Το εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα τον αλληλοσεβασμό και τη διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο συνεχίζεται κι εμάς μας επισκέπτεται ένας πολύχρωμος φίλος.
Ο Ελμερ, ο παρδαλός ελέφαντας, βαρέθηκε να είναι διαφορετικός από τους άλλους και προσπαθεί με διάφορα τεχνάσματα να γίνει όμοιός τους. Γρήγορα όμως θα καταλάβει ότι αυτό δεν έχει καθόλου πλάκα…
Εμείς, αφού εκθέσαμε τις απόψεις μας για την ιστορία, ξεκινήσαμε το παιχνίδι..
Παίξαμε μουσικά στεφάνια. Στο σταμάτημα της μουσικής τα παιδιά μπήκαν στα στεφάνια σε ζευγάρια.
Στόχος τους ήταν να ανταλλάξουν πληροφορίες για τον εαυτό τους και τις ιδιαιτερότητές τους με το ζευγάρι τους. Έμφαση δόθηκε στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών και στην αποδοχή των άλλων. “Είμαι πολύ καλός στη ζωγραφική. Εσύ;”
Παρατηρώντας την ιδιαιτερότητα του Έλμερ, είδαμε πως είναι ξεχωριστός γιατί το δέρμα του αποτελείται από χρωματιστά τετράγωνα.
Φτιάξαμε κι εμείς ένα τετράγωνο, μετρώντας τη χαρτοταινία, ώστε όλες οι πλευρές του να είναι ίσες.
Μετρήσαμε και ξεχωρίσαμε τις πλευρές του
Υστερα το ίδιο κάναμε με τις γωνίες του
Ισορροπήσαμε πάνω του, εξερευνώντας με το σώμα μας τη διαδρομή του.
Χρωματίσαμε με νερομπογιές τον Έλμερ
Οι μικροί καλλιτέχνες έδειξαν όλη την αυτοσυγκέντρωσή τους
Έτοιμος!
Παίξαμε παιχνίδι με τα σχήματα
Σε πίνακα διπλής εισόδου τοποθετήσαμε τα σχήματα στα σπιτάκια τους.
Δύο ήταν τα κριτήρια, το σχήμα και το χρώμα.
Πραγματοποιήθηκε επίσης άσκηση σεισμού
Μέσα στην τάξη μας…
…καθώς και συγκέντρωση στον προκαθορισμένο χώρο της αυλής μας, σύμφωνα με το σχέδιο μνημονίου για τη διαχείριση του σεισμικού κινδύνου στις σχολικές μονάδες.
Τμήμα 1ο:
Αλευρά Γεωργία
Μπαρμπούνης Φάνης