Η εβδομάδα μας ξεκίνησε γνωρίζοντας το σιτάρι κ τη διατροφική του αξία!! Παρατηρήσαμε τον σπόρο του κ μέσα από εποπτικο υλικο κ το βιβλιο ” απο το σταρι στο ψωμι” μάθαμε τη διαδικασία που ακολουθείται για να παρασκευασθει το ψωμί.
Στη συνέχεια παίξαμε με το αλεύρι αναπτύσσοντας τις αισθήσεις μας, σχηματίζοντας σχέδια, σχήματα ή γράμματα…
Επιπλέον, καλλιεργήσαμε μαθηματικές εννοιες καθώς αριθμησαμε τα στάδια του ψωμιού κ φτιάξαμε τον “φούρνο της γειτονιας” ταξινομωντας τα είδη ψωμιού σύμφωνα νε το σχήμα τους…
Έπειτα χρησιμοποιώντας λινατσα δημιουργησαμε ένα σακί με το συγκεκριμένο φυτό κ μέσα σε αυτό συγκεντρωσαμε τον καρπό του…
Επίσης, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας κουλουράκια!! Προσκαλέσαμε με χαρά τα παιδιά της διπλανής τάξης κ αφού συγκέντρωσαμε κ ονοματίσαμε τα απαιτούμενα υλικά, τα αναμείξαμε. Εν συνεχεία πλάσαμε τα κουλουράκια μας αναπτύσσοντας τη λεπτή μας κινητικότητα.. Η τάξη μας γέμισε από όμορφες μυρωδιές κ τα κουλούρια μας ήταν έτοιμα για ” φουρνισμα” . Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το αποτέλεσμα κ ανυπομονούσαν να τα γευτούν!!
Η επέτειος του Πολυτεχνείου γιορτάστηκε στην τάξη μας με διάφορες δραστηριότητες. Παρακολούθησα με τα γεγονότα μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο, είδαμε την ντενεκεδούπολη συζητήσαμε κ προσεγγίσαμε τις έννοιες Δημοκρατία, Δικτατορία. Επίσης τραγουδήσαμε, γράψαμε το σύνθημα των φοιτητών “Ψωμί- Παιδεία -Ελευθερία” κ τέλος φτιάξαμε το περιστέρι της ΕΙΡΗΝΗΣ.
Τμήμα 2ο:
Χιονίδου Μαρία
Κωτούλα Αικατερίνη