τις πρώτες βροχές. Έτσι το μεταφέραμε σε ατομική δραστηριότητα η οποία θα γινόταν με τέμπερες και καλαμάκια με τα οποία θα αποτυπώναμε την βροχή με άλλη αίσθηση. 

image7 9 image6 9 image1 9 image0 9

Στην συνέχεια μέσα από την μουσική, την κίνηση και την βοήθεια της κυρίας Βάσως βιώσαμε πως κινείται ένα φύλλο. Η κυρία Βάσω κρατούσε ένα φύλλο και ότι κίνηση έκανε το φύλλο το μιμούμασταν και εμείς. Η διαδικασία μας άρεσε πολύ. 

image3 8 image1 10 image0 10

Μαθαίνουμε παίζοντας! Ενίσχυση οπτικής μνήμης. Βάζουμε σε μια σειρά τα ποτήρια. Δίνουμε χρόνο στα παιδιά να παρατηρήσουν. Τα κρύβουμε και τα παιδιά πρέπει να βάλουν τα δικά τους ποτήρια με την αντίστοιχη χρωματική σειρά. 

image2 8

Η εποχή αυτή μας βοηθάει πολύ με τα φθινοπωρινά φύλλα. Λόγο ότι βρίσκονται σε αφθονία, μας δόθηκε η αφορμή να τα αναζητήσουμε στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας, να τα παρατηρήσουμε και να τα μεταποιήσουμε σε διάφορες φθινοπωρινές κατασκευές.  Πρώτη, η φθινοπωρινή σκούπα που μας βοηθάει να μαζέψουμε τα φύλλα. 

image6 10 image5 9 image4 8 image3 9 image2 9 image1 11 image0 11

Επίσης κατασκευάσαμε τους φθινοπωρινούς μας ήλιους. Εκτός από φύλλα, με την τεχνική του λαδοπαστέλ, αποτυπώσαμε σε χάρτινα φύλλα το μοτίβο από τα φύλλα της φύσης σαν στάμπα. 

image3 10 image2 10 image1 12 image0 12

Η βδομάδα μας έκλεισε με την ανάγνωση του παραμυθιού “ΑΟΥΤΣ”. Ένας σκαντζόχοιρος έφτιαξε τη φωλιά του για το φθινόπωρο κάτω απ’ τη μηλιά, όταν …’Aουτς!…ένα ζουμερό κόκκινο μήλο έπεσε πάνω του. Πώς θα χωρέσει τώρα στη φωλιά του; Με αφορμή το παραμύθι, είδαμε τι ζώο είναι ο σκαντζόχοιρος, πως είναι, τι τρώει και που μένει. Έτσι κατασκευάσαμε τον ίδιο τον σκαντζόχοιρο και γράψαμε και την ίδια την λέξη. 

image4 9 image5 10 image3 1 3 image2 1 3 image1 1 3 image0 1 3 

Ολοήμερο και Διευρυμένο Πρόγραμμα

Δεμύρη Βασιλική 

Κολοβός Λάμπρος 

 

 

 

 

 

“Τα φύλλα πέφτουν- Τα πρωτοβρόχια”

Αυτές τις δύο εβδομάδες που πέρασαν τις αφιερώσαμε στο φθινόπωρο κ τα χαρακτηριστικά του!! Μιλήσαμε για τα πρωτοβρόχια, μάθαμε ποια είναι τα φρούτα του, τα παρατηρήσαμε, τα μυρίσαμε, τα ζωγραφήσαμε, τα φτιάξαμε με την πλαστελίνη  κ προσπαθήσαμε να σχηματίσουμε σχετικές λέξεις αναπτύσσοντας τη φωνολογική μας ενημερότητα…

image14 1 2 image13 1 1 image12 1 2 image11 1 1 image10 1 1 image9 8 image8 8 image7 8 image6 8 image5 8 image4 6 image3 6 image2 6 image1 8 image0 8

…γνωρίσαμε τα φυλλοβόλα δέντρα.. παρατηρήσαμε στην αυλή μας τα φύλλα που πέφτουν, μαζέψαμε μερικά από αυτά κ έπειτα γίναμε οι ίδιοι φθινοπωρινά δεντράκια που ρίχνουν τα φύλλα τους!!!

image9 2 2 image8 2 2 image7 2 2 image6 2 2

Στη συνέχεια παίξαμε παιχνίδια με αυτά…ομαδοποιήσαμε, ταξινομήσαμε κ αριθμήσαμε τα φύλλα μας κατακτώντας απλές μαθηματικές έννοιες..

