“Τριγωνοψαρούλης, ένας ήρωας διαφορετικός”

image0

Αυτή τη βδομάδα ολοκληρώσαμε το 1ο εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα τον Αλληλοσεβασμό και τη Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο.
Η ιστορία διαβάστηκε και έγινε σύγκριση με παρόμοιες ιστορίες που γνωρίζουν τα παιδιά, όπως “Ο μαύρος κότσυφας κι ο άσπρος γλάρος”, “Το κάτι άλλο”, ο “Έλμερ” κ.α.

Μετά την καθιερωμένη συζήτηση στην παρεούλα, τα παιδιά εργάστηκαν ομαδικά για να εικονογραφήσουν τον Τριγωνοψαρούλη

image1 image2 image3 image4 image5

Στη συνέχεια ο καθένας έφτιαξε το δικό του μοναδικό ψαράκι, που θα προσεγγίσει και θα κάνει φίλο του τον Τριγωνοψαρούλη

image6 image7

Η ομαδική εργασία θα κοσμεί το ταμπλό μας ως αφίσα που μας θυμίζει την αξία της αποδοχής, του αλληλοσεβασμού και την ομορφιά του διαφορετικού στην παρέα μας και στον κόσμο γύρω μας.

image8

Ο Τριγωνοψαρούλης μας έδωσε κι άλλες μαθησιακές αφορμές για γνώση. Ασχοληθήκαμε ξανά με τα σχήματα.

Βρήκαμε τις πλευρές και τις γωνίες του τριγώνου

image9 image10

Παίξαμε με το Ττ του Τριγωνοψαρούλη και βρήκαμε λέξεις απο τη φωνούλα αυτή

image11 image12

Τα παιδιά ζήτησαν να κάνουμε το ιδιο και για το φίλο μας τον Έλμερ, οπότε αδράξαμε την ευκαιρία και ψάξαμε ποιοι συμμαθητές μας έχουν το Ε του Έλμερ στο όνομά τους

image13

Μια μικρή βροχούλα μας στέρησε το διάλειμμα αλλά όχι και τη δημιουργικότητά μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν με λαδοπαστέλ και νερομπογιές τις δικές τους ομπρέλες. Αφού τις έκοψαν στόλισαν την τάξη μας.

image14 image15

Τέλος, ξεκινήσαμε τη λειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης. Κάθε Παρασκευή τα παιδιά επιλέγουν προαιρετικά ένα βιβλίο το οποίο θα επιστρέψουν τη Δευτέρα. Η μοναδική τους υποχρέωση είναι να αντιγράψουν με τη βοήθειά μας το όνομά τους, τον τίτλο του βιβλίου και την ημερομηνία, όπως ακριβώς θα κάναμε και σε μια βιβλιοθήκη ενηλίκων

image16

Σκοπός μας είναι η λογοτεχνία να προάγει τη φιλαναγνωσία και την ψυχαγωγία μέσα από το βιβλίο και να αποτελέσει αφορμή για μελλοντικές μαθησιακές εμπειρίες μέσα στην τάξη.

Τμήμα 1ο:

Αλευρά Γεωργία 

Μπαρμπούνης Φάνης