“Ανακαλύπτοντας τον εαυτό μας και τους άλλους”

Η προσαρμογή στο σχολείο μας συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς κι εμείς ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας…

image11

Παρατηρούμε το πρόσωπό μας στον καθρέφτη και περιγράφουμε στους φίλους μας τα εξωτερικά μας χαρακτηριστικά.

Συζητάμε στην παρέα πώς θα μπορούσαμε να σχεδιάσουμε ένα ανθρωπάκι -τον εαυτό μας-

image10

…και επιχειρούμε το σχέδιο στο χαρτί.

image9 1

Ολοκληρώνουμε τον εαυτό μας, ετοιμάζοντας το φόντο με πινέλα και τέμπερες.

image8 3

Ο “υπέροχος μοναδικός εαυτός μας” στολίζει το ταμπλό μας.

Συζητάμε τι σημαίνει “μοναδικος” και μαθαίνουμε το αριθμητικό σύμβολο που το εκφράζει.

image7 3

Ισορροπώντας επάνω στον αριθμό 1, μαθαίνουμε με το σώμα μας τη φορά που γράφεται ο αριθμός.

image6 6

 

Ακόμη μια προσπάθεια σχεδίασης του εαυτού μας.

Σημαντικό στοιχείο του εαυτού μας είναι και το όνομά μας, που μαζί με τα ονόματα των φίλων μας, θα μας βοηθήσει στο Νηπιαγωγείο να έρθουμε σε επαφή με τα γράμματα και να αποκτήσουμε φωνολογική επίγνωση.

image5 6

Τα παιδιά, καθημερινά, βρίσκουν την καρτέλα με το όνομά τους και την τοποθετούν στο παρουσιολόγιο.

image4 5

Ο πίνακας αναφοράς με τις φωτογραφίες τους και το όνομά τους στο πλάι τα βοηθάει να ξεχωρίσουν την καρτέλα τους από τις υπόλοιπες.

image3 5

Όλα στο Νηπιαγωγείο γίνονται μέσα από την κίνηση και το παιχνίδι. Τρέχουμε, παρατηρούμε, εντοπίζουμε, μαθαίνουμε.

Όμως, εκτός από τον εαυτό μας υπάρχουν και οι συμμαθητές μας. Άραγε γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας; Στο παρακάτω παιχνίδι θα φανεί…

image2 5

Ένας τα φυλάει κι ένας κρύβεται κάτω απ’το σεντόνι

image1 5

Μπορείς να βρεις ποιος λείπει απ’ την παρέα;

Και το παιχνίδι συνεχίζεται στην αυλή με οργανωμένο και ελεύθερο παιχνίδι…

image0 5

Το δέσιμο της ομάδας συνεχίζεται…

Τμήμα 1ο:

Αλευρά Γεωργία 

Μπαρμπούνης Φάνης