image5 2 2 image4 2 2

Επίσης, αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια ομαδική εργασία δημιουργώντας το δικό μας δέντρο φθινοπώρου..

image3 3 2 image2 3 2 image1 3 2

Και διακοσμήσαμε την πόρτα μας…

image0 3 2

Ύστερα πειραματιστήκαμε με ποικίλα υλικά κάνοντας ένα φθινοπωρινό καδράκι. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν όταν αποτύπωναν στο χαρτί τους φυλλα από…. πατάτα…

image22 4 image21 6 image20 6 image19 7 image18 8

Επίσης κόψαμε κ ζωγραφήσαμε με διάφορες τεχνικές φθινοπωρινά φυλλα, ομπρέλες, σαλιγκάρια κ σκαντζόχοιρους είτε χρησιμοποιώντας λαδοπαστέλ..

image17 8 image16 8 image15 8

…είτε τα πινέλα μας..

image14 8

image13 8 image12 7 image11 8 image10 8 image9 1 1 image8 1 1 image7 1 2 image6 1 1 image5 1 1 image4 1 1 image3 2 3

..είτε πιρούνια

image2 2 3 image1 2 2 image0 2 2

Και στολίσαμε με όμορφες φθινοπωρινές παραστάσεις την τάξη μας από τις ξεχωριστές δημιουργίες των παιδιών!!!

image3 1 1 image2 1 1 image1 1 1 image0 1 1

Τμήμα 2ο:

Χιονίδου Μαρία 

Κωτούλα Αικατερίνη 

 

 

 

 

 

 

“Όλοι ίσοι όλοι διαφορετικοί”

Το εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα τον αλληλοσεβασμό και τη διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο συνεχίζεται κι εμάς μας επισκέπτεται ένας πολύχρωμος φίλος.

image18 7

Ο Ελμερ, ο παρδαλός ελέφαντας, βαρέθηκε να είναι διαφορετικός από τους άλλους και προσπαθεί με διάφορα τεχνάσματα να γίνει όμοιός τους. Γρήγορα όμως θα καταλάβει ότι αυτό δεν έχει καθόλου πλάκα…

Εμείς, αφού εκθέσαμε τις απόψεις μας για την ιστορία, ξεκινήσαμε το παιχνίδι..

image17 7

Παίξαμε μουσικά στεφάνια. Στο σταμάτημα της μουσικής τα παιδιά μπήκαν στα στεφάνια σε ζευγάρια.

image16 7

Στόχος τους ήταν να ανταλλάξουν πληροφορίες για τον εαυτό τους και τις ιδιαιτερότητές τους με το ζευγάρι τους. Έμφαση δόθηκε στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών και στην αποδοχή των άλλων. “Είμαι πολύ καλός στη ζωγραφική. Εσύ;”

Παρατηρώντας την ιδιαιτερότητα του Έλμερ, είδαμε πως είναι ξεχωριστός γιατί το δέρμα του αποτελείται από χρωματιστά τετράγωνα.

image15 7

Φτιάξαμε κι εμείς ένα τετράγωνο, μετρώντας τη χαρτοταινία, ώστε όλες οι πλευρές του να είναι ίσες.

image14 7

Μετρήσαμε και ξεχωρίσαμε τις πλευρές του

image13 7

Υστερα το ίδιο κάναμε με τις γωνίες του

image12 6

Ισορροπήσαμε πάνω του, εξερευνώντας με το σώμα μας τη διαδρομή του.

image11 7

Χρωματίσαμε με νερομπογιές τον Έλμερ

Οι μικροί καλλιτέχνες έδειξαν όλη την αυτοσυγκέντρωσή τους

image10 7 image9 7 image8 7 image7 7

Έτοιμος!

image6 7 image5 7

Παίξαμε παιχνίδι με τα σχήματα

image4 5

Σε πίνακα διπλής εισόδου τοποθετήσαμε τα σχήματα στα σπιτάκια τους.

image3 5

Δύο ήταν τα κριτήρια, το σχήμα και το χρώμα.

Πραγματοποιήθηκε επίσης άσκηση σεισμού

image2 5

Μέσα στην τάξη μας…

image1 7 image0 7

…καθώς και συγκέντρωση στον προκαθορισμένο χώρο της αυλής μας, σύμφωνα με το σχέδιο μνημονίου για τη διαχείριση του σεισμικού κινδύνου στις σχολικές μονάδες.

