“Halloween – Εισαγωγή στη Σπορά”

Η βδομάδα μας ξεκίνησε με τον εορτασμό του Halloween. Το πρώτο που κάναμε είναι να δημιουργήσουμε την γωνιά του Halloween. 

image2 4 1 image3 4 1

Στην συνέχεια μεταμορφωθήκαμε σε μικρούς επιστήμονες και κάναμε το πείραμα με το φάντασμα και το μαγνήτη. 

image6 4 1 image5 4 1 image4 4 1

Τα παιδιά ενθουσιαστήκαν και δεν μπορούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους πως γινόταν αυτό. Στην συνέχεια είδαμε πως λειτουργεί ο μαγνήτης στους συνδετήρες για να βάλουμε σιγά σιγά τα παιδιά στην διαδικασία να κατανοήσουν ότι μαγνήτες τραβούν κάποια αντικείμενα κοντά τους.

image8 4 1 image7 4 1

Και εκεί γεννήθηκε η απορία εάν ο μαγνήτης μπορεί να τραβήξει προς το μέρος του όλα τα αντικείμενα. Έτσι, γίναμε ντεντέκτιβ και εξερευνήσαμε την τάξη για να δούμε ποια αντικείμενα έλκονται από τους μαγνήτες και ποια όχι.

image7 2 1 image8 2 1 image9 2 1

Στην συνέχεια αφού μιλήσαμε πιο ειδικά για το έθιμο αυτό, καταλήξαμε πως βασικό του στοιχείο είναι η κολοκύθα. Έτσι και εμείς δημιουργήσαμε την δική μας. Με την τεχνική του αλουμινόχαρτου, το ζωγραφίσαμε στα χρώματα της κολοκύθας με μαρκαδόρους και στην συνέχεια ρίξαμε λίγο νερό στην επιφάνεια και τοποθετήσαμε από πάνω το σχέδιο της κολοκύθας, Το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ. 

image10 1 1 image9 3 1 image8 3 1 image7 3 1

Προσθέσαμε κάποιες επιπλέον πινελιές και το έργο μας είναι έτοιμο. 

image6 3 1 image5 3 1 image4 3 1 image3 3 1 image2 3 1 image0 3 1

Σκυτάλη, πήρε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού. Στην τάξη μας κρύφτηκαν αράχνες και νυχτερίδες και έπρεπε να της ανακαλύψουμε, να της ομαδοποιήσουμε και να καταγράψουμε πόσες είναι. 

image3 5 image5 5 image6 5 image7 5 image8 5 image9 5 image10 4 image11 4

Στο τέλος, σημειώσαμε και ποιες ήταν περισσότερες. 

Το face painting δεν μπορούσε να λείπει από την γιορτή αυτή. 

image0 4 1 image8 1 1 image7 1 2

Συνέχεια, είχε το παιχνίδι των σκιών και των μοτίβων, που έπρεπε να καταλάβουμε τι απεικονίζουν. 

image0 1 2 image2 1 2 image1 1 2

Halloween χωρίς γλυκά δεν γίνεται. Έτσι ζωγραφήσαμε και φτιάξαμε τα καλαθάκια μας κολοκύθες, στολίσαμε τα κεράσματά μας μέσα σε σακούλες φάντασμα και φτιάξαμε τα ποιο τρομακτικά cupcake μάτια που έχουμε δει ποτέ. 

image1 4 1 image1 5 1

image6 2 1 image5 2 1 image4 2 1 image3 2 1 image2 2 1 image0 2 1 image1 5 image2 5 image3 1 2 image9 1 1 image4 1 2 image6 1 2 image5 1 2

Η βασική όμως θεματική της βδομάδας είναι η σπορά. Έτσι ξεκινήσαμε να συζητάμε για την θεματική μέσα από εποπτικό υλικό και παρουσίαση στην γωνιά του υπολογιστή.  Είδαμε τι χρειάζεται για να μεγαλώσει ένας σπόρος καθώς γνωρίσαμε και την δουλειά του αγρότη.

image0 6 image1 6 image2 6 image3 6 image4 6 image5 6 image6 6 image7 6 image8 6 image9 6 image10 5 image11 5

Είδαμε από κοντά σπόρους και τους επεξεργαστήκαμε. 

image0 1 3 image1 1 3

Έτσι αποτυπώσαμε την διαδικασία της σποράς.

image0 2 2 image1 2 2 image3 1 3 image2 1 3 image4 1 3 image6 1 3 image7 1 3 image8 1 2 image9 1 2

Τέλος, βασικός βοηθός του αγρότη είναι το σκιάχτρο, γνωρίσαμε την ιστορία του και αποφασίσαμε να φτιάξουμε και εμείς το δικό μας σκιάχτρο. 

image2 2 2 image3 2 2 image4 2 2 image5 2 2 image8 2 2 image9 2 2 image13 4 image12 4 image11 1 1

Ολοήμερο και Διευρυμένο Πρόγραμμα:

Δεμίρη Βασιλική 

Κολοβός Λάμπρος