“Οικογένεια”

Η γνωριμία με τον εαυτό μας και τους άλλους συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον και δεν μπορεί παρά να επεκταθεί προς το αγαπημένο μας καταφύγιο, την οικογένειά μας.

Τα παιδιά, μέσα από τη συζήτηση και από φωτογραφικό υλικό, διερεύνησαν και επέλεξαν να περιγράψουν διαφορετικούς τύπους οικογενειών.

image21 3

Η οικογένεια τα παλιά χρόνια και η σύγχρονη οικογένεια.

image20 3

Η αγαπημένη μας οικογένεια του Καραγκιόζη

image19 3

Φτιάξαμε και δικές μας οικογένειες.
“Οικογένεια μπαλονιών”

image18 3 image17 3

“οικογένειες σχημάτων”

image16 3

Τα παιδιά τοποθέτησαν τα όμοια σχήματα στα σπιτάκια τους

image15 3

Με ομαδική εργασία ταξινομήσαμε και ονομάσαμε τις οικογένειες σχημάτων. Οικογένειες “Τριγώνου”, “Τετραγώνου”κ.λ.π.

image14 3

Έτοιμο το κάδρο μας!

image13 3

Μάθαμε να ενώνουμε τα χέρια μας και να κάνουμε ένα μεγάλο κύκλο, για να χορεύουμε, να συζητάμε και να παίζουμε παιχνίδια.

image12 3 image11 3

Ζωγραφίσαμε με πολλή αγάπη τις οικογένειές μας και περιγράψαμε όμορφες στιγμές με αυτές.

Παίξαμε ομαδικά παιχνίδια που στόχο είχαν  το συντονισμό των κινήσεών μας και τη συν εργατικότητα.

image10 3

“Κάνε το μπαλάκι να χοροπηδήσει χωρίς να πέσει κάτω”

image8 3 image9 3

Παραλλαγή με ένα ή δυο μπαλόνια

image7 3

Διαβάσαμε την παραδοσιακή ιστορία από τη Ρωσία και γνωρίσαμε τις κούκλες που το όνομά τους φώλιαζε το ένα μέσα στο άλλο, όπως οι ίδιες φωλιάζουν η μικρότερη στη μεγαλύτερη.

image6 3

Μάνουσκα, Άνουσκα, Νούσκα, Κα

image5 3 image4 3

Τοποθετήσαμε τις κούκλες από τη μεγαλύτερη προς τη μικρότερη και μετρήσαμε τα γράμματα από το όνομά τους.

image3 3 image2 3

Βρήκαμε και αφαιρέσαμε κάθε φορά τα γράμματα από το όνομα της  μεγαλύτερης κούκλας, ώστε να αποκαλυφθεί το όνομα της αμέσως μικρότερης.

image1 2 image0 3

Η ιστορία και οι κουκλίτσες ήταν διαθέσιμα στα παιδιά, ώστε να τα επεξεργαστούν με το δικό τους τρόπο στις ελεύθερες δραστηριότητες.

 

Τμήμα 1ο:

Αλευρά Γεωργία

Μπαρμπούνης Φάνης