Τμήμα 1ο:

Αλευρά Γεωργία 

Μπαρμπούνης Φάνης 

 

 

 

“Ανακαλύπτοντας το όνομα μου και τον κόσμο των γραμμάτων”

Η βδομάδα μας ξεκίνησε με το ταξίδι ανακάλυψης των γραμμάτων ¨φωνών¨ που αποτελείται το όνομα μας. Έτσι μέσα από την παρουσίαση του κάθε παιδιού του ονόματος του αλλά και από την εξάσκηση με διάφορα μέσα και υλικά μάθαμε το όνομα μας, από πια γράμματα αποτελείται και από πια φωνή ξεκινάει.

Η πρώτη δραστηριότητα έχει να κάνει με την οπτική αντίληψη και αντιστοίχιση σε σειρά των γραμμάτων που αποτελείται το όνομα μας, καθώς και στην καταγραφή του από τα ίδια τα παιδιά.

image12 4 1 image11 4 1 image9 4 1 image5 4 1 image8 4 image10 4 1 image7 4 1 image6 4 1

Στην συνέχεια μας βοήθησε πολύ για το αρχικό μας γράμμα το μουσικοκινητικό παιχνίδι “Μουσικά γράμματα”. Τα παιδιά σε ένα κύκλο με πολύχρωμα γράμματα χορεύουν με την βοήθεια μουσικής η οποία μόλις σταματήσει, το κάθε παιδί πρέπει να πάει να σταματήσει μπροστά από το αρχικό του γράμμα που ξεκινάει το όνομά του. 

image19 5 image17 5 image18 5 image16 5 image15 5 image14 1 1 image13 5

Ακολούθησε το μπλοκ ακουαρέλας στο οποίο ζωγραφίσαμε στο αρχικό μας γράμμα με την βοήθεια νερομπογιάς και χαρτοταινίας. 

image12 1 1 image10 5 image11 5 image8 5 image9 5 image7 5

Για την εξάσκηση της λεπτής μας κινητικότητας ζωγραφίσαμε με τα δάχτυλα μας το αρχικό μας γράμμα με τελείες, σχεδιάσαμε πάνω στην ζάχαρη διάφορα γράμματα που μας τύχαιναν, ξεθάβαμε από το ρύζι διάφορα γράμματα και τα αναγνωρίζαμε  καθώς παίξαμε και διάφορα επιτραπέζια παιχνίδια σχετικά με τα γράμματα. 

image2 4 1 image3 4 1 image4 4 1 image1 4 image0 3 1

Το παιχνίδι με την ζάχαρη.

image1 5 image3 2 1 image2 2 1 image0 5 image1 2 1

Το επιτραπέζιο παιχνίδι “Μαθαίνω τα γράμματα και καινούριες λέξεις”.

image15 6 image13 6 image14 5

Ξεθάβω και αναγνωρίζω το γράμμα.

image19 6 image18 6 image16 6 image17 6

Δημιουργήσαμε τους κυρίους και τις κυρίες των γραμμάτων.

image6 6 image5 6 image4 4 2 image3 2 2 image2 2 2 image1 6 image22 3 image0 6

image21 5 image20 3 1

Κατασκευάσαμε το δικό μας κάδρο με το αρχικό μας γράμμα με αλατοζύμη που φτιάξαμε οι ίδιοι και με το οποίο θα στολίζαμε την πόρτα του δωματίου μας. 

image20 2 1 image19 2 1 image18 2 1 image17 2 1 image15 3 1 image16 2 1 image12 3 1 image10 3 1 image13 3 1 image11 3 1 image10 6 image9 6 image8 6 image7 6 image6 5 image5 5

Δεν μπορούσαμε να μην κλείσουμε την βδομάδα μας με την πιο νόστιμη και μυρωδάτη συνταγή.  Γίναμε μικροί σεφ και φτιάξαμε τα κουλούρια της άλφα βήτα. Καταγράψαμε τα υλικά που χρειαζόμασταν, τα αναμείξαμε όλα μαζί, φτιάξαμε μία σούπερ ζύμη και ο καθένας μας δημιούργησε το δικό του αρχικό γράμμα. Έπειτα τα ψήσαμε, τα καλύψαμε με μεμβράνη και τα τοποθετήσαμε στα πιο πολύχρωμα χωνάκια. 

