Αυτή τη βδομάδα ολοκληρώσαμε το 1ο εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα τον Αλληλοσεβασμό και τη Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο.
Η ιστορία διαβάστηκε και έγινε σύγκριση με παρόμοιες ιστορίες που γνωρίζουν τα παιδιά, όπως “Ο μαύρος κότσυφας κι ο άσπρος γλάρος”, “Το κάτι άλλο”, ο “Έλμερ” κ.α.
Μετά την καθιερωμένη συζήτηση στην παρεούλα, τα παιδιά εργάστηκαν ομαδικά για να εικονογραφήσουν τον Τριγωνοψαρούλη
Στη συνέχεια ο καθένας έφτιαξε το δικό του μοναδικό ψαράκι, που θα προσεγγίσει και θα κάνει φίλο του τον Τριγωνοψαρούλη
Η ομαδική εργασία θα κοσμεί το ταμπλό μας ως αφίσα που μας θυμίζει την αξία της αποδοχής, του αλληλοσεβασμού και την ομορφιά του διαφορετικού στην παρέα μας και στον κόσμο γύρω μας.
Ο Τριγωνοψαρούλης μας έδωσε κι άλλες μαθησιακές αφορμές για γνώση. Ασχοληθήκαμε ξανά με τα σχήματα.
Βρήκαμε τις πλευρές και τις γωνίες του τριγώνου
Παίξαμε με το Ττ του Τριγωνοψαρούλη και βρήκαμε λέξεις απο τη φωνούλα αυτή
Τα παιδιά ζήτησαν να κάνουμε το ιδιο και για το φίλο μας τον Έλμερ, οπότε αδράξαμε την ευκαιρία και ψάξαμε ποιοι συμμαθητές μας έχουν το Ε του Έλμερ στο όνομά τους
Μια μικρή βροχούλα μας στέρησε το διάλειμμα αλλά όχι και τη δημιουργικότητά μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν με λαδοπαστέλ και νερομπογιές τις δικές τους ομπρέλες. Αφού τις έκοψαν στόλισαν την τάξη μας.
Τέλος, ξεκινήσαμε τη λειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης. Κάθε Παρασκευή τα παιδιά επιλέγουν προαιρετικά ένα βιβλίο το οποίο θα επιστρέψουν τη Δευτέρα. Η μοναδική τους υποχρέωση είναι να αντιγράψουν με τη βοήθειά μας το όνομά τους, τον τίτλο του βιβλίου και την ημερομηνία, όπως ακριβώς θα κάναμε και σε μια βιβλιοθήκη ενηλίκων
Σκοπός μας είναι η λογοτεχνία να προάγει τη φιλαναγνωσία και την ψυχαγωγία μέσα από το βιβλίο και να αποτελέσει αφορμή για μελλοντικές μαθησιακές εμπειρίες μέσα στην τάξη.
Τμήμα 1ο:
Αλευρά Γεωργία
Μπαρμπούνης Φάνης