image8 3 1 image7 3 1 image5 3 1 image3 3 1 image1 3 1 image2 3 1 image0 2 1 image13 2 1 image12 2 1 image11 2 1 image10 2 1 image9 2 1 image8 2 1 image9 3 1 image7 2 1 image6 2 1 image5 2 1 image4 2 1 image20 5 image15 4 1 image13 4 1 image14 6 image11 6 image12 5

Ολοήμερο και Διευρυμένο Πρόγραμμα:

Δεμίρη Βασιλική 

Κολοβός Λάμπρος 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Φθινόπωρο και προ γραφικές δραστηριότητες.”

Ο φλέτσερ και τα φύλλα, ο κλέφτης των φύλλων, ιστορίες που άρεσαν στα παιδιά και έδωσαν την αφορμή για συζήτηση και ποικίλες γλωσσικές και μαθηματικές δραστηριότητες.

image14 4 image13 4

Μάζεψαν φύλλα από την αυλή, ταξινόμησαν με βάση το χρώμα, το σχήμα, το μέγεθος.

image12 4 image11 4 image10 4 image9 4

Με τέμπερες έφτιαξαν το δικό τους φθινοπωρινό δέντρο και με τα ξεραμένα φύλλα το φθινοπωρούλη/α.

image7 4 image6 4 image5 4 image4 4

Δραστηριότητες προ γραφικές με διαδρομές, ζωγραφική με τέμπερες και πολύ κέφι.

image3 4 image2 4 image1 3 image0 4

Τμήμα 3ο:

Λάσκαρη Δέσποινα

Κωτούλα Αικατερίνη 

“Παγκόσμια ημέρα ζώων”

Συζήτηση, ομαδικό κολλάζ. Προτάσεις των παιδιών για το πως συμπεριφερόμαστε στα ζώα.

image21 4 image20 4 image19 4

Σελιδοδείκτης με το αγαπημένο μας ζωάκι.

image18 4 image17 4

Το πορτρέτο των παιδιών.

image15 4 image16 4

Τμήμα 3ο:

Λάσκαρη Δέσποινα

Κωτούλα Αικατερίνη 

“Οικογένεια”

Η γνωριμία με τον εαυτό μας και τους άλλους συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον και δεν μπορεί παρά να επεκταθεί προς το αγαπημένο μας καταφύγιο, την οικογένειά μας.

Τα παιδιά, μέσα από τη συζήτηση και από φωτογραφικό υλικό, διερεύνησαν και επέλεξαν να περιγράψουν διαφορετικούς τύπους οικογενειών.

image21 3

Η οικογένεια τα παλιά χρόνια και η σύγχρονη οικογένεια.

image20 3

Η αγαπημένη μας οικογένεια του Καραγκιόζη

image19 3

Φτιάξαμε και δικές μας οικογένειες.
“Οικογένεια μπαλονιών”

image18 3 image17 3

“οικογένειες σχημάτων”

image16 3

Τα παιδιά τοποθέτησαν τα όμοια σχήματα στα σπιτάκια τους

image15 3

Με ομαδική εργασία ταξινομήσαμε και ονομάσαμε τις οικογένειες σχημάτων. Οικογένειες “Τριγώνου”, “Τετραγώνου”κ.λ.π.

image14 3

Έτοιμο το κάδρο μας!

image13 3

Μάθαμε να ενώνουμε τα χέρια μας και να κάνουμε ένα μεγάλο κύκλο, για να χορεύουμε, να συζητάμε και να παίζουμε παιχνίδια.

image12 3 image11 3

Ζωγραφίσαμε με πολλή αγάπη τις οικογένειές μας και περιγράψαμε όμορφες στιγμές με αυτές.

Παίξαμε ομαδικά παιχνίδια που στόχο είχαν  το συντονισμό των κινήσεών μας και τη συν εργατικότητα.

image10 3

“Κάνε το μπαλάκι να χοροπηδήσει χωρίς να πέσει κάτω”

image8 3 image9 3

Παραλλαγή με ένα ή δυο μπαλόνια

image7 3

Διαβάσαμε την παραδοσιακή ιστορία από τη Ρωσία και γνωρίσαμε τις κούκλες που το όνομά τους φώλιαζε το ένα μέσα στο άλλο, όπως οι ίδιες φωλιάζουν η μικρότερη στη μεγαλύτερη.

image6 3

Μάνουσκα, Άνουσκα, Νούσκα, Κα

image5 3 image4 3

Τοποθετήσαμε τις κούκλες από τη μεγαλύτερη προς τη μικρότερη και μετρήσαμε τα γράμματα από το όνομά τους.

image3 3 image2 3

Βρήκαμε και αφαιρέσαμε κάθε φορά τα γράμματα από το όνομα της  μεγαλύτερης κούκλας, ώστε να αποκαλυφθεί το όνομα της αμέσως μικρότερης.

image1 2 image0 3

Η ιστορία και οι κουκλίτσες ήταν διαθέσιμα στα παιδιά, ώστε να τα επεξεργαστούν με το δικό τους τρόπο στις ελεύθερες δραστηριότητες.

 

Τμήμα 1ο:

Αλευρά Γεωργία

Μπαρμπούνης Φάνης

 

“4 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων”

image24 1

Στην παρεούλα μας η συζήτηση επικεντρώθηκε στη συμπεριφορά που οφείλουμε να έχουμε  απέναντι στα κατοικίδια ζωάκια αλλά και γενικότερα στα ζώα που ζουν μαζί μας στην πόλη μας.

image23 1

Ο ήρωας της ιστορίας, που διαβάσαμε, έδωσε την αφορμή για το ξεκίνημα της κουβεντούλας μας.

image22 2

Μαζί με τα παιδιά καταγράψαμε σωστές και λανθασμένες συμπεριφορές απέναντι στα κατοικίδιά μας.

image21 2 image20 2 image19 2

Ψάξαμε και βρήκαμε στη βιβλιοθήκη μας βιβλία που σχετίζονται με ζωάκια.

image18 2

Τα χωρίσαμε σε δυο κατηγορίες, τα βιβλία γνώσεων και τα βιβλία ψυχαγωγίας.

Καταλάβαμε ότι, για να μάθουμε πληροφορίες για τη ζωή των ζώων, θα αναζητήσουμε βιβλία γνώσεων και όχι ιστορίες που θα μας ταξιδέψουν στον κόσμο της φαντασίας.

image17 2

Ακούσαμε προσεκτικά τη “συνέντευξη με ένα κουτάβι” στο kidsradio και ξεχωρίσαμε τα φανταστικά και τα πραγματικά στοιχεία που ακούστηκαν εκεί.

image16 2

Μετά δραματοποιήσαμε τη συνέντευξη.

image15 2

Ένας έκανε το δημοσιογράφο κι ένας το κουταβάκι.

image14 2

Τα παιδιά αναπαρήγαγαν με μεγάλη επιτυχία τις πληροφορίες που άκουσαν στη συνέντευξη.

image13 2

Οι ευκαιρίες για αρίθμηση ήταν πολλές…

 

image12 2

Πολλές ήταν και οι ευκαιρίες για επίλυση προβλημάτων. “Φτάνουν τα κόκκαλα για όλα τα σκυλάκια;”

image11 2

Τα μεγαλύτερα παιδιά κατέγραψαν και τα αποτελέσματα.

Ακολούθησαν οι αγαπημένες μας κατασκευές.
Αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε το ζωάκι , που μας επισκέπτεται πιο συχνά στο σχολείο, δηλαδή γατούλες.

image10 2

Οι πρώτες μας προσπάθειες με ψαλίδι για την ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας.

image9 2 image8 2 image7 2

 

Τα παιδιά έβαλαν όλη τους τη φαντασία στα χρώματα…

image6 2

Έτοιμες!

image5 2

Μας μεταφέρουν το διαχρονικό ποίημα του Ιωάννη Πολέμη.

image4 2

Παίξαμε και πολλά παιχνίδια. Το πιο αγαπημένο ήταν το “σκύλος και κόκκαλο”

image3 2 image2 2

Ποιο αδέσποτο σκυλάκι θα καταφέρει να κλέψει το κόκκαλο από τον σκύλο της αυλής;

image0 2

Διαβάσαμε, τέλος,  και γελάσαμε πολύ την απολαυστική ιστορία της Μαριανίνας Κριεζή, καθώς πραγματευόμαστε ακόμα τη μοναδικότητα του εαυτού και τη διαφορετικότητα, στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων  “ενδιαφέρομαι και ενεργώ – κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη “

Τμήμα 1ο:

Αλευρά Γεωργία 

Μπαρμπούνης Φάνης